تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813057219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

127 مبلغ به نقاط مختلف ملاير اعزام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: 127 مبلغ به نقاط مختلف ملاير اعزام شدند
ملاير ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : برنامه هاي سازمان تبليغات اسلامي دفتر ملاير در ماه مبارك رمضان امسال شور و حال خاصي به اين شهرستان مي بخشد.
رئيس سازمان تبليغات اسلامي ملاير گفت : در ماه مبارك رمضان سالجاري تعداد 840 ختم كامل قرآن به نيت معصومين (ع ) جز برنامه هاي اين سازمان مي باشد و نيز قرائت هر روز يك جز از قرآن مجيد توسط بانوان شركت كننده در محافل قرآني همچنين اجراي طرح نهضت قرآن آموزي با موضوع تربيت مربي مفاهيم قرآن تجويد سطح 1 و 2 روخواني و روانخواني در محافل و مجالس متعدد قرآني طي اين مدت انجام خواهد شد.
حجه الاسلام آزاديخواه با اشاره به اينكه در سالجاري تعداد 127 مبلغ توسط اين سازمان به روستاهاي شهرستان اعزام شده اند افزود : از اين تعداد 32 مبلغ از دفتر تبليغات اسلامي قم پنجاه مبلغ از معاونت تبليغ حوزه علميه قم پنج مبلغ از امور بقاع متبركه سازمان اوقاف و امور خيريه و 40 مبلغ از روحانيون شهرستان تامين شده اند .
رئيس سازمان تبليغات اسلامي ملاير با يادآوري برنامه هاي اين نهاد براي جشن نيمه رمضان به مناسبت تولد امام حسن مجتبي (ع ) در كليه مساجد و هيئات گفت : براي برگزاري هرچه باشكوهتر مراسم شب هاي قدر برنامه ريزي شده و مراسم شب قدر مسجد جامع ملاير به صورت نمادين از صداي مركز همدان پخش خواهد شد.
حجه الاسلام آزاديخواه افزود : برنامه عرفاني اعتكاف نيز در دهه سوم ماه مبارك رمضان و نماز عيد سعيد فطر هم در مصلاي جديدالاحداث برگزار خواهد شد.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن