تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820056681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مخالفت عضو هيئت رئيسه مجلس با استيضاح وزير آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: مخالفت عضو هيئت رئيسه مجلس با استيضاح وزير آموزش و پرورش
عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد كه موافق طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش در شرايط كنوني نيست.
موسي قرباني در گفت وگو با ايرنا افزود: نمايندگان براساس حسن نيت، استيضاح از وزرا را طرح مي كنند اما نظر شخصي من اين است كه حال حاضر، زمان خوبي براي استيضاح نيست.
وي خبر پس گرفته شدن امضاي طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش توسط تعدادي از نمايندگان را تأييد و اظهار داشت: روش متداول اين است كه اگر عده اي ايرادهاي خاص به عملكرد وزرا دارند، طرح استيضاح را دنبال مي كنند اما به محض رفع مشكلات مي توانند امضاي خود را پس بگيرند.
نماينده مردم قائنات در مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به تشريح برنامه هاي خوب وزير آموزش و پرورش در نشست هايي كه با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي داشته است، برخي از امضاكنندگان قانع شده و امضاي خود را پس گرفتند.
خاطرنشان مي شود بسياري از نمايندگان مجلس معتقدند در آستانه مهرماه و بازگشايي مدارس و نيز در سال پاياني دوره اول دولت نهم استيضاح وزير آموزش و پرورش اقدام شايسته اي نيست ضمن اين كه در صورت استيضاح علي احمدي هر فرد ديگري ولو با توانمندي بالا فرصت چنداني براي رفع مشكلات و كمبودها نخواهد داشت و لذا استيضاح وزير آموزش و پرورش در اين شرايط فقط منجر به بي ثباتي در مديريت پرجمعيت ترين وزارتخانه كشور خواهد شد.
40 امضا پس گرفته شد
از سوي ديگر به گزارش خبرگزاري ها تا عصر ديروز بيش از 40 نفر از امضاكنندگان استيضاح وزير آموزش و پرورش امضايشان را پس گرفته اند. بر اين اساس پيش بيني مي شود در صورت ادامه اين روند تعداد امضاهاي طرح استيضاح تا دو روز آينده به كمتر از 10 امضاء برسد كه در اين صورت استيضاح علي احمدي منتفي خواهد شد.
گفتني است چهارشنبه گذشته طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش با 82 امضا و در پنج محور تقديم هيئت رئيسه شد. يكي از دلايل استيضاح كنندگان نارضايتي 90 درصد از فرهنگيان از علي احمدي عنوان شده است اين در حالي است كه تعدادي از نمايندگان مجلس نسبت به عدد تعيين شده براي درصد ناراضيان ترديد داشته و متن استيضاح را نيز فاقد پشتوانه منطقي بالا مي دانستند.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن