تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816318101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
چرخ گوشت دست كودك 7 ساله را بلعيد
پدر و مادر كودك هفت ساله اي به نام «ياسر-ج» پس از آن كه متوجه شدند، دست فرزندشان درون چرخ گوشت گير كرده است، بي درنگ او را به بيمارستان بعثت منتقل كردند. بنابراين گزارش، پزشكان بيمارستان نيز با سامانه 125 تماس گرفته و در خواست كمك كردند. ستاد فرماندهي آتش نشاني نيز پس از دريافت گزارش اين حادثه، نيروهاي ايستگاه 203 و گروه امداد نجات 271 آتش نشاني را در ساعت 43:18 دقيقه روز گذشته به بيمارستان اعزام كرد. پس از حضور گروه نجات در اتاق عمل بيمارستان و انجام بررسي هاي لازم، امدادرسانان مشاهده كردند كه كودك هفت ساله دست چپ خود را به داخل چرخ گوشت فرو برده و چهار انگشت دستش در ميان چرخ دنده ها گير كرده است. ابتدا پزشكان كودك را به طور كامل بيهوش كرده و سپس امدادرسانان با استفاده از تجهيزات ويژه و بريدن بدنه چرخ گوشت موفق شدند، دست كودك را از لابلاي چرخ دنده هاي چرخ گوشت بيرون آورند. علت بروز اين حادثه سهل انگاري و بي احتياطي والدين كودك و تنها گذاشتن او در كنار چرخ گوشت عنوان شد. متاسفانه در اين حادثه «ياسر» چهار انگشت دست چپش را به طور كامل از دست داد.

سرقت مسلحانه از يك طلافروشي
در پي وقوع سرقتي مسلحانه از يك طلافروشي در خيابان كريمخان زند، يك متهم بازداشت و متهم اصلي با دستور مقام قضايي در دادسراي امور جنايي تهران تحت پيگرد قرار گرفت. صاحب اين طلافروشي روز گذشته با مراجعه به كلانتري 105 سنايي اظهار كرد: ساعت 30 1/ بعدازظهر در مغازه ام بودم كه يك نفر وارد مغازه شد و خود را برادر زن كسي معرفي كرد كه روز قبل يك قطعه طلا براي تعمير پيش من آورده بود. وقتي به او گفتم بايد خود صاحب طلا براي تحويل گرفتن آن بيايد، حدود نيم ساعت معطل كرد و در اين بين ناگهان شخصي وارد مغازه شد و از كوله پشتي اش يك قبضه كلت كمري بيرون آورد. بعد آن را به سمت من گرفت و در يك لحظه سرويس طلايي را كه روي ميز بود برداشت و فرار كرد. بلافاصله با داد و فرياد به دنبالش افتادم كه متوجه شدم طلاها را در خيابان رها كرده و فقط موفق به ربودن يك انگشتر شده است. در پي اظهارات اين طلافروش، فردي كه به مغازه مراجعه كرده بود چند ساعت بعد در خيابان كريمخان بازداشت شد اما ادعا كرد هيچ ارتباطي با متهم به سرقت نداشته و براي گرفتن طلاي شوهر خواهرش به آن مغازه مراجعه كرده است. رضا جعفري، معاون دادستان تهران در امور جنايي با اعلام اين خبر به ايسنا گفت: در حال حاضر چهره نگاري رايانه اي از متهم صورت گرفته و دستورات لازم جهت شناسايي و بازداشت او صادر شده است.

دستگيري سارق منازل شرق تهران
جوان 14 ساله اي كه با همدستي دو نفر از دوستانش در ساعات بامدادي شبانه روز اقدام به سرقت از منازل شرق تهران مي كرد دستگير و راهي زندان شد. حدود ساعت 24 چهارم شهريور امسال ماموران انتظامي درپي اعلام مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يك فقره سرقت و رسيدگي سارق در حوالي خيابان گرگان براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.بنابراين گزارش،« اصغر-گ» با مشاهده ماموران و تحويل فردي به عنوان سارق به آنها گفت: به همراه خانواده ام در منزل استراحت مي كردم كه ناگهان در يكي از اطاق ها صدايي آمد كه بلافاصله با مشاهده سارق به تعقيبش پرداختم و سرانجام مانع فرار وي شدم.اين گزارش حاكيست، متهم 24 ساله پس از انتقال به كلانتري و تشكيل پرونده درمرجع قضايي با اعتراف به 15 فقره سرقت از منازل گفت: با همدستي دو نفر از دوستانم در ساعات بامدادي شبانه روز به منازل مختلف در محله هاي شرق تهران مي رفتيم و پس از سرقت وجه نقد، طلاجات و گوشي تلفن هاي همراه، اموال مسروقه را در محله دروازه غار به چند مالخر مي فروختيم.اين گزارش مي افزايد، متهم پس از اعتراف به جرم خود و اخذ آخرين دفاعش با دستور مقام قضايي رسيدگي كننده به اتهام سرقت راهي زندان شد.

بازادشت يك زن به اتهام آدم خواري
طبق گزارشهاي رسيده از افغانستان، يك زن افغاني پس از حمله به يك كودك 8 ساله در ولايت (استان) كابل پايتخت اين كشور و قتل وي با دندانهايش توسط پليس افغانستان بازداشت شد.براساس گزارش خبرگزاري افغانستان، پليس كابل روز گذشته از بازداشت يك زن خبر داد كه يك كودك هشت ساله را به طور فجيعي با دندانهاي خود به قتل رسانده بود.ژنرال علي شاه پكتياوال رئيس تحقيقات جنايي زون ولايت كابل گفته است، اين زن كه "جبار خيل" نام دارد در نزديكي ناحيه هشتم شهر كابل كودك 8 ساله ي بنام "مروه" را در ابتدا ربوده، و بعدا به شكل فجيعي با دندان هاي خود دريده و به قتل رسانده است.گفته مي شود اين زن كه احتمالا از يك بيماري رواني رنج مي برد يك دست اين كودك را كاملا خورده است.به گفته رئيس تحقيقات جنايي ، اين زن كه به جرم خود اعتراف نموده در حال حاضر در بازداشت پليس به سر مي برد.به گفته مقام مذكور بازجوي از وي جهت شناخت دقيق علل چنين اقدامي ادامه دارد، و پس از تكميل تحقيقات پرونده وي به دستگاه قضائي تحويل داده خواهد شد.

نزاع بر سر مواد مخدر جنايت آفريد
در پي وقوع قتل يك جوان به دست يكي از دوستانش، متهم اين جنايت از سوي بازپرس جنايي تهران مجرم شناخته شد. ساعت 30 20/ هفتم اسفندماه سال گذشته، قاضي محمد شهرياري بازپرس كشيك قتل پايتخت از طريق گزارش ماموران كلانتري 127 نارمك در جريان درگيري منجر به قتل جواني 21 ساله به نام «سرژ » در خيابان 45 متري رسالت قرار گرفت و بلافاصله با حضور در محل جنايت، دستورات لازم را جهت شناسايي و بازداشت عامل اين قتل صادر كرد. در بررسي هاي اوليه از شهود، مشخص شد مقتول با يكي از دوستانش به نام «مجتبي »20 ساله درگير شده و با ضربه چاقوي او از پاي درآمده است. با آغاز تحقيقات پليسي جهت دستگيري «مجتبي»، اين فرد با گذشت حدود سه ساعت از وقوع جنايت در كارگاه پدرش، دستگير و در مقابل بازپرس ويژه قتل اعتراف كرد. اين متهم صبح ديروز در بيان آخرين دفاعيات خود در خصوص انگيزه اش از ارتكاب جنايت گفت: يك دوربين نزد «سرژ » به امانت گذاشته بودم كه نمي داد و اظهار مي كرد كه به جايش مواد مخدر به من مي دهد. سر همين موضوع با هم درگير بوديم تا اينكه شب قبل از حادثه، «سرژ » به همراه دوستش به در منزل ما مراجعه كردند و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند. من هم كه از اين موضوع عصباني بودم، صبح سراغش رفتم و پس از درگيري، او را با ضربات چاقو از پاي درآوردم. به گزارش ايسنا، قاضي شهرياري با اخذ آخرين دفاعيات متهم براي وي به اتهام يك فقره قتل عمدي قرار مجرميت صادر و پرونده را جهت صدور كيفرخواست به نماينده دادستان سپرد.

كلاهبرداري به بهانه ثبت نام سفرهاي زيارتي
سه كلاهبردار حرفه اي كه با تاسيس يك شركت كاغذي و با انجام تبليغات فراوان به بهانه ثبت نام براي اعزام افراد به سفرهاي زيارتي از تعداد زيادي شهروندان تهراني كلاهبرداري كرده بودند، با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ به دام افتادند. سرهنگ محمديان رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر، افزود: با شكايت جعمي از شهروندان كه فريب كلاهبرداران را خورده بودند، پرونده اي در اداره چهاردهم پليس آگاهي تشكيل و كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم خاص و رايانه اي پيگير موضوع شدند. تحقيقات اوليه نشان داد كه همانند اكثر پرونده هاي مشابه، كلاهبرداران با راه اندازي يك شركت كاغذي و غيرقانوني و تبليغات در برخي جرايد با پيشنهاد مبلغي پايين براي اعزام به عتبات عاليات، عده اي از شهروندان را فريب داده و پس از دريافت مبالغي از آن ها متواري شده اند. وي گفت: با راهنمايي مالباختگان عمليات چهره نگاري انجام و كارآگاهان با پيگيري و تحقيقات فراوان موفق به شناسايي سه عضو اصلي باند شدند. متهمان كه سايه كارآگاهان پليس را در يك قدمي خود مي ديدند، قصد داشتند با جعل مدارك و تبديل پول هاي اخاذي شده به ارز از كشور خارج شوند، اما قبل از اين كه موفق به اجراي نقشه خود شوند، با سرعت عمل كارآگاهان غافلگير شده و هر سه متهم به فاصله در 24 ساعت شناسايي و دستگير شدند. به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور، سرهنگ محمديان گفت: با كشف پاسپورت هاي اخذ شده از مالباختگان در محل اختفاي متهمان، هر سه به تاسيس غيرقانوني شركت و كلاهبرداري اعتراف و با صدور قرار روانه زندان شدند.

جنازه اي در چاه
آژير خودروهاي آتش نشاني پايتخت 84 بار طي شبانه روز اخير در خيابان ها شنيده شد. تهران بزرگ در 48ساعت اخير شاهد مرگ يك نفر (براثر سرنگوني در چاه)، زخمي شدن شش شهروند بياحتياط بود و ميليونها تومان نيز خسارت مالي به بار آمد.در همين مدت 29 فقره آتش سوزي و 55 رخداد درون شهري ديگر در گوشه و كنار پايتخت رقم خورد و ناجيان آتش نشاني 49 ساعت عمليات كمكي و مهار انجام دادند.همچنين در شبانه روز اخير شعله هاي سركش 10 ساختمان مسكوني، هفت دستگاه وسيله نقليه، سه فروشگاه، دو انباري و... با تلاش «ناجيان »125 مهار شد و 34 شهروند نجات يافتند.به گزارش ايسكانيوز، در مجموع 789 آتش نشان پايتخت با 290 دستگاه خودرو ويژه 49 ساعت عمليات نفسگير انجام دادند.

دستگيري قاچاقچي 15 كيلو طلا در پايتخت
قاچاقچي طلا كه فروشنده لوازم آرايشي و بهداشتي در بازار تهران بود، توسط كارآگاهان مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير شد. در پي وصول اطلاعات و اخبار مردمي در تاريخ 17 شهريور امسال درباره اين كه فردي در بازار بزرگ تهران، اقدام به قاچاق طلا به كشور و توزيع آن در سطح شهر مي كند، كارآگاهان مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي با تشكيل يك تيم ويژه و هماهنگي با بازپرس كشيك دادسراي ناحيه 24 به آدرس مورد نظر در بازار بزرگ اعزام شدند. ماموران پس از حضور در محل مورد نظر با رعايت موازين قانوني اقدام به بازرسي از مغازه كردند و مقدار دو هزار و 100 گرم طلاي خارجي فاقد هرگونه اسناد و مدارك گمركي به همراه مقاديري نايلكس هاي آب شده و لفافه هاي ويژه حمل طلا، كشف شد. متهم پس از دستگيري به همراه طلاهاي مكشوفه به معاونت مبارزه با قاچاق كالاو ارز منتقل شد و در تحقيقات پليسي اعتراف كرد كه مدت يك سال است، در اين رابطه فعاليت داشته و از طريق مرزهاي غربي اقدام به قاچاق طلا به كشوركرده و همچنين از زيرزمين مغازه تهيه و توزيع لوازم آرايشي خود در بازار به عنوان، محل نگهداري و توزيع طلاي قاچاق استفاده مي كرده است. لفافه هاي مكشوفه نشانگر حمل و توزيع بيش از 15 كيلوگرم طلا بوده كه از نظر قانون مال از دست رفته، عين قاچاق است كه قانون براي آن نيز به ميزان مال از دست رفته جريمه در نظر گرفته خواهد شد.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن