تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804735787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژو 207 - تولید پژو 207 از اسفند 88 در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: تولید پژو 207 از اسفند 88 در ایران
قائم مقام ایران خودرو از تولید پژو 207 از اسفند سال 88 در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، سیدجواد دهنادی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تبریز گفت: این خودروی کلاس جدید از فروردین ماه سال آینده به تولید انبوه رسیده و تا نیمه نخست سال 89 وارد بازار می شود.
وی تصریح کرد: برنامه تولید ایران خودرو در سال‌جاری 680 هزار دستگاه انواع خودروی سواری است که این میزان نسبت به سال گذشته 5/13 درصد افزایش نشان می‌دهد.
دهنادی با بیان اینکه ایران خودرو در سال گذشته 600 هزار دستگاه انواع خودرو سواری تولید کرد، گفت: در حال حاضر تولید ایران خودرو از حدود دو هزار و 600 دستگاه در روز عبور کرده است.
قائم مقام ایران خودرو تاکید کرد: برنامه تولید ایران خودرو تا اواخر آبان ماه سال‌جاری به 2 هزار و 800 و تا پایان سال به 3 هزار و 70 دستگاه در روز می‌رسد.
دهنادی با بیان اینکه روزانه حدود 400 دستگاه خودرو در ایران خودروی تبریز تولید می‌شود، اظهار داشت: میزان تولیدات ایران خودرو تبریز تا پایان امسال به 500 دستگاه در روز و در اوایل سال آینده به 600 دستگاه خواهد رسید.
وی با تاکید بر اینکه کیفیت محصولات ایران خودرو رو به افزایش است، تاکید کرد: همه تلاش گروه صنعتی ایران خودرو ارتقای کیفیت محصولات است به طوری که بتوانیم همه محصولات خود را در رده کیفیت a ارتقا دهیم.
قائم مقام ایران خودرو همچنین از افزایش کیفیت پژو 405 و پارس در آخرین رده‌بندی خودروهای داخلی خبر داد و افزود: در حال حاضر پژو 206، گراند ویتارا و مرسدس بنز ایران خودرو در رده کیفی a قرار دارد.
با تشکر فریبا

تولید پژو207 از ماه آینده در ایران


به زودي قطعات لازم براي توليد پژو 207 به ايران خودرو خواهد رسيدو توليد نمونه اين خودرو از ماه آينده شروع مي‌شود و پس از طي مراحل اخذ گواهي كيفيت، توليد انبوه آن آغاز خواهد شد.قائم مقام مدير عامل ايران خودرو از توليد آزمايشي پژو 207 از ماه آينده خبر داد و گفت: امسال هزار دستگاه از اين خودرو در كشور توليد خواهد شد.
http://www.persianv.com/goonagoon/khabar/6792_907.jpg

مير جواد سليماني در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: عمليات قراردادي پژو 207 به اتمام رسيده و مراحل سفارش‌گذاري قطعات اين خودرو براي نمونه‌سازي در ايران خودرو انجام شده است.
وي با بيان اينكه به زودي قطعات لازم براي توليد پژو 207 به ايران خودرو خواهد رسيد، افزود: توليد نمونه اين خودرو از ماه آينده شروع مي‌شود و پس از طي مراحل اخذ گواهي كيفيت، توليد انبوه آن آغاز خواهد شد.
وي ادامه داد: توليد 207 از دهه فجر آغاز خواهد شد و پيش‌بيني مي‌كنيم تا پايان سال هزار دستگاه از اين خودرو در كشور توليد شود.
سليماني با بيان اينكه ايران خودرو قابليت توليد روزانه 200 دستگاه پژو 207 را داراست، گفت: ميزان توليد اين خودرو به نياز بازار بستگي دارد.
وي در مورد قيمت پژو 207 نيز اظهار داشت: بايد ابتدا نمونه‌هاي اوليه اين خودرو در داخل توليد و ارزيابي شود تا بتوان قيمت دقيق را براي فروش آن ارائه كرد.
وي ادامه داد:با توجه به ميزان محدود توليد پژو 207 طي سال جاري مي‌توانيم تا پايان سال براي فروش اين خودرو و تحويل آن در سه ماهه اول سال آينده ثبت نام داشته باشيم ولي عمده توليد و فروش‌ ما سال آينده خواهد بود.
سليماني تصريح كرد: ميزان خودكفايي پژو 207 تقريبا معادل ميزان خودكفايي 206 بوده و حدود 300 يورو افزايش قطعات جديد سي كي دي در اين محصول خواهيم داشت كه در صورت ورود به بازار بيش از 10 هزار دستگاه از آن به سرعت قابليت ساخت داخل را پيدا خواهند كرد.
وي حجم سرمايه گذاري جهت صنعتي سازي اين محصول را حدود 10 ميليارد ريال برآورد كرد و گفت: شركت پژو فرانسه توافق كرده به شرط اقتصادي بودن خودكفايي قطعات جديد پژو 207، در هر زمان كه ايران خودرو اعلام كند حاضر به تامين 50 درصد سرمايه گذاري مورد نياز قالبهاي اين قطعات است.
به گزارش فارس، پژو 207 در دو مدل فول دستي و فول اتوماتيك توليد مي شود و شركت پژو موافقت كرده كه در صورت صرفه اقتصادي در توليد اين خودرو امكان صادرات آن از ايران فراهم شود.
پژو 207 آي در دو نوع هاچ بك و صندوقدار توليد مي شود و ايران خودرو براي توليد نوع هاچ بك آن نيز برنامه ريزي خواهد كرد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 410]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن