تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815435678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك باند سرقت خودرو در تهران منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: يك باند سرقت خودرو در تهران منهدم شد
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، از انهدام يك باند سرقت خودرو در منطقه جنوب شرق تهران خبر داد.
به گزارش شبكه خبر، سرهنگ عباسعلي محمديان، امروز در جمع خبرنگاران در تهران گفت:‌ اعضاي اين باند چهار نفره، در مدت فعاليت مجرمانه خود توانستند با تغيير اصالت خودروهاي سرقتي، 32 دستگاه خودرو را در بازار به بهاي روز به فروش برسانند.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ افزود: اعضاي اين باند، به گونه اي ماهرانه، اصالت خودروهاي سرقتي را تغيير مي دادند. اين تغييرات به گونه اي بود كه ماموران بررسي اصالت خودرو در مراكز تعويض پلاك خودرو نيز نمي توانستند آن را كشف كنند.

سرهنگ محمديان، از خريداران خودروهاي سرقتي خواست براي طرح دادخواست حقوقي و دريافت مبالغ خسارت خودرو خريداري شده خود، به پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه كنند.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: حوزه فعاليت اعضاي اين باند، سرقت خودروي پرايد در منطقه جنوب شرق تهران بوده است.

سرهنگ محمديان افزود: در ميان خودروهاي سرقتي، خودروي پرايد بيشترين سهم را دارد؛ ضمن آنكه پليس نيز در بسياري از موارد، موفق به كشف خودروهاي سرقتي پرايد مي شود.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: البته برخي موارد سرقت خودروهاي پرايد كشف نمي شد و ماموران پليس احتمال دادند سارقان با تغيير اصالت خودروهاي سرقتي، آنها را به فروش مي‌رسانند.

سرهنگ محمديان، در توضيح چگونگي دستگيري اعضاي اين باند گفت: كارآگاهان پليس در بررسي پرونده خودروهاي سرقتي، با در تحت نظر گرفتن سارقان سابقه‌دار محدوده جنوب تهران كه سرقت‌ها در اين منطقه انجام مي شد، دريافتند چند نفر از اين سارقان در فواصل مختلف زماني، چند خودروي پرايد، با رنگ‌هاي مختلف در اختيار دارند.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ تاكيد كرد: با شناسايي اين افراد و اخذ دستور قضايي از بازپرس شعبه هشتم دادسراي ناحيه 27، سه برادر به نام هاي حسين، محمدتقي و رضا، به همراه همدستشان، اكبر دستگير شدند.

محمديان با بيان اينكه "متهمان در تحقيقات اوليه، به 35 فقره سرقت اعتراف كردند"،‌ گفت:‌ در بازرسي از منزل مسكوني دستگيرشدگان، مداركي كشف شد. اين مدارك، به شناسايي كارگاهي در اطراف تهران منجر شد كه سارقان از آن براي تغيير اصالت خودروهاي سرقتي استفاده مي كردند.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ افزود: در ادامه بازجويي ها، متهمان به وجود كارگاه ديگري در محدوده منطقه خاوران در جنوب شرقي تهران اعتراف كردند.
سرهنگ محمديان افزود: ماموران پليس، با بازرسي از اين كارگاه موفق شدند سه دستگاه خودروي تصادفي خريداري شده و سه دستگاه خودروي سرقتي را در اين محل كشف كنند.

به گفته سرهنگ محمديان، تاكنون 28 دستگاه خودروي سرقتي كه اين افراد با استفاده از تغيير اصالت فروخته اند، توسط ماموران و كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ، كشف شده و پس از سير مراحل قانوني و شناسايي مالباختگان، هشت دستگاه خودرو، تحويل مالكان اوليه خودروها شده است.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 428]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن