تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815393786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شاخص كل بازار سهام در بورس تهران افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شاخص كل بازار سهام در بورس تهران افزايش يافت
اقتصاد. بورس. شاخص
در معاملات روز چهارشنبه بازار سهام شاخص بورس (سود نقدي و قيمت) با ‪۴۲/۸۳‬ واحد افزايش به ‪ ۴۷‬هزار و ‪ ۵۲۱‬رسيد و شاخص كل قيمت در پايان معاملات روي عدد ‪ ۱۲‬هزار و ‪ ۴۱‬متوقف شد كه نسبت به آخرين روز معاملاتي قبل از آن ‪۱۰/۸۵‬ واحد افزايش داشت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در پايان معاملات امروز شاخص بازار اول با ‪۱۱/۴‬ واحد افزايش به ‪ ۱۰‬هزار و ‪ ۴۱۶‬رسيد و شاخص بازار دوم با ‪ ۱/۷۱‬واحد كاهش در پايان معاملات روي عدد ‪ ۱۳‬هزار و ‪ ۷۱۱‬متوقف شد.

شاخص صنعت نيز با ‪ ۱۰/۱۵‬واحد افزايش عدد ‪ ۹‬هزار و ‪ ۴۸۲‬را تجربه كرد.

امروز مخابرات ايران با ‪ ۱۰۰‬ميليون و ‪ ۸۰۲‬هزار سهم بيشترين متقاضيان خريد را به خود اختصاص داد ضمن آنكه فولاد خوزستان با يك ميليون و ‪۴۵۵‬ هزار سهم، خدمات دريايي تايدواتر خاورميانه با يك ميليون و ‪ ۱۲۲‬هزار سهم، سايپا با بيش از ‪ ۱۱‬ميليون سهم، سرمايه‌گذاري غدير با ‪ ۲‬ميليون و ‪۷۵۱‬ هزار سهم، فولاد مباركه اصفهان با يك ميليون و ‪ ۱۷۰‬هزار سهم، مجتمع فولاد خراسان با ‪ ۷۹۷‬هزار سهم، زامياد با ‪ ۲‬ميليون و ‪ ۴۵۹‬هزار سهم و ملي صنايع مس ايران با ‪ ۲۳۷‬هزار سهم بيشترين متقاضي خريد را داشتند.

در مقابل كالسيمين با ‪ ۹۸۸‬هزار سهم در صدر جدول بهترين تقاضاهاي فروش قرار گرفت و توسعه صنايع بهشهر با سه ميليون و ‪ ۳۴۲‬هزار سهم، سيمان تهران با يك ميليون و ‪ ۶۶‬هزار سهم، بانك اقتصاد نوين با يك ميليون و ‪ ۳۱۰‬هزار سهم، سيمان اروميه با ‪ ۴۰۹‬هزار سهم، سيمان صوفيان با ‪ ۳۳۷‬هزار سهم، سيمان هگمتان با ‪ ۴۷۳‬هزار سهم، كشتيراني جمهوري اسلامي ايران با ‪ ۲۹۶‬هزار سهم، پتروشيمي اراك با ‪ ۴۹۰‬هزار سهم و سرمايه‌گذاري ملي ايران با يك ميليون و ‪ ۸۵۵‬هزار سهم بيشترين متقاضي فروش را در بازار به خود اختصاص دادند.

امروز كشتيراني جمهوري اسلامي ايران با ‪ ۱۶/۱۸‬واحد، فولاد خوزستان با ‪۷۹‬ /‪ ۹‬واحد، سايپا با ‪ ۸/۰۹‬واحد، پتروشيمي فن آوران با ‪ ۲/۸۲‬واحد، سرمايه گذاري غدير با ‪ ۲/۷۵‬واحد، مخابرات ايران با ‪ ۲/۴۹‬واحد و بانك كارآفرين با ‪ ۱/۶۶‬واحد بيشترين تاثير مثبت را بر روند شاخص داشتند.

در مقابل فولاد مباركه اصفهان با ‪ ۲۹/۴۳‬واحد و بانك پارسيان با ‪۲/۹۸‬ واحد بيشترين تاثير منفي را بر شاخص داشتند.

در معاملات امروز بازار سهام، حمل و نقل پتروشيمي، ايران ترانسفو، سايپا، گروه بهمن، لبنيات پاك، زامياد، ليزينگ ايران، معدني دماوند، سرمايه‌گذاري توكا فولاد و فولاد خوزستان بيشترين افزايش قيمت را ميان ساير شركت‌هاي بورسي تجربه كردند.

در مقابل حق تقدم لوله و تجهيزات سديد، موتوژن، كابل باختر، لوله و ماشين‌سازي ايران، تكنو تار، سيمان اروميه، كارخانجات توليدي شيشه دارويي رازي، كشت و صنعت پياذر، لوله و تجهيزات
سديد و فنرسازي خاور بيشترين كاهش قيمت را داشتند.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن