تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814649630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساور در نشست خبري :قراخانلو گفت چرا بايد عذرخواهي كنم؟ / هيچ دخالتي نداشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ساور در نشست خبري :قراخانلو گفت چرا بايد عذرخواهي كنم؟ / هيچ دخالتي نداشتيم
معاون حقوقي، فرهنگي و امور مجلس سازمان گفت: انسانيت حكم مي كند هر كس به اندازه خودش مسئوليت شكست ها را قبول كند ولي ما در جايي بوديم كه قراخانلو گفت چرا بايد عذرخواهي كنم؟

به گزارش خبرنگار مهر عبدالرضا ساور در نشست عصر امروز خود با خبرنگاران ضمن بيان مطلب فوق افزود: نگرفتن يك يا دو مدال باعث شد عملكرد كل كاروان ايران تحت شعاع قرار بگيرد. اما واقعيت اين است كه امسال حركات خوبي در المپيك انجام شد؛ حضور تيم ملي بسكتبال، موفقيت بوكس، قايقراني و دوچرخه سواري نتايج خوبي بود و مطمئنا اگر چند مدال ديگر توسط كاروان ايران كسب مي شد صحبت از عملكرد خوب ورزش ايران درآن مسابقات بود.

وي ادامه داد: البته ضعف وجود داشت و در صدد رفع آن هستيم ولي كسب نكردن مدال مد نظر توسط كاروان ايران در المپيك باعث نگراني مردم شد كه رئيس سازمان زودتر از ما از نتايج ورزش كشور عذرخواهي كرد .

معاون حقوقي، فرهنگي و امور مجلس سازمان تربيت بدني افزود: البته انسانيت حكم مي كند هر كسي به اندازه خودش مسئوليت شكست ها را قبول كند. ما در جايي بوديم كه قراخانلو گفت چرا بايد عذرخواهي كنم؟ ما بايد در هر پستي كه هستيم دلايل نتيجه نگرفتن كاروان را علنا اعلام كنيم و در نهايت از مردم عذرخواهي كنيم، اين وظيفه همه ماست.

وي اضافه كرد: كسب سهميه حضور 55 ورزشكار در المپيكي كه 204 كشور در آن با قدرت شركت مي كنند عملكرد خوبي بود كه با رشد قهرمانان و موفقيت آنها در تورنمنت هاي بين المللي بدست آمد. ما شايد نتوانيم به خاطر معيارهاي اسلامي و ارزشي خود در بسياري از رشته هاي المپيك شركت كنيم ولي با تكيه بر استعدادهاي خود در آن رشته هايي كه مي توانستيم حضور يافتيم و در مجموع عملكردمان مناسب بود.

ساور با بيان اينكه يكي از رسانه هاي معتبر چين در مطلبي به پرچمدار ايران كه زن باوقاري بود اشاره كرد و افزود: خيلي مهم است در كشوري كه مباحث ديني ارزش زيادي ندارد در خصوص چنين موضوعي مطالب و گزارش ارزشمندي چاپ شود.

وي با بيان اينكه بهترين مجموعه فرهنگي در المپيك را داشتيم خاطرنشان كرد: اجازه گرفتن براي كار فرهنگي در جايي كه المپيك برگزار مي شود بسيار سخت است اما ما جشنواره فرهنگي تاريخي ايران را به مدت 15 شب در چين برگزار كرديم كه مقامات ارشد فرهنگي و حقوقي اين كشورهم در آن شركت كردند.

معاون حقوقي، فرهنگي و امورمجلس سازمان در مورد مشكل تهيه بليط در المپيك اظهار داشت: طبق برنامه ريزي و ساماندهي ما توانستيم جمع كثيري از ايراني ها را به صورت منظم در سالن ها مستقر كنيم حتي از تماشاگران چيني براي تشويق ايران هم استفاده شد.

وي در خصوص اساسنامه سازمان اظهار داشت: بر اساس قانون تاسيس سازمان ما در بخش هاي مختلف بايد در خصوص توسعه و پرورش نيروي انساني در سطح كشور فعاليت كنيم كه فكر مي كنم با افزايش تعداد واحدهاي ورزشي به 5 هزار واحد قدم بزرگي را در اين زمينه برداشته ايم. البته تعليم و تربيت معلم، تجهيز و اداره اماكن ورزشي و همچنين صدور و لغو پروانه براي مكان هاي ورزشي هم جزو عملكرد سازمان است كه در اين خصوص پيشرفت هاي خوبي صورت گرفته است.

ساور با بيان اينكه طبق قوانين موجود ورود افراد حقيقي و حقوقي به حوزه كميته ملي المپيك ممنوع است و ممكن است زمينه تحريم ورزش ايران را فراهم آورد افزود: ما هيچ گونه دخالتي نكرديم و آنها وظيفه انتخاب و اعزام تيم به المپيك و بازي هاي آسيايي را داشتند كه بايد 18 ماه قبل از چنين مسابقاتي به استعداديابي و برنامه ريزي در اين خصوص مي پرداختيم.

وي با بيان اينكه زيرساخت ها بزرگترين مشكل موجود در ورزش است كه تا پايان سال 87 بخش عمده اي از آن برطرف مي شود در خصوص بررسي عملكرد كاروان ورزش ايران در المپيك و همچنين عواملي كه باعث موفقيت كشورهاي ديگر در اين مسابقات شده است گفت: مطمئنا كميته المپيك در اين خصوص اقدامات لازم را انجام داده است زيرا من بارها در سالنهاي مسابقات ديدم كه آقاي قراخانلو فرم ارزشيابي خاصي را پر مي كند و امكانات ورزشگاهها آنجا را به دقت بررسي مي كند.

معاون حقوقي، فرهنگي و امور مجلس سازمان با بيان اينكه بايد بتوانيم اعتباري پايدار را براي ورزش ايجاد كنيم گفت: ما بايد دركميته هاي كارشناسي خود پاسخ هاي صحيحي در خصوص نتيجه نگرفتن كاروان ورزش در المپيك را بدست آوريم تا مردم در مورد اينكه مقصران ناكامي ايران را در فضاي آرام و بدور از هجمه هاي موجود مشخص كنيم اطمينان پيدا كنند.

ساور در پايان گفت: برگزاري المپياد يكي از راههاي سرمايه گذاري براي رشد استعدادها در ورزش است و قصد داريم با تقويت اين مسابقات گامهاي بزرگي را براي رشد ورزش در كشور برداريم كه همه به موفقيت اين طرح اذعان دارند.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن