تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول: استان گيلان از موقعيت استراتژيك حمل و نقلي برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول: استان گيلان از موقعيت استراتژيك حمل و نقلي برخوردار است
داخلي. اقتصادي.

معاون وزير راه و ترابري و رييس سازمان راهداري و حمل و نقل گفت:استان گيلان از موقعيت راهبردي در خصوص حمل و نقل برخوردار است.

به گزارش ايرنا، " محمد بخارايي" روز شنبه در جمع تعدادي از مسوولان استاني و محلي در مجتمع فارابي صومعه‌سرا، افزود: برخورداري استان گيلان از دو بندرگاه و ويژگي سياحتي و نيز برخورداري از زمينه‌هاي گسترده كشاورزي موجب شده است تا حمل و نقل اين استان از اهميت ويژه‌اي برخوردار باشد.

وي اضافه كرد: همين امر نيز موجب فعاليت‌هاي بيشتري در عرصه‌هاي راهسازي و راهداري در اين استان شده است.

معاون وزيرراه و ترابري، همچنين با اشاره به كاهش بيش از ‪ ۲۱‬درصدي تصادفات در سطح جاده‌هاي كشور، عنوان كرد: از مهمترين دلايل كاهش ميزان تصادفات، تعامل و تلاش‌هاي نهادهاي موثر در توسعه اقتصادي، راهسازي ، راهداري و همچنين پليس راه بوده است.

مدير كل راه و ترابري استان گيلان نيز در اين مراسم با اشاره به فعاليت هاي اين اداره كل، گفت: در هفته دولت امسال، تعداد ‪ ۲۱۲‬طرح عمراني با اعتباري بالغ بر ‪ ۳۹۴‬ميليارد و ‪ ۲۲۶‬ميليون ريال به بهره برداري رسيد.

" ناصر صادقي شهرستاني" افزود: اين طرح‌ها به طور كلي شامل آسفالت بيش از ‪ ۲۴۰‬كيلومتر از راه‌هاي استان در قالب ‪ ۱۳۷‬پروژه و همچنين اجراي طرح هاي راهداري و نصب علائم راه در قالب ‪ ۷۵‬پروژه مي‌باشند.

مدير كل راه و ترابري استان گيلان همچنين از آسفالت بيش از ‪ ۱۰۰‬كيلومتر از راه‌هاي استان گيلان طي دوسال آينده از محل اعتبارات استاني و ملي خبر داد.

وي با اشاره به وضعيت راه‌هاي شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: اين شهرستان با برخورداري از ‪ ۱۶۰‬كيلومتر راه در هر ‪ ۱۰۰‬كيلومتر مربع از مساحت خود، بالاترين تراكم راه‌هاي استان گيلان را دارد.

وي در همين خصوص عنوان كرد: طي هفته دولت در شهرستان صومعه سرا، تعداد ‪ ۱۸‬پروژه آسفالت راه‌هاي اصلي و فرعي با هزينه‌اي بالغ بر ‪ ۱۱۹‬ميليارد و ‪ ۹۳‬ميليون ريال به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، با حضور معاون وزير راه و ترابري و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل كشور، روز شنبه بخشي از پروژه بزرگراه محور فومن به "پونل" واقع در شهرستان صومعه‌سرا به بهره‌برداري رسيد.

در مراسم بهره برداري از اين پروژه، معاون عمراني استاندار گيلان، نماينده مردم صومعه سرا در مجلس، فرماندار اين شهرستان و جمعي از مسوولان محلي نيز حضور داشتند.

رييس اداره راه و ترابري صومعه سرا در اين زمينه به خبرنگار ايرنا گفت:
براي بهره‌برداري از اين پروژه به طول ‪ ۳/۸‬كيلومتر، ‪ ۴۲‬ميليارد ريال هزينه شده است.

با بهره‌برداري از اين پروژه، خطر تصادفات رانندگي در دو نقطه حادثه خيز واقع در اين محور كاهش مي‌يابد.كد‪۳‬
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن