تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزئیات حمله به روحانی ایثارگر از زبان خودش


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: حجت الاسلام فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشكي تهران كه هفته گذشته در حين امر به معروف و نهي از منكر مضروب شد، پس از بهبودي نسبي چزئيات حادثه را نقل كرد.
به گزارش آزادنگار، حجت الاسلام فروزش امام جماعت یکی از خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی تهران است که سه شنبه شب گذشته در خيابان شريعتي متوجه ایجاد مزاحمت از سوی چند نفر برای یک خانم می شود و زمانی که قصد نجات آن خانم و مداخله را داشته از سوی مزاحمان مضروب مي شود.

وي از ناحیه چشم مضروب شده است و اکنون در بیمارستان حضرت رسول اکرم بستری است.

حجت الاسلام فروزش درباره نحوه مضروب شدنش مي گويد: "عمدا و با سرعت فقط به چشمم زدند. طوري زدند كه عمامه از سرم افتاد. دستم را گرفتم به صورتم و دويدم. رگ هاي شرياني مغزم دو تاش قطع شده بود. فوران شديدي از خون بود خدا رحم كرد. دويدم اما بهشن نرسيدم. پريدند روي موتور و فرار كردند. دختر خانم خدا رو شكر سوار نشد البته ظاهرا از خودشان بود. مي گفت مرتضي نزن. ظاهرا قرار بازداشتي هم براي ايشان صادر شده است."

آنگونه كه نقل شده ظاهرا اين دختر خانم قصد جدايي از دوستان خود را داشته و آنها خواسته اند به زور وي را سوار موتور كنند كه آقاي فروزش از راه رسيده و مداخله مي كند.



آنچه كه در اين اجرا قابل توجه است مضروب شدن يك فرد نيست. چيزي كه حجت الاسلام فروزش نيز چندي پيش بر آن تاكيد كرد. مهم باب شدن زورگيري در جامعه و ناتواني يا كم كاري متوليان امور در پيشگيري و برخورد جدي با مسائلي از اين دست است. روزانه ده ها و صدها مورد از اين گونه امور در جامعه رخ مي دهد و بسيار ديده شده افرادي به دليل تذكر هايي كوچك و زباني با كشيده هاي آبدار از سوي طرف مقابل مواجه شده اند.

ظاهرا آنچه در دوران اصلاحات با عنوان حريم شهروندي و حريم خصوصي باب شد و تيشه به ريشه اصول و فروع دين زد، هنوز آثار خود را حفظ كرده است!

کلیپ مرتبط با این حادثه را که به همت دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران تهیه گردیده است از اینجا دانلود کنید.
رجا نیوز






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن