تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815560420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صندوق تعاون استان مركزي 200 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صندوق تعاون استان مركزي 200 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت
اراك - خبرگزاري مهر: سرپرست صندوق تعاون استان مركزي گفت: از هفته تعاون سال گذشته تا هفته تعاون امسال بيش از 200 ميليارد ريال تسهيلات از سوي صندوق تعاون استان به متقاضيان پرداخت شد.

رسول ارجمند در گفتگو با خبرنگار مهر در اراك افزود: ايـن ميزان تسهيلات به يكهزار و 424 متقاضي در بخشهاي مختلف پرداخت شده است.

ارجمند تصريح كرد: با دادن اين ميزان تسهيلات، يك هزار و 840 فرصت شغلي جديد در استان ايجاد و منجر به حفظ اشتغال موجود شد.

وي با اشاره به اينكه نرخ سود تسهيلات بخش كشاورزي را 11درصد، قرض الحسنه چهار درصد و ساير بخشها را 12 درصد است، خاطر نشان كرد: از اين ميزان تسهيلات، 40 ميليارد ريال در بخش كشاورزي، 78 ميـليارد ريال در بخش مسكن، 48 ميليارد ريال بخش صنعت، 32 ميـليارد ريـال بخش خدمات و بازرگاني و بقيه در بخش قرض الحسنه پرداخت شده است.

اين مقام اقتصادي در استان مركزي با تاكيد بر اهميت نقش تعاونيها در ايجاد اشتغال و مشاركت مردم گفت: صندوق تعاون آمادگي دارد به ازاي سپرده ‌گذاري تعاوني‌هاي مسكن مهر تا دو برابر مانده سپرده آنها و به ازاي هر عضو حداكثر پنجاه ميليون ريال تسهيلات ساخت مسكن با نرخ ‪ 9 ‬درصد و بازپرداخت ‪ ۲۶‬ماهه براي عمليات آماده ‌سازي طرح تعاوني ‌هاي مسكن پرداخت كند.

وي در ادامه شعبه هاي فعال اين صندوق در استان را ۱۰‬شعبه خواند و افزود: صندوق تعاون بهترين گزينه و روش براي ايجاد اشتغال و توليد است و فعالان بخش‌هاي مختلف اقتصادي مي ‌توانند با مراجعه به ‌ادارات تعاون استان و تشكيل تعاوني، از مزاياي قانوني تعاون بهره مند شوند.

ارجمند ادامه داد: صندوق تعاون كشور به‌ عنوان پشتيبان اتحاديه‌ ها و شركت‌ هاي تعاوني با اتخاذ سياستهاي مشتري ‌مداري و با پرداخت تسهيلات اعتباري با كمترين نرخ ممكن تا چندين برابر معدل حساب به متقاضيان، نقش موثري در حمايت و توسعه بخش تعاون و ايجاد اشتغال دارد.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 720]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن