تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798461619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عكس العملهاي كشورهاي متفاوت در مقابل كلمه .....


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: سلام.
خدایی نتونستم از این پست بگذرم.يه مقدار تصحيحش كردم تا مناسبتر بشه
اینم متن تصحیح شده.
انواع پدرسوختگی و عکس العمل های مربوطه در کشورهای مختلف
امریکا
شما به رئیس‌جمهور امریکا می‌گویید: «پدر سوخته»! ولی اتفاق خاصی نمی‌افتد، فقط شما معروف می‌شوید و درباره ی پدر بزرگوار رئیس جمهور کتاب می‌نویسید و میلیون‌ها دلار درآمد کسب می‌کنید! اما بعد از آن، رئیس‌جمهور از شما به دادگاه شکایت می‌کند و شما مجبور می‌شوید که بابت غرامت، همه ی پولتان را به رئیس‌جمهور بدهید.
انگلستان
شما به نخست‌وزیر انگلستان می‌گویید: «پدر سوخته»! نخست‌وزیر هم به شما می‌گوید: پدر سوخته.
فرانسه
شما به رئیس‌جمهور فرانسه می‌گویید: «پدر سوخته»! و بلافاصله میلیون‌ها نفر از مردم به خیابان‌ها می‌ریزند و در حمایت از شما، به رئیس‌جمهور می‌گویند: «پدر سوخته»! رئیس‌جمهور هم دربارهء جریحه ‌دار شدن احساساتش شعری می‌سراید و آنرا در روزنامه‌ها و مجلات و رادیو و تلویزیون منتشر می‌کند.
ژاپن
شما به نخست‌وزیر ژاپن می‌گویید: «پدر سوخته»! نخست‌وزیر چشمهایش را تنگتر میکند و جوری که شما را نبیند،تعظیم می‌کند و به شما می‌گوید: ببخشید، و به علت شنیدن این خبر چانه می اندازد و می میرد!
آلمان
شما به صدراعظم آلمان می‌گویید: «پدر سوخته»! پلیس به سراغ شما می‌آید و به شما می‌گوید: لطفاً با پدر صدراعظم کاری نداشته باشید.
سوئد
شما به نخست‌وزیر سوئد می‌گویید: «پدر سوخته»! از مردم ر‌أی‌گیری می‌شود که آیا پدر نخست وزیر واقعا سوخته یا نه؟! اگر رأی مثبت داده شود، شما پدرش را سوزانده اید...!ولی اگر رأی منفی داده شود، نخست‌وزیر دست شما را در مقابل دوربین‌های تلویزیونی می‌فشارد و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند.
ترکیه
شما به رئیس‌جمهور ترکیه می‌گویید: «پدر سوخته»! و رئیس‌جمهور هم اسلحه‌اش را در می‌آورد و به شما شلیک می‌کند. اگر شما اتباع کرد زبان ترکیه باشید، رئیس‌جمهور مورد تشویق قرار می‌گیرد! وگرنه او را به دادگاه احضار می‌کنند و او در بین راه فرار می‌کند و به یونان پناهنده می‌شود.
سوئیس
شما به نخست‌وزیر سوئیس می‌گویید: «پدر سوخته»! منشی دفتر نخست‌وزیر با شما تماس می‌گیرد و شماره تلفن پدر نخست وزیر را به شما می‌دهد تا شخصاً با خودش هماهنگ کنید.
هند
شما به نخست‌وزیر هند می‌گویید: «پدر سوخته»! نخست‌وزیر شما را به خانه‌اش دعوت می‌کند و خاکستر پدرش را که سالها پیش مُرده به شما نشان می‌دهد و برای شما آواز می‌خواند و گریه می‌کند. شما هم متأثر می‌شوید و به خانه برمی‌گردید و می‌بینید که خانواده‌تان ناپدید شده‌اند و سالهای سال به دنبال خانوادهء‌ خود از این شهر به آن شهر آواره می‌شوید و سرانجام در فقر و غربت، از غم و گرسنگی می‌میرید و از داستان زندگی شما بیش از هزار و هفتصد فیلم سینمایی ساخته می‌شود
کلمبیا
شما به رئیس‌جمهور کلمبیا می‌گویید: «پدر سوخته»! بعد وصیتنامه‌تان را می‌نویسید و در اولین فرصت خود را دار می‌زنید! چند روز بعد جسد شما را در حالی که طناب دار دور گردنتان است و با گلوله سوراخ ‌سوراخ شده‌ و با اسید سوزانده شده‌اید، پیدا می‌کنند! پزشک قانونی جسد شما را لاشهء سگ تشخیص داده و در حومهء شهر دفن می‌کند.
چین
شما به رئیس‌جمهور چین می‌گویید: «پدر سوخته»! رئیس‌جمهور هم به صورت لفظی، با شما و پدرتان درگیر می شود...! سپس شما به همراه خانواده ‌تان به کره ی ‌ماه تبعید می‌شوید.
ایتالیا
شما به نخست‌وزیر ایتالیا می‌گویید: «پدر سوخته»! روزنامه‌ها خبر آتش گرفتن پدر نخست‌وزیر را چاپ می‌کنند و مافیا به خاطر شجاعت و حرارت زیادتان، به شما پیشنهاد همکاری در زمینهء تهیهء‌ فیلم‌های اکشن می‌کند! نخست‌وزیر هم برای تلافی، یک بازی دوستانهء فوتبال بین تیم محبوب خودش و تیم محبوب شما ترتیب می‌دهد و داور بازی را می‌خرد و تیم محبوب شما را با نتیجه ی مفتضحانه ‌ای شکست می‌دهد.
روسیه
شما به رئیس‌جمهور روسیه می‌گویید: «پدر سوخته»! فردای آن روز شما دچار یک سانحه شده و در تصادف با اتومبیل کشته می‌شوید! به خانوادهء شما اطلاع داده می‌شود که شما در حال مستی رانندگی کرده‌اید و شدت تصادف چنان زیاد بوده که بدن شما تکه ‌تکه شده است.
عربستان
شما به رئیس‌جمهور عربستان می‌گویید: «پدر سوخته.»! همه به شما می‌خندند، چون عربستان رئیس‌جمهور ندارد! شما متوجه اشتباه خود می‌شوید و این دفعه به پادشاه عربستان می‌گویید: «پدر سوخته»! همه از خنده دست می‌کشند و پادشاه هم زبان شما را قطع می‌کند.

خیلی عالی بود!
دمت گرم...........






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن