تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815352453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باند بزرگ كيف‌قاپي و جعل اسناد در تهران متلاشي شد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: باند بزرگ كيف‌قاپي و جعل اسناد در تهران متلاشي شد
متهمان در بازجويي‌ها به 40 فقره سرقت اعتراف كردند و پس از آن پرونده وارد فاز تازه‌اي شد.
تعقيب مرحله به مرحله و دقيق چند سارق سابقه‌دار از سوي كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ، راز فعاليت يك باند بزرگ كيف قاپي و جعل اسناد را در تهران فاش كرد.
سرهنگ محمديان ـ رييس پليس آگاهي تهران بزرگ ـ درباره جزييات اين پرونده، گفت: با شكايت خانمي به اداره هفتم پليس آگاهي درباره سرقت كيف دستي‌اش، محتوي پول و اسناد و مدارك مختلف، توسط دو جوان موتورسوار، كارآگاهان اين اداره تحقيقاتي را شروع كردند كه در نهايت با شناسايي اعضاي باند جعل و كيف قاپي به پايان رسيد.
وي افزود: در ابتدا و با توجه به اين كه مدارك شخصي شاكي طبق انتظارات قبلي، پس از چند روز توسط سارقان رها نشده بودند، كارآگاهان اين فرضيه را مطرح كردند كه احتمالا اين سرقت، يك كيف قاپي عادي نبوده است و متهمان احتمالا قصد جعل اسناد و مدارك با استفاده از اسناد سرقتي را دارند و به همين دليل تحقيقات گسترده‌اي در اين زمينه آغاز شد و كارآگاهان پليس با استفاده از تمام امكانات ردگيري اموال سرقت شده شاكي را در دستور كار قرار دادند كه در نهايت با پيگيري شبانه‌روزي مشخص شد كه بخشي از اموال سرقت شده توسط مجرمي خريداري شده كه به دليل حمل مواد مخدر در يكي از ندامتگاه‌هاي در حال تحمل كيفر است. با تحويل متهم از زندان وي عنوان كرد كه اموال سرقتي را از فردي به نام «احسان ـ ي» خريداري كرده است.
رييس پليس آگاهي تهران بزرگ افزود: در مرحله بعد كارآگاهان با استفاده از سيستم ويژه افراد پليس آگاهي سوابق اين متهم را استخراج و موفق شدند، وي را به همراه يكي از همدستانش به صورتي كاملا غافلگيرانه دستگير كنند.
متهمان در بازجويي‌ها به 40 فقره سرقت اعتراف كردند و پس از آن پرونده وارد فاز تازه‌اي شد. دو متهم دستگير شده اقرار كردند، پس از انجام كيف قاپي مدارك هويتي را براي جعل در اختيار دو جاعل به نام‌هاي «هـ ـ م» و «غ ـ ت» قرار مي‌دادند.
به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور، سرهنگ محمديان گفت: كارآگاهان پليس، محل اختفاي اين دو متهم را نيز شناسايي كرده و ضمن دستگيري آن‌ها، مقادير متنابهي مواد مخدر از نوع كراك و شيشه، حدود 35 جلد شناسنامه، گواهينامه رانندگي، كارت پايان خدمت، كارت خودرو موتورسيكلت، كارت ملي، اسناد ازدواج كه همگي جعلي بودند را در كنار چند دستگاه رايانه، پرينتر ، اسكنر و محلول‌هاي شيميايي كه براي جعل استفاده مي‌شد، را كشف و ضبط كردند، ضمن اين كه در ادامه يكي ديگر از اعضاي اين باند نيز به نام «ع ـ ح» نيز كه 40 فقره كيف قاپي را در پرونده خود داشت شناسايي و دستگير شد و همگي متهمان پس از تكميل پرونده با صدور قرار روانه زندان شدند.
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن