تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803691151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
اختصاص 80 ميليارد ريال اعتبار براي تامين آب بندرعباس
هرمزگان-دولت با هدف رفع محروميتها و خدمت رساني به مردم مبلغ 80 ميليارد ريال اعتبار براي تسريع در اجراي پروژه هاي اضطراري تامين آب شهري بندرعباس و روستاهاي تابعه در استان هرمزگان اختصاص داد. به گزارش مهر به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، هيئت وزيران بنا به پيشنهاد وزارت كشور و تاييد معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري با اختصاص مبلغ 80 ميليارد ريال اعتبار در قالب تملك دارايي سرمايه اي و هزينه اي از محل منابع موضوع ماده (10) قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت براي تسريع در اجراي پروژه هاي اضطراري تامين آب شهري بندرعباس و روستاهاي تابعه در استان هرمزگان موافقت كرد.بر اساس اين مصوبه، اعتبارات مذكور در اختيار ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه استان هرمزگان قرار مي گيرد تا طبق قوانين و مقررات مربوطه هزينه شود. بر اساس ماده (10) قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت، به دولت اجازه داده مي شود براي پيش آگاهيها، پيشگيري، امداد رساني، بازسازي و نوسازي مناطق آسيب ديده از حوادث غير مترقبه از جمله سيل، زلزله، سرمازدگي، تگرگ، طوفان، پيشروي آب دريا، آفتهاي فراگير محصولات كشاورزي و اپيدميهاي دامي اعتبار مورد نياز را در لوايح بودجه سالانه منظور كند.

اجراي دوطرح نظارتي همزمان در آذربايجان شرقي
تبريز-خبرنگار ابتكار-رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي از اجراي 2 طرح نظارتي ويژه ماه مبارك رمضان و بازگشائي مدارس در سراسر استان خبر داد. صادق نجفي در نشستي كه به همين منظور با بازرسان صنفي برگزار شد با اشاره به اجراي طرح شديد بازرسي در آذربايجان شرقي گفت: با مصادف شدن ماه مبارك رمضان با روزهاي بازگشائي مدارس 2 طرح نظارتي همزمان برگزار خواهد شد و در اين راستا با توجه به مسئوليت خطير بازرسان در قبال صيانت از حقوق مردم امروز حضور بازرسان در مراكز اقتصادي بيش از پيش بايد احساس شود. رئيس كميسيون درمراكز آذربايجان شرقي با اشاره به اجراي آزمايشي طرح تشديد بازرسي از واحدهاي صنفي در سه استان كشور اظهار داشت: اين طرح در آذربايجان شرقي در 4 شهرستان مرند، ميانه، مراغه و تبريز درحال اجرا است و در صورت موفقيت در سراسر كشور اجرا خواهد شد. صادق نجفي افزود: بازاريان استان نيز در تمامي طرحهاي نظارتي همكاري گسترده اي داشته اند و انتظار مي رود اين بار نيز در اجراي 2 طرح نظارتي ويژه بازگشائي مدارس و ماه مبارك رمضان نيز همكاري گسترده اي داشته باشند.

اصفهان ميزبان 210 اثر از صنايع دستي سراسر جهان شد
اصفهان -معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي اصفهان گفت: 210 اثر از صنايع دستي براي دريافت مهر اصالت يونسكو از سراسر جهان به اصفهان ارسال شده است. احمد اديب در گفتگو با فارس اظهار داشت: 190 هنرمند آثار خود را براي داوري و دريافت مهر اصالت يونسكو به معاونت صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان ارسال كرده اند. وي افزود: پالايش اوليه آثار رسيده براي دريافت مهر اصالت يونسكو را، دبير اجرايي كميته يونسكو و مشاور معاون صنايع دستي كشور انجام مي دهند. وي تصريح كرد: اين آثار پس از گزينش اوليه، از 14 تا 16 مهر ماه در بخش آسيايي در اصفهان داوري و انتخاب مي شوند. معاون صنايع دستي و گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اصفهان با اشاره به كشورهاي شركت كننده در اين بخش افزود: كشورهاي قزاقستان، قرقيزستان، تركمنستان، تاجيكستان و افغانستان براي دريافت مهر اصالت يونسكو، در حال پالايش اوليه آثار خود در كشور خود هستند و به زودي آثار خود را به اصفهان ارسال مي كنند. وي با بيان اينكه داوري اعطاي نشان اصالت يونسكو افتخار و فرصت بزرگي براي كشور و به ويژه استان اصفهان است، تصريح كرد: اين فرصت موجب مي شود تا بتوانيم از شرايط ميزباني استفاده كرده و تعداد زيادي از رشته هاي صنايع دستي استان نشان اصالت يونسكو دريافت كنند. اديب افزود: اصالت و واقعي بودن اثر، كيفيت، قابل فروش بودن، قابل توليد و عرضه بودن، نوآوري، سازگار بودن با محيط زيست و رعايت حقوق انساني از جمله معيارهايي است كه به منظور اهداي مهر اصالت در نظر گرفته مي شود. داوري اعطاي نشان اصالت يونسكو از 14 تا 16 مهر ماه در بخش آسيايي در اصفهان برگزار مي شود.

احداث بي نظيرترين پل معلق خاورميانه درمشگين شهر
اردبيل-رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان مشگين شهر گفت: بي نظير ترين پل معلق خاورميانه در مشگين شهر در حال ساخت است. محرم جعفري در گفت وگو با ايسنا، گفت: اين پروژه درمنطقه گردشگري سبلان كه در مشگين شهر واقع شده در350 هكتار زمين كه شامل واحدهاي اقامتي، هتل، متل، كمپينگ، ورزشگاه، مجتمع تفريحي ورزشي و سياحتي، پاركينگ و امكانات رفاهي ديگر است ساخته مي شود. وي تصريح كرد: پايه و فنداسيون آن ريخته شده است و براي افزايش تضمين و امنيت اين پل از سازه هاي كششي استفاده شده است و پس از اتمام، مشگين شهر و منطقه نمونه گردشگري به يكي از جاذبه هاي گردشگري استان تبديل مي شود.

بهبود وضعيت بيمه كشاورزي در آذربايجان شرقي
تبريز-خبرنگارابتكار-سطوح بيمه محصولات كشاورزي استان آذربايجان شرقي در زير بخشهاي زراعي و باغي به مقدار قابل ملاحظه اي افزايش يافته است.مهندس ايوب ايرانيفام معاون بهبود توليدات گياهي سازمان جهادكشاورزي اين استان، با اعلام اين مطلب افزود: در سال زراعي 83-84، 238 هزار و 778 هكتار از اراضي زراعي استان زير پوشش بيمه اي قرار گرفته بود كه اين رقم هم اينك به 343 هزار و456 هكتار افزايش يافته است. وي همچنين در زمينه بيمه محصولات باغي گفت: هم اينك 5 هزار و 991 هكتار باغ در سراسر استان در زير پوشش بيمه قرار دارد در حالي كه اين رقم در سال زراعي 83-84; 5 هزار و 171 هكتار بوده است. ايوب ايرانيفام همچنين با مهم خواندن موضوع بيمه محصولات كشاورزي گفت: با توجه به فرارسيدن فصل زراعي و شروع كشت هاي پائيزه شامل " گندم، جو، كلزا وساير محصولات زراعي و باغي " كارگزاران صندوق بيمه محصولات كشاورزي در مراكز شهرستانها و مراكز خدمات كشاورزي مستقرو نسبت به عقد قرار داد بيمه باكشاورزان اقدام خواهند نمود تا ضمن تضمين محصولات زراعي، كشاورزان كمترين آسيب را از نظر اقتصادي در مواقع بحراني متحمل شوند.وي همچنين اظهار داشت: سازمان جهادكشاورزي در نظر دارد با برنامه ريزي هاي انجام يافته سطوح بيمه اي زير بخشهاي مختلف كشاورزي را كه از 15 شهريور ماه در سطح استان شروع خواهد شد تا حد ملاحظه اي افزايش دهد.

ايجاد 10 صنعت بزرگ در كردستان
سنندج-رئيس جمهور از ايجاد و ساخت بيش از 10 صنعت بزرگ در استان كردستان خبر داد و اعلام كرد: اين پروژه ها در دور دوم سفرهاي استاني به اين استان به تصويب هيئت دولت خواهد رسيد.به گزارش رجانيوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دكتر محمود احمدي نژاد در ادامه سلسله نشستهاي خود با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي چهارشنبه شب در ديدار با مجمع نمايندگان استان كردستان اين استان را از لحاظ پاكي،صميميت، هوشمندي و استعدادهاي انساني و طبيعي يكي از بهترين استانهاي كشور دانست و گفت: مردم اين ديار نيز مردمي مومن و با اعتقادات ديني بسيار عميق هستند.وي با اشاره به تلاش دشمنان براي جلوگيري از رشد و رفع محروميت اين استان تصريح كرد: دشمنان اين ملت نمي خواهند استعدادها و امكانات بالقوه كردستان شكوفا شود، اما همه ما بايد دست به دست هم دهيم تا زمينه توسعه و آباداني اين استان را بيش از پيش فراهم آوريم.دكتر احمدي نژاد وزن مصوبات در سفرهاي استاني را در جهت عدالت دانست و گفت: تلاش دولت اين است كه براي استانهاي محروم از جمله استان كردستان بيشتر كار و تلاش گردد تا چهره محروميت در اين استان زدوده شود.

قطار شهري قم تا سه سال آينده راه اندازي مي شود
قم -سخنگوي شوراي شهر قم از تصويب اساسنامه سازمان حمل و نقل قطار شهري قم در شوراي اسلامي شهر خبر داد وگفت: قطار شهري قم بر اساس زمان بندي انجام شده تا سه سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد. به گزارش ايسنا، حسن بختياري در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر فوق افزود: مسيرهاي اوليه كريدورهاي شمال به جنوب و غرب به شرق متروي قم مشخص شده است و كريدور خط "ب" از خيابان 19 دي به سمت جنوب شهر قم از داخل رودخانه قمرود اجرا و به خط فعلي راه آهن به جمكران متصل مي شود. وي تصريح كرد: بر اساس زمان بندي صورت گرفته بخشي از خط قطار شهري منتهي به مسجد جمكران ظرف سه سال آينده به بهره برداري مي رسد. سخنگوي شوراي شهر قم در ادامه تملك اراضي اطراف حرم تا حرم را از مشكلات اصلي اين طرح برشمرد و خاطر نشان كرد: با هماهنگي صورت گرفته با وزارت كشور و اجراي ماده9 اين اراضي نيز به زودي تملك خواهد شد.
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن