تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820935758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شاكري با مهر مطرح كرد:رايزني هاي پنهان اصولگرايان براي دستيابي به وحدت/ اصولگرايان منسجم تر عمل كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شاكري با مهر مطرح كرد:رايزني هاي پنهان اصولگرايان براي دستيابي به وحدت/ اصولگرايان منسجم تر عمل كنند
يك عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه براي سازماندهي اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري دهم هنوز برنامه مشخصي وجود ندارد ، از رايزني هاي پنهان گروه هاي اصولگرا براي دستيابي به وحدت در انتخابات خبرداد.

مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين مطلب اظهار داشت: به طور قطع پيروزي اصولگرايان در انتخابات آتي منوط به وحدت در بين آنان است.

وي افزود: البته ممكن است اصولگرايان در مراحل ابتدايي ورود به عرصه انتخابات رياست جمهوري دهم تكثر را به عنوان تكليف براي خود اختيار كنند اما آنان بايد پاي صندوقهاي راي يك كانديداي واحد را به مردم معرفي نمايند.

شاكري ادامه داد: درشرايط حاضر كه قشر افراطي اصلاح طلبان با شدت و قوت به دنبال اين موضوع هستند كه پيروزي هاي اصولگرايان در انتخابات گذشته را به نوعي به تفرقه تبديل كرده و در اين ميان پيروزي نامزدهاي خود را رقم بزنند، اصولگرايان بايد منسجم تر عمل كنند.

اين فعال سياسي اصولگرا در پاسخ به سئوالي مبني بر آغاز فعاليتهاي اصولگرايان براي دستيابي به فرآيند جديدي براي وحدت در انتخابات آتي، گفت : مجموعه اصولگرايان سازماندهي خود به اين منظور را آغاز نكرده اند و هنوز نشست رسمي برگزار نشده است اما رايزني هاي پنهاني صورت مي گيرد .

وي خاطر نشان كرد: با پايان يافتن انتخابات مجلس هشتم به نوعي پايان ماموريت جبهه متحد اصولگرايان اعلام شد.

رئيس كميته سياسي جمعيت ايثارگران با تاكيد بر اينكه تشكل سياسي متبوعش تلاش مي كند تا اصولگرايان در انتخابات دهم رياست جمهوري به سازماندهي محكمي دست يابند، خاطرنشان كرد: در آستانه برگزاري انتخابات آتي نظري كه از مجموعه اصولگرايان به گوش مردم مي رسد، بايد نظرجامعي بوده وهمچنين با اصول و معيارهاي اصولگرايان هماهنگ باشد به گونه اي كه وقتي شعارهاي شايسته سالاي و عدالت خواهي سرمي دهيم، مصداق عملي آن نمود پيدا كند.
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن