تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي: 27 هزار مبلغ در ماه رمضان به سراسر كشور اعزام مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي: 27 هزار مبلغ در ماه رمضان به سراسر كشور اعزام مي‌شوند
خبرگزاري فارس: معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي گفت: در ماه مبارك رمضان امسال بيش از 27 هزار مبلغ ديني با همكاري حوزه‌هاي علميه به نقاط مختلف شهري و روستايي كشور اعزام مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، حسين روحاني نژاد امروز در همايش مسئولان منتخب تشكل‌هاي ديني استان كرمانشاه افزود: اعزام مبلغ ديني به سراسر كشور در مناسبت‌هاي مختلف يكي از وظايف اين سازمان است كه بيشترين اعزام‌ها در مناسبت‌هاي ويژه مانند ماه مبارك رمضان، محرم و تابستان صورت مي‌گيرد.
وي ادامه داد: در حوزه مساجد فقط امور نرم افزاري مانند اعزام امام جماعت، اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و مراسم مذهبي توسط تشكل‌هاي ديني انجام مي‌شود و نظارت بر كار آنها به عهده اين سازمان است و ساير امور سخت افزاري مانند ساخت و ساز و مرمت مساجد به عهده ساير نهادهاست.
روحاني نژاد افزود: آنچه در اين اماكن مذهبي مهم است كار فرهنگي است زيرا فعاليت فرهنگي تأثير‌گذار و نتيجه بخش است نه ساختمان و بنا و در غيراين ‌صورت همه زحمات بي نتيجه خواهد بود.
وي تصريح كرد: سازمان تبليغات اسلامي آمادگي دارد در حوزه نرم افزاري مانند برنامه‌هاي آموزشي، اعزام سخنران، برگزاري گفتمان هاي ديني در مساجد و حسينيه ها با متوليان اين اماكن همكاري كند.
معاون فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات كشور افزود: حوزه كاري سازمان تبليغات اسلامي بسيار وسيع و پر دامنه است و گستره آن شامل تمام تشكل‌ها‌، گروه‌ها، سازمان‌ها و افرادي است كه در زمينه امور فرهنگي و ديني فعاليت مي‌كنند و اين سازمان وظيفه هدايت، نظارت و ساماندهي امور دين و فرهنگ ديني كشور را برعهده دارد هرچند در بعضي از حوزه‌ها با ساير ادارات و نهادها مشتركاتي دارد اما وظايف ما كاملاً تعريف شده و مشخص است.
وي خاطر نشان كرد: استان كرمانشاه داراي قوميت‌ها، فرقه‌ها و مذاهب مختلف اسلامي است كه برادرانه در كنار هم زندگي مي‌كنند و اين كار را براي نهادهاي فرهنگي مانند سازمان تبليغات اسلامي راحت تر مي‌كند اما بايد بستر كارهاي فرهنگي براي اين سازمان از بعد مادي و امكاناتي نيز در استان فراهم شود.
در اين همايش مسئولان تشكل‌هاي ديني منتخب استان كرمانشاه نيز به ارائه نظرات خود در خصوص وضعيت، برنامه ‌ها و انتظارات از سازمان تبليغات اسلامي پرداختند.
انتهاي پيام/ب
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن