تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 29 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811707034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
پايان احداث راه آهن اصفهان شيراز از اصفهان تا اقليد در شهريور
اصفهان-احداث راه آهن اصفهان اقليد به طول 230 كيلومتر تا پايان شهريور ماه تكميل مي شود. حسين تهراني -معاون ساخت و توسعه شبكه راه آهن كشور-در گفت وگو با ايسنا اظهار كرد: راه آهن اصفهان شيراز به طول 506 كيلومتر است كه درحال حاضر 230 كيلومتر آن از اصفهان تا اقليد رو به پايان است كه به زودي آماده بهره برداري مي شود. وي افزود: اما 276 كيلومتر باقي مانده از اقليد تا شيراز اگر به هنگام تامين اعتبار انجام گيرد و ريل مورد نياز از خارج كشور وارد شود تا پايان سال مالي 87 يعني تيرماه سال 88 به پايان خواهد رسيد. تهراني تصريح كرد: تاكنون اجراي اين پروژه در وزارت راه و ترابري بي سابقه بوده است چراكه اين 276 كيلومتر از پيچيدگي هاي خاص خود برخوردار است كه اميدواريم با حمايت هايي كه از اين پروژه مي شود با توجه به تاكيدات رئيس جمهوري هرچه زودتر شاهد عملياتي شدن آن باشيم.

افزايش شمار بيكاران در مازندران هشدار دهنده است
ساري -رئيس سازمان كار و آموزش فني و حرفه اي مازندران، نسبت به افزايش و اضافه شدن شمار بيكاران در اين استان به طور جدي هشدار داد. محمد نجفي تروجني در حاشيه افتتاح بزرگترين مجتمع ورزشي كارگران شمال كشور در گفتگو با مهر اظهار داشت: اگر ممنوعيت تسهيلات اعتبارات زودبازده اشتغالزا از سوي بانكها رفع نشود تا پايان امسال 32 هزار نفر به جمعيت بيكاران مازندراني اضافه خواهد شد.وي با بيان اينكه از محل اجراي بيش از 20 هزار طرح بنگاههاي كوچك زودبازده اقتصادي در دو سال گذشته در مازندران 64 هزار نفر مشغول به كار شدند، تصريح كرد: اين ميزان اشتغالزايي براي جوانان مازندراني در بخشهاي مختلف نرخ بيكاري را در استان تك رقمي كرد.رئيس سازمان كار و آموزش فني و حرفه اي مازندران، نرخ بيكاري در اين استان را در ميان يازده استان كشور حدود هفت درصد اعلام كرد و افزود: در صورت پرداخت نشدن اعتبار به طرحهاي مصوب بنگاه هاي كوچك زودبازده اقتصادي اشتغالزايي نرخ بيكاري به بيش از هشت و نيم درصد افزايش خواهد يافت.نجفي با بيان اينكه هم اكنون بيش از دو هزار و 600 واحد كوچك و بزرگ توليدي و صنعتي و اشتغالزا در مازندران فعال است تعداد افراد شاغل در اين واحدها را بيش از 350 هزار نفر اعلام كرد.وي در عين حال خاطر نشان كرد: هم اكنون بيش از 110 هزار نفر در مازندران بيكار هستند كه روزانه به اين تعداد در استان افزوده مي شود.

اختصاص دوهزار ميلياردتومان اعتبار به خوزستان
اهواز - استاندار خوزستان گفت: دولت توجه ويژه اي به بخش اعتبارات مورد نياز استان دارد. سيدجعفر حجازي، در حاشيه بازديد از غرفه جهاد دانشگاهي در دومين نمايشگاه دستاوردهاي دولت مهر، در گفت وگو با ايسنا گفت: در شهرستان شوشتر، بيمارستان شهداي اين شهر به بهره برداري رسيد. البته درمانگاه اين بيمارستان، پيش از اين مورد بهره برداري قرار گرفته بود. وي افزود: با بهره برداري از اين بيمارستان توسعه بخش درمان را در شهرستان شوشتر شاهد خواهيم بود. در شهرستان شوشتر بهره برداري از پارك و فضاي سبزي شهري را نيز شاهد بوديم. همچنين چندين واحد توليدي در اين شهرستان ساخته شده و آماده بهره برداري است. وي عنوان كرد: همچنين در شهرستان گتوند بهره برداري از پارك ساحلي اين شهرستان انجام شد.وي خاطرنشان كرد: اميدواريم با بهره برداري از اين پروژه ها در هفته دولت خدمتي به مردم خوزستان انجام شده باشد و سبب رشد و توسعه هر چه بيشتر استان شود. حجازي يادآور شد: دولت نهم توجه ويژه اي به توسعه، آباداني و جبران عقب ماندگي هاي استان خوزستان دارد. اختصاص دو هزار ميليارد تومان اعتبار در سال جاري به استان خوزستان از جمله اين توجهات ويژه است. اميدواريم در آينده شاهد بهره برداري هر چه بيشتر پروژه هاي دولت نهم در خوزستان باشيم.

ساختمان ترانزيت پايانه مرزي آستارا افتتاح شد
آستارا-ساختمان ترانزيت پايانه مرزي آستارا با حضور معاون پارلماني رئيس جمهور ي افتتاح شد. معاون پارلماني رئيس جمهوري در اين مراسم با اشاره به قابليت هاي آستارا در سرمايه گذاري، بر ضرورت توجه به اين بندر مرزي تاكيد كرد.محمدرضا رحيمي گفت: با احتساب مسافران خارجي، سالانه 6 ميليون نفر به آستارا تردد مي كنند كه احداث يك هتل پنج ستاره در اين شهرستان كافي نيست و بايد چند هتل ديگر در آستارا احداث شود.وي با بيان اينكه اين پروژه جز» مصوبات سفر هيئت دولت است، خواستار احداث اين مجموعه به جاي چهار سال در دو سال شد.نماينده مردم آستارا در مجلس نيز در اين مراسم اظهار داشت: سالانه علاوه بر حضور 4/5 ميليون مسافر داخلي در آستارا، 1/5 ميليون نفر خارجي نيز در دو طرف مرز آستارا تردد مي كنند كه اين امر نشان دهنده لزوم توجه به زيرساخت هاي گردشگري اين شهرستان است.فرهاد دلق پوش با اشاره به ضرورت تكميل هرچه سريع تر اسكله چند منظوره و احداث منطقه ويژه اقتصادي در آستارا تصريح كرد: ساخت راه آهن در اين منطقه و اتصال آن به راه آهن آذربايجان سبب اتصال راه آهن جنوب و شمال كشور به راه آهن اروپاي شرقي و قفقاز خواهد شد.وي خاطرنشان كرد: براي تكميل پروژه هاي آستارا كمك هاي لازم را انجام خواهيم داد و تلاش مي كنيم موانع از سر راه سرمايه گذاران برطرف شود.

مدل هاي جديد توليدي تراكتورسازي تبريز رونمايي شد
تبريز-خبرنگار ابتكار-دو مدل جديد تراكتورهاي توليدشده توسط تراكتورسازي تبريز (ايران) روز گذشته در محل اين مجتمع رونمايي شد. در اين آيين، نمونه تراكتورهاي مدل ITM 800 و 240 دو ديفرانسيل مجتمع تراكتورسازي تبريز رونمايي شده و در حركتي نمادين مسافتي را پيمودند. مديرعامل مجتمع تراكتورسازي تبريز در اين آيين گفت: براي طراحي و ساخت اين دو مدل جديد تراكتور يك سال زمان و حدود 10ميليارد ريال صرف شده است. " محمدرضا زمانلو " ابراز اميدواري كرد باتوجه به نياز بازار،سالانه 10 هزار دستگاه تراكتور از هر يك از مدل هاي ياد شده، توليد و به بازار عرضه شود. مديرعامل مجتمع تراكتورسازي تبريز بااشاره به نقش كليدي اين واحد توليدي در حوزه كشاورزي كشور، گفت: بر اساس اطلاعات موجود 93 درصد سهم بازار كشاورزي ايران به مجتمع تراكتورسازي تبريز تعلق دارد. وي افزود: در حالي كه در ابتداي سال جاري عموم صنايع از جمله تراكتورسازي تبريز با چالش مواجه بوده و سياست بانك ها مبني بر عدم اعطاي تسهيلات نيز بر دشوراي كار افزوده بود، مجتمع 600 تا 700 ميليارد ريال سفارش توليد داخلي داشت.

معرفي 23 طرح صنعتي در گناوه براي دريافت تسهيلات اشتغالزايي
بوشهر-رئيس سازمان صنايع و معادن استان بوشهر گفت: 23 طرح صنعتي با اعتبار 70 ميليارد ريال در شهرستان گناوه براي دريافت تسهيلات اشتغالزايي به بانك هاي عامل استان معرفي شده است. اسماعيل مرحمتي در گفتگو با فارس افزود: از اين تعداد، 14 طرح با اعتبار 47 ميليارد ريال در كارگروه اشتغال استان بوشهر به تصويب رسيده كه از اين تعداد طرح نيز 11 طرح به مبلغ 37 ميليارد ريال تسهيلات خود را دريافت كرده اند. وي اضافه كرد: همچنين چهار طرح صنعتي كه 14 ميليارد ريال تسهيلات دريافت كرده اند به بهره برداري رسيده است. مرحمتي اظهار داشت: 32 طرح صنعتي با سرمايه گذاري 122 ميليارد ريال و اشتغال 535 نفر در شهرك صنعتي بندر ريگ مستقر است كه از اين تعداد هفت واحد فعال با ميزان سرمايه گذاري 19 ميليارد ريال و اشتغال 54 نفر در اين شهرك مستقر هستند. رئيس سازمان صنايع و معادن استان بوشهر با بيان اينكه 150 فقره جواز تاسيس واحد صنعتي در شهرستات گناوه صادر شده است، تصريح كرد: اين تعداد طرح با پيش بيني سرمايه گذاري 5 هزار و 522 ميليارد ريال زمينه اشتغال 3 هزار و 689 نفر را فراهم مي كند.

بهره برداري از خط شمال به جنوب مترو اصفهان تا سال آينده
اصفهان -معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان گفت: اصفهان در بخش آموزش و فرهنگ سازي قوانين راهنمايي و رانندگي ترافيك بسيار ضعيف است. به گزارش ايسنا، نوريان با اشاره به ارايه مجموعه سياست هاي حمل ونقل و ترافيك و توسعه آن، گفت: اين سياست گذاري ها در قالب تبصره 13 با هدف توسعه حمل و نقل عمومي و جلوگيري از هدر رفتن سوخت و احداث زيربناها و بناهاي حمل ونقل به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيده است و در استان اصفهان، شهرداري استان مسوول اجراي قوانين آيين نامه اي اين مصوبه است كه در انتظار اين آيين نامه نهايي هستيم. نوريان افزود: در مجموع چهار رينگ يا طرح عمراني براي استان در نظر گرفته شده است كه رينگ اول ناظر بود و دو خروج بار مسافر به استان است كه به اجرا درآمده و در حال بازدهي است و سه رينگ ديگر در سال هاي آينده به اتمام مي رسد. وي در راستاي اجراي اين طرح هاي عمراني سنگين و پر هزينه و در عين حال مفيد از برنامه جامعي به نام اصفهان 90، نام برد كه در ان هدف پياده كردن تمام مصوبات تبصره 13 تا پايان سال1390 است. نوريان در مورد وضعيت پروژه مترو در اصفهان اظهار كرد: با تصويب بودجه150 ميليارد توماني كار پروژه مترو به سرعت پيش مي رود كه 16 درصد از سهم حمل ونقل عمومي را در بر مي گيرد و تا سال آينده خط شمال به جنوب اين پروژه به بهره برداري مي رسد.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 322]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن