تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شماره هشت‌پرسپولیس‌براي كريمي،بازوبند براي كيا


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: شماره هشت‌پرسپولیس‌براي كريمي،بازوبند براي كيا
گروه ورزش - با ابقاي حبيب كاشاني در پرسپوليس تا حدودي اين تيم از بلاتكليفي خارج شد. حالا بازيكنان مي‌دانند كه طرف حسابشان چه كسي است. همان‌هايي كه در مراسم سالگرد برادر كاشاني شركت نكردند. مدير باشگاه 5 گزينه را براي سرمربيگري معرفي كرده و به نظر مي‌رسد تا اواسط هفته آينده تكليف اين پست هم مشخص شود تا بيش از اين زمان از دست نرود.
[align=JUSTIFY]
اين روزها مي‌شنويم بازيكناني مثل محمد غلامي، سيد جلال حسيني، مهدي رحمتي و چند نفر ديگر جزو گزينه‌هاي باشگاه هستند، باشگاهي كه هنوز سرمربي‌اش معرفي نشده است. به هر حال اين حرف‌ها و شايعات تا زماني كه بازيكن با باشگاه ثبت نكرده باشد وجود خواهد داشت اما دو بازيكن نامشان در ليست اكثر مربيان فصل جديد پرسپوليس شنيده مي‌شود، يكي مهدي مهدوي‌كيا و ديگري علي كريمي.

مهدوي‌كيا بارها عنوان كرده كه دوست دارد در تيم سابقش فوتبال خود را تمام كند و از آنجا كه عملكرد نسبتا خوبي هم در فصل گذشته داشت حضورش در پرسپوليس خيلي غيرمنتظره نيست كه اگر اين اتفاق بيفتد آن‌وقت بدون قانون رأي‌گيري براي انتخاب كاپيتان، بازوبند به او مي‌رسد چون ديگر كريم باقري هم نيست.

علي كريمي هم در آخرين اظهار نظرش رسما اعلام كرده كه در صورت فراهم بودن شرايط چه كسي بدش مي‌آيد به پرسپوليس برنگردد. جادوگر كه اين روزها و با توجه به كم شدن وزن‌هاي اضافه‌اش يكي از آماده‌ترين‌ها در اردوي تيم ملي هم است، در صورت بازگشت به پرسپوليس باز هم صاحب شماره هشت خواهد شد.

شواهد نشان مي‌دهد كه حضور اين دو نفر را بايد قطعي دانست. از بازي‌هاي پرسپوليس در فصل گذشته غير از 2 بازي آخر جام حذفي استقبال خوبي نشد و قطعا بازگشت كريمي و مهدوي‌كيا كه جايگاه خوبي هم نزد هواداران دارند باعث بالا رفتن تعداد تماشاگران در بازي‌هاي اين تيم مي‌شود.

گفته می‌شود حبیب کاشانی تصمیم دارد در نخستین روزی کاری هفته آینده وضعیت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را مشخص کند تا پس از انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس وی اقدام به جذب بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس کند، برخی منابع خبری در گفت و گو با رجانیوز اعلام کردند پس از این که باشگاه سرمربی تیم فوتبال را انتخاب کرد، پروسه تمدید قرارداد بازیکنان مورد نیاز سرمربی آغاز می‌شود و از سوی باشگاه به آن دسته از بازیکنانی که کادر فنی تمایلی به حضور آنها در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس نیست اعلام خواهد شد که می‌تواند پس از تسویه حساب با باشگاه رضایت نامه خود را دریافت کنند.

هنوز از نام بازیکنان مازاد پرسپولیس خبری به بیرون درز پیدا نکرده اما بر اساس برخی افراد چند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در فهرست بازیکنان مازاد قرار گرفته اند که شاخص ترین این بازیکنان وحید هاشمیان خواهد بود.
رجانیوز






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن