تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812740316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: خبر
با استفاده از ايده دانشگاهيان پيام نور;
نماد بين المللي دانشگاه پيام نور طراحي مي شود

نماد بين المللي دانشگاه پيام نور با استفاده از طرح ها و ديدگاه هاي اساتيد، دانشجويان و صاحبنظران دانشگاه پيام نور طراحي مي شود.
به گزارش ايسنا، علاقمندان مي توانند طرح هاي پيشنهادي خود را حداكثر تا 10 مهر 87 به دانشگاه پيام نور ارسال كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت دانشگاه به نشاني ir.ac.pnu.www مراجعه كنند.
بنابراين گزارش، دانشگاه پيام نور عضو فعال در مجامع علمي بين المللي، دانشگاه پيام نور عضو اتحاديه جهان اسلام، دانشگاه پيام نور عضو انجمن بين المللي آموزش باز و از راه دور، دانشگاه پيام نور با هدف اولويت بخشي بر توسعه كيفي، دانشگاه پيام نور دانشگاه آموزش الكترونيكي، دانشگاه پيام نور دانشگاه مجازي و دانشگاه پيام نور دانشگاه آموزش از راه دور از جمله شاخص هاي مورد نظر براي طراحي اين نماد بين المللي است.
گفتني است به سه نفر برتر ارائه كننده طرح، جوايز ويژه اي اهدا مي شود.

ثبت نام 1400 پذيرفته شده كارشناسي ارشد دانشگاه تربيت مدرس آغاز شد

معاون مدير كل آموزشي دانشگاه تربيت مدرس، گفت: در آزمون كارشناسي ارشد امسال يك هزار و 44 نفر در دوره روزانه، 300 نفر در دوره شبانه و 60 نفر در دوره هاي نيمه حضوري و در مجموع 1404 نفر در مقطع كارشناسي ارشد رشته هاي مختلف دانشگاه تربيت مدرس پذيرفته شدند.
خلجي در گفت وگو با ايسنا با بيان اينكه 414 نفر نيز در مقطع دكتري تخصصي رشته هاي مختلف اين دانشگاه پذيرش شده اند، گفت: ثبت نام پذيرفته شدگان مقطع دكتري اين دانشگاه روزهاي دوشنبه و سه شنبه 25 و 26 شهريور ماه انجام مي شود.
خلجي خاطر نشان كرد: ثبت نام پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه تربيت مدرس از شنبه 16 شهريور آغاز شده است و بر اين اساس ثبت نام در رشته هاي كشاورزي و منابع طبيعي روز شنبه ، در گروه علوم انساني 17 و 18 شهريور، در رشته هاي علوم پايه 19 شهريور، در رشته هاي علوم پزشكي و هنر 20 شهريور و براي پذيرفته شدگان فني مهندسي 23 و 24 شهريور ماه انجام مي شود.
معاون مدير كل آموزش دانشگاه تربيت مدرس همچنين از آغاز ترم جديد تحصيلي و شروع كلاسهاي اين دانشگاه از دوم مهرماه خبر داد.

از تلاش هاي مديركل امور فرهنگي وزارت علوم
تقدير شد

از تلاش هاي مدير كل امور فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در كميته فرهنگي و پيشگيري ستاد مبارزه با مواد مخدر تقدير شد.
به گزارش ايسنا، كميته فرهنگي و پيشگيري ستاد مبارزه با مواد مخدر در راستاي سياست هاي كلي مبارزه با مواد مخدر و انجام برنامه هاي پيشگيري از اعتياد اقدام به برگزاري جلساتي به صورت منظم در طول سال مي كند و در ابعاد آموزشي، اطلاع رساني، مشاوره و تقويت فعاليت هاي جايگزين در چهار كانون خانواده، مراكز آموزشي، محيط هاي كاري و محله ها با همفكري ديگر حوزه هاي فرهنگي كشور اقدام به سياستگذاري مي كند.
بنابراين گزارش، اين كميته متشكل از نماينده هاي دستگاه هاي فرهنگي كشور مي باشد كه اداره كل امور فرهنگي به نمايندگي از وزارت علوم يكي از اعضاي اين كميته است كه با حضور مستمر و فعال در جلسات كميته فرهنگي و پيشگيري ستاد مبارزه با مواد مخدر دستور جلسات را به صورت جدي پيگيري مي كند.
گفتني است، لوح تقديري از سوي مشاور رئيس جمهور و دبير كل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مدير اداره كل دفتر امور فرهنگي و نماينده وزارت علوم در كميته فرهنگي و پيشگيري ستاد مبارزه با مواد مخدر و در راستاي تقدير از اقدامات و تلاش هاي صورت گرفته در كميته فرهنگي و پيشگيري ارسال شد.

دكتر لاريجاني:
دانشگاه هاي ايران امسال در ميان 500 دانشگاه برتر دنيا قرار مي گيرند

رئيس دانشگاه علوم پزشكي تهران با يادآوري اينكه رتبه دو دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران در سال گذشته بر اساس رتبه بندي Ebucation Higher Times از دو هزار به حدود 600 رسيد، گفت: «اميدواريم امسال رتبه دانشگاههاي تهران و علوم پزشكي تهران به زير 500 برسد.»
دكتر باقر لاريجاني در گفت وگو با مهر با بيان اين مطلب درباره زمينه هايي احتمال رسيدن رتبه بين المللي دانشگاه هاي تهران و علوم پزشكي تهران به زير 500 را فراهم مي كند، گفت: مداركي كه امسال براي شركت در رتبه بندي Ebucation Higher Times ارسال شده كامل تر بودند و شاخص هاي دو دانشگاه نيز نسبت به سال گذشته ارتقا پيدا كرده است.
وي با يادآوري اينكه دانشگاهها براي شركت در رتبه بندي هاي Ebucation Higher Times و شانگهاي بايد مداركي به موسسات اين رتبه بندي ها ارسال كنند، افزود: دانشگاه علوم پزشكي تهران در دو سال گذشته در Ebucation Higher Times شركت كرده است.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي تهران اضافه كرد: دانشگاه علوم پزشكي تهران و دانشگاه تهران دو دانشگاهي هستند كه بيشترين توليدات علمي كشور را دارند و وقتي با يكديگر همراه مي شوند، مي توانند يك رسالت بين المللي را انجام دهند كه اميدواريم در اين كار بتوانيم پيش برويم.
باقر لاريجاني با بيان اينكه در رتبه بندي دانشگاهها بر اساس وبومتريك به طور روتين رتبه بندي دانشگاهها انجام مي شود و خيلي «Documentation» (مدارك) از دانشگاهها نمي خواهند، گفت: دانشگاه علوم پزشكي تهران در سال گذشته در زمينه وبومتريك رشد جدي داشت و اميدواريم امسال هم اين رشد ادامه پيدا كند اما در عين حال هنوز ارزيابي اش منتشر نشده است.

استادان ممتاز دانشگاه تهران
ديرتر بازنشسته مي شوند

معاون آموزشي دانشگاه تهران با بيان اينكه هيچ فردي تا كنون مشمول آيين نامه استاد ممتازي نشده است، گفت: آيين نامه استادي ممتازي دانشگاه تهران در سال 1386 به تصويب هيات امناي دانشگاه رسيده و بر اساس آن استاداني كه استاد ممتاز دانشگاه تهران مي شوند ديرتر بازنشسته خواهند شد.
دكتر محمود كمره اي در گفت وگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: استاد ممتازي در عمل مانند يك مرتبه ارتقا بعد از استادي دانشگاه است كه البته ضوابطي دارد. اگر افرادي بر طبق ضوابط و آيين نامه استاد ممتاز شوند از مزايايي مانند طولاني مدت تر شدن عمر كاري شان بهره مند مي شوند.
وي اضافه كرد: هنوز هيچ پرونده اي بر اساس آيين نامه استاد ممتازي دانشگاه تهران نهايي نشده يعني هيچ يك از استادان دانشگاه تهران هنوز از طريق ضوابط مندرج در آيين نامه به مرتبه استادي ممتازي در دانشگاه تهران ارتقا پيدا نكرده اند.
معاون آموزشي دانشگاه تهران درباره برخي استاداني كه عنوان استاد ممتاز به آنها اطلاق مي شود گفت: چند سال قبل عده اي از اساتيد بنام و شاخص و استوانه هاي علمي دانشگاه تهران را به عنوان اساتيد ممتاز نام بردند و ضمن تقدير و تشكر و اهداي لوح هاي تشكر از زحمات و خدمات علمي شان قدرداني كردند و به نام اساتيد ممتاز دانشگاه تهران شناخته شدند ولي براي استاد ممتاز شدن آن اساتيد ممتاز آيين نامه و موضوع يا ضابطه قانوني خاصي وجود نداشت.
دكتر كمره اي ادامه داد: اطلاق عنوان استاد ممتازي به برخي اساتيد كه در چند سال گذشته صورت گرفت صرف اين بود كه اساتيد بسيار خوب، قوي، علمي و مورد احترام جامعه علمي كشور بودند و به اين ترتيب به آنها عنوان استادي ممتازي داده شد و خيلي از افرادي كه در آن ليست بودند همچنان تا سال هاي كهولتشان مانند مرحوم دكتر شهيدي فعاليت علمي شان را در دانشگاه تهران ادامه دادند اما آنچه كه در حال حاضر در دانشگاه تهران به عنوان استاد ممتاز وجود دارد مصوبه هيات امنا است كه طبق آن بايد عمل شود.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 353]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن