تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816512034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
استاندار فارس:
راه آهن اصفهان -شيراز مشكل تامين اعتبار ندارد
شيراز-استاندار فارس با تاكيد بر لزوم افزايش سرعت كار پيمانكاران پروژه راه آهن شيراز -اصفهان گفت:درتامين اعتبارات لازم براي اتمام اين پروژه مشكلي ايجاد نخواهد شد. به گزارش ايرنا، مهندس محمدرضا رضازاده در بازديد هوايي از مسير راه آهن شيراز -اصفهان برخي از تغييرات كارشناسي و فني در مسير اين راه آهن و ايستگاه ها را تشريح كرد.وي در اين زمينه گفت:بر اساس نظر كارشناسان سطح ايستگاه تخت جمشيد بايد بالاتر بيايد و با توجه به جاذبه هاي گردشگري اين منطقه در رابطه با راه اختصاصي ورودي تخت جمشيد از بزرگراه اصفهان -شيراز تصميم گرفته شد كه مطالعه لازم انجام شود تا بتوانيم جاده اي از اين بزرگراه به ميدان ملل و از آنجا به دروازه ملل در تخت جمشيد احداث شود.رضازاده همچنين در مورد راه ورودي به مجموعه پاسارگاد گفت: اين مسير از بزرگراه شيراز-اصفهان بهسازي مي شود تاراه مناسب وسامان داده شده به منطقه پاسارگاد احداث شود.رضا زاده در مورد راه آهن شيراز به بوشهر هم گفت: در سفر وزير راه به فارس بنا شد مقدمات اجراي اين طرح فراهم شود و كلنگ يكي از قطعات آن از شيراز به سمت بوشهر به زمين زده شود تا فعاليت در اين مسير هم با جديت بيشتر دنبال شود.

فرآوري 900 هزار تن محصول كشاورزي در آذربايجان شرقي
تبريز- 900هزار تن محصول در زيربخشهاي مختلف زراعي، باغي و دامي، در 284 واحد صنايع تبديلي و تكميلي استان آذربايجان شرقي فرآوري مي شود . به گزارش روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان شرقي، مدير صنايع كشاورزي و مكانيزاسيون استان با اعلام اين مطلب افزود: در 72 واحد صنايع تبديلي 130 هزار تن محصول زراعي، در بخش باغي در 77 واحد صنايع تبديلي 320 هزار تن محصول و در بخش دامي در 96 واحد صنايع تبديلي 450 هزار تن محصول، در استان آذربايجان شرقي فرآوري و به بازارهاي مصرف عرضه مي شود.اياز برنو از توسعه صنايع تبديلي در زيربخشهاي مختلف كشاورزي در آينده خبر داد و افزود: تكميل 150 واحد صنايع تبديلي و تكميلي در حال احداث، باعث ايجاد كشاورزي پايدار و امنيت غذايي جامعه خواهد شد و اين زنجيره كشاورزي ضمن ايجاد اشتغال، ارزش افزوده قابل توجهي در فعاليتهاي كشاورزي را به همراه خواهد داشت.

كردستان از لحاظ نرخ جرم جزو استان هاي برتر كشور است
سنندج- خبرنگار ابتكار- فرمانده نيروي انتظامي كل كشور گفت: كردستان از لحاظ نرخ جرم نسبت به جمعيت جزو استان هاي برتر كشور است. سردار اسماعيل احمدي مقدم كه به منظور توديع و معارفه فرمانده انتظامي كردستان به اين استان سفر كرده در جمع خبرنگاران استان در خصوص اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در كردستان گفت: با توجه به اينكه وضعيت جرم در استان بحراني نيست لزوم چنداني به اجراي طرح ارتقاي امنيت وجود ندارد. وي با تاكيد بر اولويت توجه به مرزها گفت: با سرمايه گذاري هايي كه در مرزها صورت گرفته نسبت به 2 سال گذشته نيرو و تجهيزات 2 برابر شده است. سردار احمدي مقدم با اشاره به بحث مبارزه با مواد مخدر گفت: مبارزه در گذشته تك بعدي و فقط در جهت مبارزه با ورود مواد بود كه امروز كنترل خوبي در مورد عرضه و تقاضا و همچنين آموزش و ممانعت از ابتلاي افراد جديد به مواد صورت گرفته است. وي افزود: در حال حاضر 50 درصد از معتادان تحت درمان و ترك اعتياد هستند و امسال طرح جديدي در خصوص اشتغال معتادان بهبود يافته با يك گروه 11 هزار نفري شروع شده است. فرمانده انتظامي كشور در ادامه افزود: پيش بيني شده در پايان برنامه پنجم توسعه جمعيت معتادان 20 درصد كاهش يابد كه تحقق اين هدف دور از انتظار نيست.

دومين نمايشگاه بزرگ فروش پائيزه غرب مازندران در نوشهر
ساري- خبرنگار ابتكار- دومين نمايشگاه بزرگ فروش پائيزه غرب استان مازندران در نوشهر برگزار مي شود. قدرتي نائب رئيس مجمع امور صنفي شهرستان نوشهر و نماينده مجامع امور صنفي استان مازندران و عضو شوراي اصناف كشور با بيان اين مطلب گفت: اين نمايشگاه با مساحت بالغ بر 3500 متر مربع و با همكاري سازمان بازرگاني استان مازندران، رئيس اداره بازرگاني شهرستان نوشهر و شركت نمودار توسعه پايدار (سهامي خاص)، شهرداري، فرمانداري و اداره تعاون نوشهر و ديگر سازمان هاي مديريتي آن شهر با عنوان دومين نمايشگاه بزرگ فروش پائيزه از 18 الي 28 شهريور 87 در مركز شهر نوشهر بر پا مي گردد. وي با اشاره به اين كه برپايي نمايشگاه مقارن است با ضيافت ماه مبارك رمضان، ساعت كاري آن از ساعت 15 الي 22 شب مي باشد و هدف از برگزاري اين نمايشگاه ارائه مايحتاج مردم با قيمت مناسب در زمان قبل از سال جديد تحصيلي است.

6 مخزن نفتي مطالعه زمين شناسي مي شود
اهواز- خبرنگار ابتكار- مطالعه زمين شناسي شركت ملي مناطق نفتخيز تا پايان سال جاري انجام مي شود. رئيس اداره مطالعات زمين شناسي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب گفت: مطالعات زمين شناسي و مدل سازي 12 مخزن نفتي هم اكنون در محدوده فعاليت اين شركت در دست انجام است كه شش مخزن از آنها تا پايان سال جاري به پايان خواهد رسيد. مهندس جليل جعفري افزود: مخازني كه مطالعات آنها تا پايان امسال تكميل مي شود شامل مخزن آسماري ميدان هاي مارون، لب سفيد، شادگان، لالي و پارسي و مخزن بنگستان ميدان آبتيمور هستند. وي توضيح داد: اين مطالعات با هدف جمع آوري اطلاعات تكميلي از خصوصيات و ويژگي هاي درون مخزن براي ارزيابي دقيق آنها انجام شده است. رئيس اداره مطالعات زمين شناسي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب خاطر نشان كرد: در سال گذشته نيز هفت مخزن شامل مخزن آسماري ميدان هاي رگ سفيد و قلعه نار، مخازن آسماري و جهرم ميدان هاي گلخاري و نرگسي، مخزن بنگستان ميدان لب سفيد، بخشي از مخزن آسماري اهواز و شكستگي هاي مخزن آسماري، ميدان چلينگر از نظر ويژگي هاي زمين شناسي مطالعه و بررسي شدند. وي ادامه داد: هدف از مطالعات زمين شناسي تهيه نقشه ساختماني مخزن، لايه بندي يا زون بندي مخزن، محاسبه حجم در جاي نفت مخزن و در نهايت ساختن مدل زمين شناسي يا استاتيكي مخزن است كه به تهيه مدل سه بعدي زمين شناسي مخزن ختم مي شود.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن