تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804924224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پیام سر الکس فرگوسن برای ناصر حجازی:به یادت هستیم و برایت دعا می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: دوست دارم بداني كه همه جا به فكر تو هستيم. شخصا به خاطر همه فداكاري‌ها و تلاش‌هايت براي باشگاه تشكر مي‌كنم

سایت گل- سرالكس فرگوسن سرمربي افسانه‌اي منچستريونايتد طي نامه‌اي براي يك ايراني مقيم انگلستان از ناصر حجازي اسطوره فوتبال ايران احوالپرسي كرده و براي شفاي او دعا كرده است.
جاويد جعفري فراهاني، نویسنده سابق روزنامه دنیای فوتبال وايراني مقيم انگلستان نقطه آغاز ماجراست. او كه از علاقه‌مندان پروپاقرص فوتبال است و در مسائل فني هم دستي بر آتش دارد در حين تعطيلات دانشگاه و در پي تماشاي بازي منچستريونايتد و چلسي در اولدترافورد به فكر ايجاد ارتباط حجازي و فرگوسن مي‌افتد و به همين منظور به باشگاه منچستر مي‌رود.
فراهانی می گوید: گفت و گوی ما با پیش بینی بازی بعد از ظهر ، بین چلسی و منچستر شروع شد و بعد از آن من هدف ام از درخواست ملاقات را مطرح کردم که ارائه اطلاعاتی در مورد دومین دروازه بان قرن آسیا و اسبق تیم ملی بود و پیشنهادی مبنی بر ساختن فیلمی با حضور بازیکنان و کادر فنی و سخن گفتن شان به زبان پارسی با بیان آرزوی سلامتی برای ناصر حجازی را شامل می شد. شلی از این مسئله استقبال کرد و بیان این که با سر الکس فرگوسن و مسئولین رسانه ای تیم این مسئله را مطرح میکند ، درخواست زمان برای پیگیری این پروژه نمود. بعد از حذف منچستر از لیگ قهرمانان اروپا ، طی گفت و گو مجددی با او ، به اطلاع من رساند که در حال حاضر امکان تهیه این فیلم وجود ندارد و به جای آن در نظر دارد که تقدیر نامه ای از جانب باشگاه به آقای حجازی اهدا کنند و من را به مرکز تمرین باشگاه ( که خارج از ورزشگاه اولدترافورد قرار دارد ) و دفتر سر الکس فرگوسن ارجاع داد.
درنهابت مسئول رسانه‌اي باشگاه به اطلاع اين ايراني خوش ذوق مي‌رساند كه سرالكس شخصا نامه‌اي براي اسطوره فوتبال ايران نوشته است. حجازي كه در دوران اوجش سابقه حضور در تمرينات منچستر را داشته در اين نامه با احوالپرسي گرم و احساسات فوق‌العاده فرگوسن مواجه شده است. اين نامه احتمالا با پاسخ ناصر حجازي هم روبه‌رو خواهد شد و شايد ادامه اين ديالوگ به اتفاقي باور نكردني منجر شود.
ناصر حجازي آنقدر بزرگ، قابل احترام و محبوب هست كه بتوان از منچستر يونايتد درخواست يك بازي دوستانه با استقلال كرد ولابد ديدن ناصر حجازي درون دروازه حتي براي چند ثانيه از اتفاقات تاريخي فوتبال ايران خواهد بود.

متن نامه محبت‌آميز فرگوسن به اين شرح است:

ناصر عزيز من از جاويد جعفري فراهاني نامه‌اي دريافت كردم و بايد بگويم كه وقتي شنيدم حال شما خوب نيست متاسف شدم. به اين فكر افتادم كه پيغام بازيكنان و دستيارانم را برسانم دوست دارم بداني كه همه جا به فكر تو هستيم. شخصا به خاطر همه فداكاري‌ها و تلاش‌هايت براي باشگاه تشكر مي‌كنم. اين فداكاري‌ها بسيار ارجمند است. مي‌دانم كه ماه‌هاي اخير را به سختي پشت سر گذاشتي اما مطمئن باش كه با دعاها و افكار ما آرامش پيدا خواهي كرد.
سرالكس فرگوسن

واکنش ناصر حجازی به نامه الکس فرگوسن


ناصر حجازی پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد دریافت نامه ای از الکسن فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد گفت: از این موضوع هم خوشحال شدم و هم ناراحت.

ناصر حجازی گفت: با این که بیشتر از سه، چهار ماه در منچستریونایتد تمرین نکردم، هنوز منچستری ها فراموشم نکردند و این باعث دلگرمی من است. خوشحال هستم که الکس فرگوسن و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد جویای احوالم هستند و شرایط من را پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: از این اتفاق، هم خوشحال هستم و هم ناراحت. خوشحالی ام بابت این است که از آن طرف دنیا جویای وضعیتم هستند و ناراحتی ام از این بابت است که عده ای چشم دیدن محبوبیت دیگران را ندارند و منتظر هستند تا طرف بمیرد و برایش گریه و زاری کنند.

حجازی در مورد آخرین شرایطش اظهار داشت: خدا را شکر بهتر هستم و امروز صبح با اکبر مالکی به پیاده روی رفتیم تا سلامتی کاملم را بدست آورم.

اینه استقلالی اینه
آلکس فرگوسن هم میاد و...

اینه

محبوب آبیا کیه؟

ناصر خان حجازیه


ناصر خان کاپلو






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن