تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798577843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روشی برای کاهش زمان لود شدن صفحات


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: زمان لازم برای باز شدن صفحات وب از دغدغه های اصلی صاحبان وب سایت ها است. این مقاله را بخوانید تا با ده روش موثر در ارائه سریعتر صفحات آشنا شوید.۱ – استفاده از script های خارجی:
اگر می خواهید از دستورهای script در صفحات مختلف وب سایت خود استفاده می کنید، بهترین ترفند استفاده از script های خارجی در طراحی سایت است. این بدان معنی است که دستورات javascript از منابع دیگری لود شود. مثلا: این راه کمک می کند تا مرورگر script را ذخیره (cache) کند و بارها و بارها آن را بخواند.
۲- کاهش درخواست های HTTP
فرض کنید لود هر آیتم به روی وب سایت شما حدود دو دهم ثانیه زمان بگیرد. پس اگر سایت شما بطور همزمان ۱۰ عکس رو لود کند، صرف نظر از این که آیتم ها ، استایل شیت، عکس، یا اسکریب باشند زمانی حدود دو ثانیه طول خواهد شد. بنابراین باید تلاش کنید تا از این درخواست های HTTP کاسته شود.
مثلا در بخش فوتر سایت که سهم عکس زیاد است باید با استفاده از روش هایی مثل imagemap بخش زیادی از درخواست های HTTP را کم کنید.
۳- به سایت های دیگر وابسته نباشید
اگر به سایت های دیگر وابسته هستید مطمئن باشید که سرعت لود صفحات شما زیاد می شود. اگر طراحی سایت شما از مولفه های مختلفی تشکیل شده که از روی سایت های دیگر اجرا می شود حتما سرعت لود صفحات کم خواهد شد چون ممکن است سرورهایی که به آن وابسته اید، درخواست های HTTP زیادی داشته باشند.
۴- بهینه سازی عکس ها
همیشه از گزینه save for web برای کم کردن حجم عکس های وب استفاده کنید. این گزینه را می توانید در برنامه هایی مانند فتوشاپ ببینید.
۵- فاصله اضافی را حذف کنید
منظور از فاصله اضافی در اینجا فاصله های بلااستفاده ای است که مابین کدهای صفحه وجود دارد. حذف کردن تب ها و فاصله های اضافی از کدها یعنی کم کردن بایت های اضافی که کاربردی ندارند. حتما این کار را انجام دهید و ببیند که چقدر در زمان لود صفحه شما موثر خواهد بود.
۶- استفاده از CSS و بهینه کردن CSS
CSS در طراحی سایت می تواند مهم ترین تاثیر را در زمان لود صفحات داشته باشد. مرورگر می تواند تمامی فرمت ها و استایل های صفحات شما را ذخیره کند و بارها و بارها آنها را نخواند. در ضمن مطمئن شوید که CSS ای تر و تمیز و مرتب دارید. می توان از http://www.cleancss.com استفاده کرد تا بخش های شبیه به هم را ادغام، کدهای بی استفاده را شناسایی و فواصل اضافی از بین کدهای شما را حذف کند.
۷- اسلش را فراموش نکنید
وقتی کاربران به سراغ لینک یا صفحه ای خواص مثل این آدرس بروند http://www.taskhir.com سرور ناگزیر از ساختن صفحاتی با این محتوا است.
اما اگر یک (/) به انتهای آدرس اضافه شود (http://www.taskhir.com) آنگاه سرور دقیقا می داند چه چیزی مورد درخواست کاربر بوده و در کاهش زمان لود بسیار موثر است.
۸- کدام فرمت عکس استفاده شود؟
شما باید از دو فرمت GIF و PNG برای عکس های خود استفاده کنید. فرمت GIF بیشتر در مواردی که از رنگ تخت استفاده شده کاربرد دارد مانند لوگوها و دگمه ها.
PNG نیز مانند GIF فرمت ساده ای است که از تعداد رنگ های بیشتری پشتیبانی می کند. JPEG فرمتی است که بیشتر مناسب عکاس ها و عکس هایی است که می خواهند رنگ واقعی داشته باشند.
۹- از تگ های عرض و ارتفاع غافل نشوید
تگ های عرض و ارتفاع برای عکس ها بسیار مهم است. این تگ ها برای مرورگر مشخص می کند که چه فضایی از صفحه به عکس اختصاص دارد و از ابتدا تا زمان لود کامل فضای کافی برای عکس را کنار می گذارد و با سرعت بیشتری می تواند سایر عناصر صفحه را لود کند. بنابراین هرگز از این تگ گذاری غافل نشوید.
۱۰- استفاده از Cache
Cache هم از مواردی است که می تواند در لود سریعتر صفحات کمک زیادی بکند






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن