تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816014383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علامه فضل الله در نماز جمعه‌ي بيروت: اهداف خبيثانه‌ي اسراييل و آمريكا پشت پرده‌ي مذاكرات با فلسطين است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: علامه فضل الله در نماز جمعه‌ي بيروت: اهداف خبيثانه‌ي اسراييل و آمريكا پشت پرده‌ي مذاكرات با فلسطين است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

علامه فضل الله تاكيد كرد: اهداف خبيثانه‌ي اسراييل و آمريكا در پشت پرده‌ي مذاكرات فلسطين و اسراييل به دنبال ايجاد تنگنا براي فلسطينيان و از بين بردن روياي تشكيل كشور مستقل فلسطين است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از دفتر اطلاع‌رساني علامه محمد حسين فضل‌الله مرجع شيعه لبنان، اين روحاني شيعه در خطبه‌هاي نماز جمعه بيروت تاكيد كرد: رهبران دشمني، در كشمكش‌هاي سياسي‌شان به دنبال ذخيره‌سازي مواضع قدرت در آينده هستند و اين بازي‌ها در مذاكرات آنها با تشكيلات خودگردان فلسطين نيز ناديده گرفته نمي‌شود.

وي افزود: رهبران دشمن ضمن اتلاف وقت به دنبال از بين بردن درخواست‌هاي فلسطينيان و ايجاد تاخير در بررسي مساله‌ي بيت‌المقدس هستند و سعي دارند اين مساله‌ي مهم را به طور كل از دايره مذاكرات خارج سازند.

علامه فضل‌الله خاطرنشان كرد: صهيونيست‌ها به دنبال سيطره بر بيت‌المقدس و ويران كردن مسجد الاقصي هستند تا مسلمانان و اعراب را از ورود به اماكن مقدس‌شان در اين شهر باز دارند.

وي ادامه داد: از سوي ديگر، دشمن با ارايه‌ي طرح‌هاي جديد در مذاكرات با طرف فلسطيني قصد ابقاي شهرك‌هاي يهودي‌نشين و ديوار حايل را دارد و مي‌خواهد با ترسيم مرزها به طرح تشكيل كشور قابل حيات فلسطيني پايان دهد و نخست وزير دشمن نيز در مقابل براي آرام كردن خطر ناشي از صهيونيست‌ها به آنها اطمينان مي‌دهد كه اجراي چنين توافق‌نامه‌اي با فلسطينيان جز تا بعد از 10 سال آينده عملي نيست.

مرجع شيعه‌ي لبنان گفت: دولت آمريكا با حمايت از مذاكرات فلسطين و اسراييل به دنبال دستاورد سياسي است تا بتواند از آن به نفع نامزد جمهوري‌خواه انتخابات رياست جمهوري آمريكا استفاده كند و اين مذاكرات تنها موجب از بين رفتن مساله‌ي فلسطين است.

وي افزود: ما به تشكيلات خودگردان فلسطين نسبت به پيگيري اين روند ويرانگر هشدار مي‌دهيم و از آنها مي‌خواهيم زمينه را براي مقاومت هر چه فعال‌تر در مبارزه با طرح اسراييل فراهم كنند.

علامه فضل‌الله در ادامه تهديدهاي مكرر رژيم صهيونيستي به ويژه وزير جنگ اين رژيم عليه لبنان، مانورهاي نظامي و گسترده‌ي ارتش اين رژيم و حرف و حديث در محافل صهيونيست‌ها مبني بر طرح‌ريزي براي حمله‌ي نظامي به ايران را ناشي از زد و بندهاي سياسي داخلي اسراييل دانست و افزود: دشمن همواره به دنبال طرحي جهت ايجاد شكاف در جهان عرب و اسلام است و چنانچه شرايط را مهيا نبيند توطئه‌اي جديد را عليه مسلمانان و اعراب طرح‌ريزي مي‌كند.

مرجع شيعه‌ي لبنان گفت: متاسفانه نه تنها جهان عرب و اسلام اين تهديدها را جدي نمي‌گيرد، بلكه رهبران اين كشورها تحت تاثير مواضع آمريكا به دنبال ايجاد رابطه با اسراييل هستند و اين موضع در حالي اتخاذ شده كه فلسطين همچنان تحت اشغال اسراييل است و مردم آن تحت تحريم‌هاي ظالمانه و حملات ويرانگر اين رژيم به شهرها، ‌روستاها و اردوگاه‌هايشان قرار گرفته‌اند و دشمن همچنان با درخواست‌هاي مشروع مردم فلسطين مخالفت مي‌كند.

مرجع شيعه‌ي لبنان اظهار داشت: اين امر موجب شده كه ديگر كشورهاي شرق و غرب جهان عرب را در مسايل سرنوشت سازشان تحقير نموده و موجب شده كه شاهد اشغالگري‌هاي آمريكا در عراق، ايجاد تنش و بحران و سيطره بر ثروت‌هاي ملي اين كشور باشيم تا جايي كه اكنون اين كشور به دنبال ايجاد توافق‌نامه طولاني مدت براي حضور طولاني مدت در عراق و ساخت پايگاه‌هاي نظامي در مناطق استراتژيك آن است.

وي افزود: اين اقدامات آمريكا در حالي صورت مي‌گيرد كه هيچ صداي مخالفي از اتحاديه‌ي عرب درمخالفت با اشغال و توجه به درد و رنج مردم عراق و همكاري با مسوولان آن جهت حل مشكلات بزرگ اين كشور شنيده نمي‌شود.

علامه فضل‌الله همچنين ضمن ابراز نگراني نسبت به اوضاع امنيتي نگران كننده در برخي مناطق لبنان، بر ضرورت انجام مذاكرات داخلي بين احزاب اين كشور بر اساس حمايت از منافع لبنان با صرف نظر از منافع فردي و خاص تاكيد كرد.

انتهاي پيام
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن