تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پانزدهمين كنفرانس مهندسي پزشكي ايران برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: پانزدهمين كنفرانس مهندسي پزشكي ايران برگزار مي‌شود
جام جم آنلاين: پانزدهمين كنفرانس مهندسي پزشكي ايران با همكاري انجمن مهندسي پزشكي ايران 4 و 5 دي ماه 1387 در دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد برگزار مي‌شود.


به گزارش جام جم آنلاين اين كنفرانس پس از پيشنهاد انجمن مهندسي پزشكي و با اعلام آمادگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد براي اولين بار در شرق كشور و با هدف ارائه آخرين يافته هاي پژوهشي ، تبادل نظر علمي و آشنايي با توسعه صنايع مرتبط در همه‌ي زمينه هاي مهندسي پزشكي برگزار مي شود كه در آن برنامه هاي ويژه اي جهت تبيين ديدگاه هاي متخصصين و صاحب نظران مرتبط طراحي شده است.

به گفته دبير پانزدهمين كنفرانس مهندسي پزشكي ايران ، مهندسي پزشكي به عنوان يك حوزه پژوهشي و كاربردي ميان رشته اي ، مولفه اي تاثيرگذار و اساسي در فرآيند سلامت ، تشخيص ، درمان و توسعه علوم بنيادين پزشكي به شمار مي آيد.

پيشرفت و اهميت جهاني اين رشته حاصل تعامل نزديك و نهادينه شده علوم پزشكي و علوم مهندسي در سطوح مختلف آموزش ، پژوهش ، تربيت نيروي انساني ماهر ، تصميم سازي و تصميم گيري مديران بوده است.

دكتر محمد علي خليل زاده در اين باره خاطرنشان كرد: برگزاري كنفرانس نه تنها باعث پويايي گروه برگزار كننده مي‌شود بلكه ساير مراكز علمي و صنعتي را هم به تحقيق و تلاش تشويق مي كند.

وي اظهار داشت: اين كنفرانس با برگزاري نشست هاي علمي و تخصصي ، كارگاه هاي آموزشي و برپايي نمايشگاه هاي تخصصي جنبي در راستاي افزايش تعامل بين دانشگاه ها ، مراكز پژوهشي ، مراكز پزشكي و صنايع مرتبط با مهندسي پزشكي و نيز دانشگاه و صنعت ايجاد نمايد.

به گفته وي زمينه هاي اين كنفرانس شامل: بيوالكتريك ، بيوانفورماتيك و انفورماتيك پزشكي ، بيومكانيك ، بيومواد ، فيزيك پزشكي و بيوفيزيك ، مهندسي توانبخشي ، مهندسي ورزش ، مهندسي باليني و نيز آموزش در مهندسي پزشكي مي باشد.

خليل زاده گفت: بيش از 350 مقاله به دبيرخانه ارسال شده است و تاكنون بيش از 450 نفر ثبت نام نموده اند.
شايان ذكر است اين كنفرانس يكي از بزرگترين و باسابقه ترين كنفرانس هاي ملي بوده و 65 نفر از اساتيد برجسته كشور در كميته علمي اين كنفرانس عضويت دارند.

علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانند با شماره تلفن:6629629-0511تماس بگيرند.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن