تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814212993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هادياني : اعتبارات عمراني طرح هاي بزرگ ورزشي هفت برابر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: هادياني : اعتبارات عمراني طرح هاي بزرگ ورزشي هفت برابر شده است
تهران - واحد مركزي خبر - ورزشي 1387/06/13

سالن ورزشي چند منظوره 2500 نفره بابلسر با حضور معاون امور استانهاي سازمان تربيت بدني، استاندار مازندران، مديرعامل شركت تجهيز و توسعه اماكن ورزشي و جمعي از ورزشكاران و اهالي ورزش اين شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از سازمان تربيت بدني مديرعامل شركت تجهيز و توسعه اماكن ورزشي در حاشيه اين مراسم گفت: امسال اعتبارات عمراني طرح هاي بزرگ ورزشي كشور نسبت به ابتداي آغاز به كار دولت نهم (سال 84) هفت برابر شده است.
مهندس هادياني با اشاره به اعتبار 39 ميليارد توماني شركت تجهيز و توسعه در سال 84 افزود :‌ در سال 87 اين اعتبار به250 ميليارد تومان افزايش يافته است و اين امر نشان دهنده نگاه مثبت دولت نهم به زير ساخت هاي ورزش در كشور است.
وي با بيان اينكه شركت تجهيز و توسعه اماكن ورزشي سازمان تربيت بدني فقط مسئوليت اجراي طرح هاي بزرگ و متوسط ورزشي كشور را بر عهده دارد ،اظهار داشت : سازمان تربيت بدني هم اكنون 3800 طرح ورزشي كوچك و بزرگ را با 550 ميليارد تومان اعتبار در دست اجرا دارد.
هادياني در خصوص برنامه ها و طرح هاي در دست اجراي شركت تجهيز و توسعه اماكن ورزشي گفت : ساخت 23 ورزشگاه 15 هزار نفري براي مراكز استانها ،ساخت 9 سالن ورزشي شش هزار نفره كه ساخت پنج سالن از آنان در اواخر امسال آغاز خواهد شد.
مدير عامل شركت تجهيز و توسعه اماكن ورزشي سازمان تربيت بدني تصريح كرد : پنج استخر بزرگ قهرماني با اعتبار هشت ميليارد تومان براي هر كدام و آغاز به كار ساخت پنج استخر ديگر تا پايان سال
ساخت سه پيست دو و ميداني با استاندارد هاي جهاني با اعتبار دو ميليارد تومان براي هر كدام كه در امسال كار ساخت شش پيست ديگر شروع خواهد شد از ديگر طرح ها و برنامه هاي عمراني سازمان تربيت بدني مي باشد.
وي در ادامه با اشاره به علاقه مردم به فوتبال و كشتي خاطرنشان كرد : 14 ورزشگاه پنج هزار نفري در كشور در دست ساخت است كه با توجه به نياز مناطق مختلف در مركز هر استان خانه كشتي هم
ساخته خواهد شد.
هادياني به لزوم توجه به رشته هاي شنا ،دو و ميداني و ژيمناستيك به عنوان ورزش هاي پايه تاكيد كرد و گفت : كمبود سالن هاي تخصصي ژيمناستيك با توجه به مصوبه هاي دولت در سفر هاي استاني جبران شده و طرح هاي در دست اجرا نيز نشانگر اهميت و توجه ويژه دولت و سازمان تربيت بدني به ورزش هاي پايه مي باشد.
وي اذعان داشت : با توجه به مدال آور بودن رشته هاي تير اندازي و قايقراني در المپيك ،نسبت به نياز و استعداد در مراكز استان ها سالن ها و امكانات تخصصي اين رشته ها ايجاد خواهد شد.
به گفته هادياني بيشتر طر ح هاي شركت تجهيز و توسعه اماكن ورزشي در مازندران مانند سالن شش هزار نفري در دست ساخت است ،تعدادي از اين طر ح هاي بزرگ مثل ورزشگاه 15 هزار نفري به بهره برداري رسيده و تعدادي از برنامه هاي سازمان در خصوص طرح هاي بزرگ نيز مانند امكانات و تجهيزات رشته قايقراني در اين استان ايجاد خواهد شد.
هادياني در باره طر ح هايي كه در هفته دولت به بهره برداري رسيدند هم ،بيان داشت : در هفته دولت 150 طرح ورزشي كوچك و بزرگ با زير بناي 450 هزار متر مربع و اعتبار 45 ميليارد و 300 ميليون تومان به بهره برداري رسيد كه سهم مازندران هشت طرح بود.
وي سرعت ساخت طر ح هاي ورزشي را مطلوب توصيف كرد و در خصوص تاخير برخي از آنان در اجرا گفت : از اعتبارات لازم هم اكنون فقط 40 درصد اختصاص يافته است.
هادياني با اشاره به اينكه مبلغ كافي براي اتمام اين طرح ها وجود دارد اضافه كرد: دولت دليل تاخير در تخصيص اعتبارات عمراني را مهار تورم عنوان كرده و سازمان تربيت بدني نيز مكلف به اجراي سياست هاي اقتصادي دولت در اين زمينه مي باشد كه مطمئنا به نفع مردم است.
وي در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد بر اجراي برنامه توسعه چهارم مبني بر افزايش سطح اماكن ورزشي براي هر نفر تا يك متر مربع اظهار داشت: با توجه آمايش صورت گرفته اماكن ورزشي روباز و سرپوشيده كشور 33 ميليون متر مربع عنوان شد كه براي رسيدن به يك متر مربع ،38 ميليون مترمربع كم داشتيم.
مديرعامل شركت تجهيز و توسعه اماكن ورزشي سازمان تربيت بدني با عنوان اينكه سرانه ورزشي هر نفر در كشور بالاي 7/. متر مربع مي باشد ،ادامه داد : سهم سازمان تربيت بدني طبق برنامه چهار توسعه 50 درصد بيان شد كه با توجه به برنامه ها و طرح هاي در دست اجرا تا پايان سال به فضاي مورد نظر ورزشي برنامه دست خواهيم يافت.
به گفته وي 50 درصد ديگر افزايش سطح سرانه ورزش كشور بر عهده بخش خصوصي مي باشد.
0001/10105/12
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن