تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805501029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
كمبود فضاي فيزيكي در تنها بيمارستان دولتي بم‌

كرمان ---- خبرنگار اطلاعات: بيمارستان پاستور با تنها بيمارستان دولتي بم كه پس از زلزله ساخته شد، با كمبود شديد فضاي فيزيكي روبرو است.‌

اين بيمارستان 96 تختخوابي در حال حاضر در 156 تخت به بيماران سرويس‌دهي مي‌شود. گفتني است؛ بيمارستان پاستور با 7500 مترمربع زيربنا، امكانات و تجهيزات كافي در تمامي بخشهاي پزشكي به عنوان بيمارستان درجه يك شناخته شده است.‌

بهره‌برداري از 4 طرح بهداشتي درماني در رفسنجان‌

* بهره‌برداري از چهار طرح بهداشتي و درماني در شهرستان رفسنجان آغاز شد. اين طرحها شامل مركز بهداشتي و درماني روستاي لاهيجان، مركز بهداشتي و درماني و و دو واحد مسكوني پزشكان در مركز بهداشتي درماني فردوسيه نوق اين شهرستان است.‌

ايجاد بخش ژنتيك در مركز بيماري‌هاي خاص‌

* بخش ژنتيك مركز بيماري‌هاي خاص كرمان گشايش يافت. مدير مركز بيماري‌هاي خاص استان كرمان گفت: اين بخش با 5 ميليارد ريال اعتبار و با مشاركت مركز بيماري‌هاي خاص و دكتر بذرافشان به بهره‌برداري رسيده است.‌شمسي‌نيا افزود: بزودي در اين بخش آزمايش‌هاي‌ ‌DNA نيز انجام خواهد شد.

كنسرت گروه‌ موسيقي ارفع كرماني در سوئيس‌

* كنسرت گروه موسيقي ارفع كرماني به سرپرستي سيد فواد توحيدي 9 تا 17 مهرماه در شهر مارتيني سوئيس برگزار مي‌شود.

اين برنامه به خوانندگي عطاالله مرشدزاده و مجيد حسين‌خاني در سه بخش جداگانه به معرفي و اجراي موسيقي عرفاني، سنتي و نواحي ايران مي‌پردازد.

بنا به اين گزارش با توجه به همزماني كنسرت با برگزاري نمايشگاه بزرگ ايران در شهر مارتيني سوئيس، محصولات موسيقي ايراني نيز در كنار محصولات فرهنگي و آثار باستاني ايران به نمايش گذاشته مي‌شود.گفتني است؛ گروه موسيقي ارفع هر ساله در بزرگداشت مولانا در قونيه برنامه اجرا مي‌كند.

برگزاري جلسه شوراي فرهنگ عمومي دليجان‌

دليجان ---- خبرنگار اطلاعات: 7 مصوبه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي دليجان تصويب شد.

مهمترين مصوبات اين شورا عبارتند از: برنامه‌ريزي اداره تبليغات اسلامي براي بهره‌‌مندي تمامي مساجد شهر از وجود روحانيون در طول ماه مبارك رمضان، تشكيل كميته‌اي براي ساماندهي مراسم جشن‌هاي عروسي و ساير جشن‌هاي عمومي، انجام پروژه پژوهشي شناسايي ويژگي‌ها و آسيب‌هاي فرهنگي شهرستان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دليجان و دعوت از فضلا و روحانيون حوزه علميه قم براي حضور مرتب در برنامه‌‌هاي فرهنگي اين شهرستان.

موفقيت آبفاي استان اصفهان

اصفهان ---- خبرنگار اطلاعات: پايگاه اطلاع‌رساني آبفاي استان اصفهان برتر شناخته شد.‌

بنا بر اعلام معاونت امور تحقيقات و منابع انساني وزارت نيرو، پايگاه اطلاع‌رساني اينترنتي شركت آبفاي استان اصفهان موفق شد در ارزيابي پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني شركتهاي زيرمجموعه شركت مادر تخصصي آب و فاضلاب كشور عنوان برتر را به دست آورد.‌

‌كمبود قطعات خودرو تندر 90 در استان ايلام

ايوان غرب ---- خبرنگار اطلاعات: مردم ايوان غرب از كمبود قطعات يدكي خودرو تندر90 در اين منطقه اظهار نارضايتي كردند.

عده‌اي از مالكان اين نوع خودرو در ايوان غرب با مراجعه به دفتر نمايندگي روزنامه اطلاعات در اين شهرستان درباره كمبود قطعات يدكي خودرو تندر90 گفتند: براي تهيه كوچكترين قطعه اين خودرو بايد با شركت ايران خودرو در تهران تماس بگيريم و اين در حالي است كه هيچكدام از شهرستانهاي استان ايلام و استانهاي همجوار نمايندگي قطعات اين خودرو را ندارند. ‌اين عده از مسئولان مربوطه خواستند كه در اين مورد چاره انديشي كنند.

ساماندهي 10 هزار و 57 بسيج سازندگي در استان اردبيل‌

اردبيل ----خبرنگار اطلاعات: معاون عمراني استاندار اردبيل گفت: سازمان بسيج سازندگي در سال جاري توانسته 10 هزار و 57 بسيج سازندگي را ساماندهي كند.

ناصر هاشم‌پور با اعلام اين مطلب گفت: از اين تعداد 5 هزار و 49 نفر مربوط به بسيج خواهران و 5 هزار و 8 نفر مربوط به بسيج برادر شامل دانش‌آموزي، بسيج دانشجويي، جامعه پزشكي، فرهنگيان، بسيج مهندسين و بسيج طلات و روحانيون است وي با اشاره به اهداف ساماندهي بسيج سازندگي گفت: غني‌سازي اوقات فراغت، خدمت‌رساني و مردم ياري در روستاها و مناطق محروم اشتغال‌زايي از جمله اهداف ساماندهي بسيج سازندگي است.

فعال سازي تعاوني‌هاي مرزنشينان استان اردبيل‌

* معاون سياسي، امنيتي استاندار اردبيل خواستار فعال سازي تعاوني‌هاي مرزنشينان استان شد. فيروز احمدي كه در جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان در استانداري سخن مي‌گفت افزود: تحقق اين مهم علاوه بر كمك به توسعه تجارت در استان زمينه قاچاق كالا را نيز كاهش خواهد داد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مفادي از قانون ساماندهي مبادلات مرزي گفت: اين تعاوني‌ها مي‌توانند با انجام صادرات به طور نامحدود و تاييد گمركات استان از جايزه صادراتي دولت برخوردار شود و نسبت به واردات بيش از 100 قلم انواع كالا نيز اقدام كند. وي در ادامه با اشاره به نتايج حاصل از راه‌‌اندازي شعبه گلوگاهي تعزيرات حكومتي در رضي، گفت: تاسيس شعبات مشابه در ساير نقاط استان هم بايد نياز سنجي و براي برنامه‌ريزي به كميسيون تقديم شود.‌

رونمايي از نرم‌افزار پيگيري مصوبات دولت در قم‌

سرويس شهرستانها: نرم‌افزار پيگيري مصوبات سفر هيأت دولت به استان قم با حضور اعضاي شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان و استاندار قم رونمايي شد.‌

به گزارش ايرنا، استاندار قم، گفت: براي افزايش همكاري و هماهنگي بين دستگاههاي اجرايي استان و رفع موانع احتمالي در مسير اجراي مصوبات سفر، سامانه الكترونيكي اين مصوبات در قالب يك نرم‌افزار كامل راه‌اندازي شد.

ناظمي اردكاني افزود: با استفاده از اين نرم‌افزار ضمن دستيابي به يك برنامه زمانبندي شده در زمينه عمليات اجرايي پروژه‌ها، امكان بررسي و ارايه گزارش به روز از زمان و مكان پروژه، ميزان اعتبارات و مراحل پيشرفت هر پروژه امكان‌پذير است.

وي ادامه داد: دستگاههاي اجرايي بايد در زمينه ارايه گزارشات دقيق درباره مصوبات هيأت دولت و فعاليت دستگاههاي خود در اين زمينه اقدام كنند.‌وي افزود: در كنار اين نظارت الكترونيكي، نظارت فيزيكي نيز از تمامي پروژه‌ها انجام خواهد شد.

پايان همايش تئاتر طنز در ساوه‌

ساوه ---- خبرنگار اطلاعات: همايش تئاتر طنز در ساوه به مدت 27 روز برگزار شد.

در اين همايش كه 5 متن نمايشي از تمامي گروههاي شركت‌كننده اجرا شد، پس از اجراي نمايش، مشاعره و اهداي لوح تقدير به بازيگران، از 10 نفر از پيشكسوتان نيز تقدير به عمل آمد.

افزايش توزيع شير يارانه‌اي در ماه مبارك رمضان در رشتخوار

رشتخوار---- خبرنگار اطلاعات: ريئس اداره بازرگاني رشتخوار گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، توزيع شير يارانه‌اي در ماه مبارك رمضان در اين شهرستان، روزانه از 464 كيلوگرم به يكهزارو300 كيلوگرم رسيد.‌

رضا احمدي در جمع شهروندان رشتخواري افزود: در اين ايام و به منظور تنظيم بازار، گوشت قرمز و گوشت مرغ نيز بين فروشگاههاي اين شهرستان با نرخ مصوب توزيع مي‌شود.وي همچنين از نظارت بازرسان اين اداره برنحوه توزيع و قيمت كالاها و خدمات در اين ايام‌ خبر داد.

اجراي پروژه انتقال آب روستاي دسجرد رشتخوار

* رئيس جهادكشاورزي رشتخوار از اجراي پروژه انتقال آب روستاي دسجرد، با 260 ميليون ريال اعتبار خبر داد.

محمدجواد مسعودي همچنين با بيان اين كه فاز نخست پروژه احداث مجتمع دامداري اين شهرستان، به مساحت 30 هكتار به پايان رسيده است، هزينه اجراي آن را 400 ميليون ريال اعلام كرد.

وي افزود: 21 پروژه امسال، در بخش آب و خاك، زراعت، باغباني، حفظ نباتات و دام با 6 ميليارد ريال اعتبار در رشتخوار اجراشده است.

جريمه 13 نانواي متخلف در مانه و سملقان‌

مانه و سملقان---- خبرنگار اطلاعات: 13 نانواي متخلف در مانه و سملقان، به بيش از 5 ميليون و 800 هزار ريال جريمه نقدي محكوم‌ شدند.

در جلسه كميسيون تعزيرات آرد و نان مانه و سملقان، علاوه بر جريمه نانوايان متخلف، به 4 نانواي ديگر تذكر كتبي داده شد.

همچنين دو نفر كه اقدام به فروش آرد قاچاق كرده بودند، 8 ميليون و 480 هزار ريال جريمه شدند.

مسئول كارخانه آرد نيز به دليل رعايت نكردن وزن كيسه‌هاي آرد، 6 ميليون ريال جريمه شد.




 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 499]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن