تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821200841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دورنماي تالار شيشه‌اي فولاد مباركه به صف خريد تبديل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دورنماي تالار شيشه‌اي فولاد مباركه به صف خريد تبديل شد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بورس

در بازار دادوستد امروز فولاد مباركه پس از مدتها صف سنگين فروش، سرانجام توانست مجددا سهامداران خود را خوشحال كند و با يك ميليون و170 هزار سهم در نرخ‌هاي 3994 تا 4134 ريال رنگ تعادل را به خود ببيند و جايگاه خود را از صدرنشيني جدول فروش به جدول بهترين تقاضاي خريد انتقال دهد.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، شركت مخابرات نيز امروز در نرخ 1854 ريال با صف خريد بيش از100 ميليون سهمي رو به رو شد و شاخص‌هاي بورس توانستند با روندي آرام و مثبت به كار خود پايان دهند به طوري كه شاخص قيمت با 10،85 واحد افزايش به 12 هزار و 41 رسيد. شاخص بورس (قيمت و سود نقدي) با 42 واحد افزايش به 47 هزار و521 رسيد در معاملات امروز نماد شركت كشتيراني با 16،18 واحد بيشترين تاثير را بر روي شاخص گذاشت.

همچنين نماد شركت كالسيمين به جاي فولاد مباركه در صدر جدول فروش نشست و از تقاضاي يك ميليوني براي فروش برخوردار شد و پس از آن شركت‌هاي سيماني شامل سيمان تهران، سيمان اروميه، سيمان صوفيان و شركت سيمان هگمتان در پله‌هاي بعدي قرار گرفتند. در مقابل نماد فولاد خوزستان در قيمت 9097 ريال بعد از مخابرات از بهترين تقاضاي خريد برخوردار بود.

در معاملات امروز تعداد 145 نماد مورد معامله قرار گرفت كه 52 نماد با افزايش قيمت، 76 نماد با كاهش قيمت و 17 نماد بدون تغيير قيمت، معامله شد.

به گزارش ايسنا در بازار امروز شركت حمل و نقل پتروشيمي، ايران ترانسفو و سايپا بيشترين افزايش قيمت و حق تقدم لوله و تجهيزات سديد، موتو‍ژن و كابل باختر با بيشترين كاهش قيمت مواجه شدند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن