تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815198249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناكامى سعيد ابراهيمى در المپيك طبيعى بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ناكامى سعيد ابراهيمى در المپيك طبيعى بود
امير گنجى قهرمان كشتى جوانان جهان در سال ۲۰۰۵ مى گويد: با توجه به عدم حضور ابراهيمى در اردوها، ناكامى او در المپيك طبيعى بود.
او ادامه مى دهد: «كسى كه زحمتى نكشيده، مسلم است كه نمى تواند نتيجه اى بهتر از اين بگيرد. مدال گرفتن مستلزم اين است كه كشتى گير سختى هايى به خود بدهد و شرايط و قوانين اردويى را تحمل كند. حضور در المپيك حق سعيد ابراهيمى نبود. باتوجه به شرايط ۹۶ كيلو، كميته فنى مجبور به انتخاب او شد. نبايد به اين راحتى عليرضا حيدرى را از دست مى داديم. او شش مدال جهانى و المپيك داشت و حتى بدون آمادگى و تمرين هم خيلى بهتر از ابراهيمى كشتى مى گرفت؛ اما با او برخورد خوبى نشد.»

بوكسورها در اردوى چهارم تيم ملى جوانان

مسابقات انتخابى تيم ملى بوكس جوانان كشورمان در سالن شهيد همت مجموعه ورزشى شهيد شيرودى برگزار شد.
در اين مسابقات ۳۵ نفر حضور داشتند كه پس از انجام ديدارها، ۲۴ مشتزن در ۱۱ وزن باقى ماندند. اين نفرات از روز پانزدهم شهريورماه در مجموعه شهيد شيرودى اردوى چهارم آماده سازى خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانى آسيا آغاز مى كنند.گفتنى است، نفرات حاضر در اردوها برترين هاى مسابقات قهرمان كشورى جوانان و افراد برگزيده كادرفنى بوده تا هيچگونه حرف و حديثى در خصوص پشت خط ماندن نفرات برتر باقى نماند.

مسابقات كشتى آزاد انتخابى مازندران
پورصادق، ستاره شد

مسابقه هاى كشتى آزاد انتخابى مازندران انجام شد. در اين رقابت ها كه كشتى گيران درجه يك و شاخص مازندرانى حضور نداشتند، تيم بابل اول شد و كياكلا و سارى در رده هاى بعدى قرار گرفتند.
در ۵۵ كيلو، مسعود حسنى به عنوان نخست رسيد. محسن پورصادق جوان ۲۲ ساله شهر نور در وزن ۶۰ كيلوگرم كه موفق به شكست مصطفى آخوندى، پاشا اميرى و عباس گلى شد، به عنوان ستاره مسابقات لقب گرفت. اميرى در اين وزن دوم شد.
در ۶۶ كيلوگرم نيز مسعود واحدى عضو تيم ملى كشتى آزاد در سال ۲۰۰۵ با غلبه بر مهدى رحيمى به عنوان نخست رسيد.
حميد محمدنژاد نيز كه به يك وزن بالاتر صعود كرده بود، مغلوب جعفر قاسمى شد و به رقابت ها ادامه نداد. قاسمى در فينال ۷۴ كيلو مهديان را مغلوب كرد.
در فينال ۸۴ كيلوگرم نيز سعيد برارى مقابل سعيد نيستانى به برترى رسيد و در ۹۶ كيلو جعفر شمس با غلبه بر هادى جانبازى اول شد. همچنين در وزن ۱۲۰ كيلوگرم عسگرى حاجى نيا در رتبه نخست قرار گرفت. حاجى نيا در ديدار سرگروهى كميل قاسمى را شكست داد كه در يك وزن بالاتر كشتى مى گرفت. قاسمى دارنده دو مدال برنز جوانان جهان است.
همچنين هيات كشتى مازندران اعلام كرده اگر غيبت چهره هاى شاخص موجه باشد، به اردو دعوت مى شوند و مسابقه انتخابى درون اردويى برگزار مى شود. ضمن اينكه اگر مازندران ميزبان مسابقات قهرمانى كشور شود، دو تيم در رقابت ها دارد.

رييس جديد هيات بوكس يزد انتخاب شد

ايران ورزشى- اعضاى مجمع عمومى هيات بوكس استان يزد به اتفاق آرا محمدرضا بهجتى را براى مدت چهار سال به عنوان رييس جديد اين هيات انتخاب كردند. اين مجمع عمومى كه روز جمعه در محل آمفى تئاتر اداره كل تربيت بدنى استان يزد و با حضور اعضا برگزار شد، محمدرضا بهجتى به عنوان تنها نامزد اين مجمع با كسب تمامى ۱۶ راى رييس هيات بوكس استان يزد شد.
محمدتقى منتظرالحجه رييس سابق هيات بوكس استان يزد در اواخر سال گذشته از سمت خود كناره گيرى كرده بود.
اصغر حسينى معاون ورزشى اداره كل تربيت بدنى استان يزد گفت : وجود ظرفيت ها و علاقه مندان فراوان در اين رشته جذاب ورزشى، زمينه را براى توسعه بيشتر ورزش بوكس فراهم كرده است.

پيگيرى پيكارهاى عقب افتاده ليگ آينده سازان تكواندو

ديدارهاى عقب افتاده ليگ برتر آينده سازان ايران امروز در خانه تكواندو برگزار مى شود. بر اين اساس از سرى رقابت هاى عقب افتاده هفته هاى چهارم و پنجم مناطق نفت خيز جنوب به مصاف هيات تكواندو نكا مى رود و سپس با مژدهى رشت ديدار مى كند. امروز تيم مجتمع جوانه با سايپا و مژدهى رشت با تيم آبفاى هرمزگان ديدار خواهند داشت.
با انجام اين مسابقات تكليف قهرمان نيم فصل ليگ برتر آينده سازان تكواندو مشخص خواهد شد. تا پايان هفته هفتم تيم آينده سازان فرهنگ كرج با ۱۲ امتياز صدرنشين است، سايپا با ۱۰ امتياز مكان دوم را در اختيار دارد و مناطق نفت خيز جنوب با ۹ امتياز رده سوم را به خود اختصاص داده است. مجتمع جوانه با ،۷ آبفاى هرمزگان با ۶ و هيأت نكا با ۶ امتياز به ترتيب رده هاى بعدى را در اختيار دارند.

گاز مازندران فاتح هفته سوم ليگ ووشو بانوان

هفته سوم و چهارم ليگ برتر ووشوى بانوان با قهرمانى گاز مازندران پايان يافت. پس از پايان هفته چهارم اين رقابت ها تيم گاز مازندران قهرمان شد، نفت تهران نايب قهرمان و هيات ووشوى خوزستان در مكان سوم ايستاد.
نتايج هفته سوم:
هيات ووشوى خوزستان ۹- يك هلال احمر مازندران را شكست داد.
هيات ووشوى كرمانشاه ۱۰- صفر مغلوب گاز مازندان شد.
نفت تهران نيز با حساب ۱۰ -صفر از سد هيات ووشوى خراسان رضوى گذشت.
در هفته چهارم نيز هيات ووشوى كرمانشاه با نتيجه ۷- يك هلال احمر مازندران را برد.
نفت تهران ۹ - يك هيات ووشوى خوزستان را شكست داد.
هيات ووشوى خراسان رضوى نيز بازى را با حساب ۱۰ - صفر به گاز مازندران واگذار كرد.
پس از پايان هفته سوم و چهارم ليگ برتر بانوان كه براى نخستين بار و با حضور شش تيم برگزار مى شود، تيم گاز مازندران فنى ترين تيم انتخاب شد. زهره اسدى، ووشو كار تيم نفت تهران نيز عنوان پرامتيازترين بازيكن را به خود اختصاص داد.
هفته پنجم و هفته نخست از دور برگشت ليگ برتر ووشو بانوان سوم آبان ماه انجام خواهد شد.

مجمع فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام تشكيل شد

مجمع عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، با حضور روساى هيات هاى بدنسازى و پرورش اندام استان هاى مختلف كشور در شهر مشهد تشكيل شد.
ناصر پورعلى فرد رييس فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، هدف از تشكيل اين مجمع را ارائه گزارش عملكرد شش ماهه نخست امسال اين فدراسيون عنوان كرد.
پورعلى فرد در بخش ديگرى از صحبت هاى خود، استفاده از داروهاى انرژى زا از سوى برخى از ورزشكاران رشته بدنسازى و پرورش اندام را به عنوان آفت ورزش و عملى كاملاً غيرورزشى خواند و گفت : ورزشكاران سفرا و نمايندگان ايران در مسابقه هاى برون مرزى هستند و در اين راستا فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام تاكنون بهترين هاى اين رشته را در دو بعد فنى و اخلاقى به مسابقه هاى بين المللى اعزام كرده است.

همدان و تهران قهرمان تيراندازى دختران

ايران ورزشى- در رقابت هاى تيراندازى دانش آموزان دختر متوسطه سراسر كشوركه در اسلحه تفنگ بادى برگزار شد، تهران، همدان و آذربايجان شرقى به ترتيب اول تا سوم شدند.
در بخش انفرادى تفنگ بادى فائزه قادرى از آذربايجان شرقى، فاطمه ملكى از تهران و زهرا ياورى از شهرستان هاى تهران به ترتيب مقام هاى اول تا سوم را كسب كردند. در رشته تپانچه بادى نيز همدان در سكوى اول ايستاد، تهران دوم شد، آذربايجان شرقى و زنجان مشتركاً سوم شدند.
در بخش انفرادى مينا بهناميان از خراسان جنوبى توانست با غلبه بر حريفان خود رتبه اول را از آن خود كند، سيده زهرا حائزى عراقى از خراسان رضوى و پروانه فرهنگيان از فارس نيز به ترتيب دوم و سوم شدند.

صنعتكاران: كادر تيم هاى ملى تغيير نمى كند

محمدعلى صنعتكاران نايب رييس فدراسيون كشتى مى گويد: كادر تيم هاى ملى كشتى تغيير نمى كند. صنعتكاران ادامه مى دهد: كادر تيم هاى ملى كشتى آزاد و فرنگى همچنان به كار خود ادامه مى دهند و تغييرات نداريم.
او همچنين درباره استفاده از مربى خارجى مى گويد: به كارگيرى مربى خارجى در دستور كار قرار دارد. رييس فدراسيون چند ماه قبل صحبت هايى كرده بود اما در آن زمان نمى شد كار خاصى انجام داد و استفاده از مربى خارجى به بعد از المپيك موكول شد. صنعتكاران درمورد نحوه به كارگيرى مربى خارجى ادامه مى دهد: از مربى خارجى هم در تيم ملى استفاده مى كنيم و هم اينكه براى آموزش شهرستان ها به كار مى گيريم.

رقابت قهرمانى كاراته اميد ها
كيشانى سوم شد

محمد كيشانى نماينده وزن منهاى ۶۵ كيلوگرم كشورمان با غلبه بر رقيب ويتنامى خود در ديدار نيمه نهايى مسابقات كاراته جوانان و اميد آسيا به مدال برنز اين رقابت ها دست يافت. كيشانى با شكست حريفانى از عراق و عربستان و توقف برابر نماينده ژاپن به ديدار رده بندى راه يافت و با شكست نماينده ويتنام در اين مرحله به نشان برنز دست يافت. تيم كاراته اميد ايران با كسب اين مدال تعداد مدال هاى خود را در اين رده سنى به عدد ۴ رساند.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 490]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن