تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815383918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تنبیه سخت سرمربی تیم ملی کره شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: سرمربی تیم ملی کره شمالی به عنوان کارگر ساختمانی بدون دستمزد به کار مشغول شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز سوف ایندیا، کیم جونگ‌هان، سرمربی کره شمالی پس از نتایج ضعیف و البته قابل پیش بینی در جام جهانی 2010 روزهای دشواری را پشت سر می گذارد.

بر اساس نوشته‌ پایگاه خبری هند، سرمربی کره شمالی نه تنها از سمت خود برکنار شده بلکه از سوی مقامات این کشور تحقیر شده و به عنوان کارگر ساختمانی بدون دستمزد به کار مشغول است.

پس از پایان جام جهانی شرایط برای این مربی تا حدی دشوار شد که "جونگ هان" به اطرافیانش گفت می ترسد همین روزها او را دستگیر و اعدام کنند.

بر اساس برخی اخبار تائید نشده، تمام بازیکنان حاضر در جام جهانی که در هر سه دیدار خود در این رقابت‌ها متحمل شکست شدند، به کار در شرایط سخت و دشوار محکوم شده و شرایط مناسبی ندارند.

بازیکنان پس از بازگشت به کشورشان 6 ساعت برای مردم سخنرانی کردند و درباره شکست در جام‌جهانی توضیح دادند و بیشتر بازیکنان تقصیرها را به گردن مربی انداختند.

در حالی که پس از موفقیت این کشور در راه یابی به جام جهانی پس از 44 سال در پیونگ یانگ جشن عمومی برگزار شد به نظر می رسد اوضاع فوتبالی این کشور در آستانه جام ملت‌های آسیا چندان بسامان نیست.

تیم ملی کره شمالی در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با سه شکست و دریافت 12 گل و به ثمر رساندن تنهای یک گل با این رقابت‌ها وداع زودهنگامی داشت.


منبع: همشهري آنلاين

به گزارش شبکه ایران، فدراسیون بین المللی فوتبال از هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال کره شمالی ، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است .

سپ بلاتر در این باره به خبرنگاران رسانه‌گروهی جهان گفت: ما با ارسال نامه به فدراسیون کره شمالی از آنها خواسته‌ایم درباره انتخابات ریاست این فدراسیون و همچنین خبرهای منتشر شده در خصوص محکومیت و مجازات "کیم جونگ هون" ، سرمربی و برخی از بازیکنان تیم ملی این کشور توضیح دهند .
وی که برای حضور در بازی‌های المپیک جوانان به سنگاپور رفته است، افزود: این نخستین گام است و منتظر پاسخ آنها خواهیم بود اما کار راحتی نیست .

تیم ملی فوتبال کره شمالی در نخستین تجربه جام جهانی خود از سال 1966 به بعد ، در مسابقه‌های 2010 آفریقای جنوبی برابر تیم قدرتمند برزیل عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت ، اما در نهایت با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد و حذف شد . این تیم سپس مقابل تیم های پرتغال و ساحل عاج هم با نتایج 7 بر 0 و 3 بر 0 تن به شکست داد .

پخش زنده مسابقه‌ها در کره شمالی ممنوع است ، اما پس از بازی با برزیل ، تلویزیون این کشور نخستین‌بار در تاریخ ورزشی آنها دیدار با پرتغال را به صورت مستقیم پخش کرد ، اما بدترین نتیجه ممکن رقم خورد و کره شمالی هفت گل خورد.

پس از بازگشت تیم ملی ملی کره شمالی به این این کشور برخی منابع خبری اعلام کردند که بر اساس دستور رهبر کره شمالی مربی تیم ملی فوتبال این کشور به کار اجباری و بدون حقوق در کارگاه‌های ساختمانی محکوم شده که این مساله باعث واکنش فیفا شد و آنها فعلا در حال بررسی هستند آیا این خبر واقعیت دارد یا خبر؟

چنانچه این خبر واقعیت داشته باشد و مسوولان فیفا در بررسی‌های خود متوجه صحت این خبر شوند بدون تردید محرومیت‌های برای فوتبال کره شمالی درنظر گرفته خواهد شد.


منبع: شبکه ایران

سوال اینه که:
اصلا کیم ایل جونگ یا همون کیم جونگ ایل - ویکیپدیا (http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CBIQFjAA&url=http%3A%2F%2Ffa.wikipedia.org%2Fwiki%2F%25DA%25A9%25DB%2 58C%25D9%2585_%25D8%25AC%25D9%2588%25D9%2586%25DA%25AF_%25D8 %25A7%25DB%258C%25D9%2584&rct=j&q=%DA%A9%DB%8C%D9%85%20%D8%A7%DB%8C%D9%84%20%D8%AC%D9%88%D9% 86%DA%AF&ei=NpljTKvlJIL7lwfdjvHACg&usg=AFQjCNHvDecayv7CjWzwmg2BfDuvtIFLQQ&cad=rja) زنده است؟
چون احتمالا ممات یافته و دو سالی هست پیداش نیست






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن