تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821124579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشنامه دعا و مناجات بر روي سايت اينترنتي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دانشنامه "دعا و مناجات" بر روي سايت اينترنتي
همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان دانشنامه اينترنتي "دعا و مناجات" به همت محققان مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي قم در پايگاه اينترنتي "حوزه نت" قرار گرفت.
به گزارش شبكه خبر به نقل از ايرنا، به گفته مدير اين طرح هدف از توليد اين دانشنامه بررسي و تبيين معنا، ابعاد، آثار و اهداف دعا و نيايش بوده است.

سيد علي طباطبايي افزود: اين دانشنامه داراي 418 مقاله، گزيده كتاب، پرسش و پاسخ، چكيده پايان نامه و شامل 33 نمايه است كه در قالب 16 نمايه اصلي و 17 نمايه فرعي براي استفاده محققان و پژوهشگران ارائه شده است.

وي افزود: حقيقت دعا،دعا در قرآن و روايات، دعا در زندگي پيامبر (ص) و اهل بيت (ع)، آداب و شرائط دعا، موانع استجابت دعا، آثار دعا، معارف دين در دعاهاي معصومين (ع)، زمانهاي دعا، مكان هاي دعا، از نمايه هاي اصلي اين دانشنامه به شمار مي رود.

طباطبايي از دعا در شعر و نثر و دعا در رسانه و اينترنت بعنوان نمايه هاي اصلي ديگر اين دانشنامه ياد كرد و اظهار داشت: پاسخ به برخي شبهات پيرامون دعا و توسل، دعا از نگاه بزرگان، داستانها و حكايتهاي شنيدني از ديگر نمايه هاي اصلي اين دانشنامه است.

وي دعا در قرآن، دعا در روايات، افضل اعمال، گوهر نيايش، شرح دعاي كميل، پالايش جسم و جان در كوثر دعا و نيايش را از نمايه هاي فرعي اين دانشنامه عنوان كرد.

مدير اين طرح ادامه داد: اين درختواره در سه بخش كاري شامل تهيه نمودار موضوعي، طبقه بندي مطالب و معرفي نمايه ها تدوين شده و در اختيار كاربران قرار گرفته است.

طباطبايي يادآورد شد: كاربران براي مشاهده اين دانشنامه
مي توانند به نشاني www.hawzah.net دانشنامه احكام و عبادات مراجعه كنند.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن