تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: تازه ها
پاكت حمل آب بالگرد خراب بود 70 هكتار جنگل گلستان در آتش سوخت !
رئيس سازمان جنگلها و مراتع با انتقاد از عكس العمل دستگاههاي اجرايي كشور در اطفاي حريق جنگلهاي گلستان گفت : عكس العمل دستگاههاي مجري اطفاي حريق گلستان شايسته نبود چون براي حل اين حادثه پاكت تنها هلي كوپتر حمل آب خراب بود. شريفي به باشگاه خبرنگاران جوان گفت : حدود 70 هكتار از اراضي پارك ملي گلستان در آتش سوزي اخير سوخت كه در برخي قسمت ها سوختگي سطحي بوده و در برخي قسمتها درختان نيز به كل سوخته است . وي عامل آتش سوزي اخير را نيروي انساني دانست و تصريح كرد : شكارچيان در مناطقي كه دسترسي به آن مشكل است پس از روشن كردن آتش بايد مسائل ايمني را رعايت كنند زيرا به دليل نبود دسترسي راحت به برخي مناطق با وزش باد آتش همه جا را فرا مي گيرد. شريفي با بيان اينكه حفاظت و حراست از پارك ملي گلستان برعهده منابع طبيعي است گفت : به طور كلي عكس العمل كشور در برابر حريق شايسته نبود و تمام ارگانها از جمله وزارت كشور وزارت كشاورزي محيط زيست بايد با آمادگي و تجهيزات بيشتر با حادثه برخورد مي كردند. رئيس سازمان جنگلها و مراتع با اشاره به اينكه تنها هلي كوپتر حمل آب پاكتش در زمان حريق گلستان خراب بود افزود : هيئت دولت به تازگي تصويب كرد براي اطفاي آتش سوزي از هلي كوپترهايي كه قبلا براي سمپاشي استفاده مي شد و هم اكنون فعاليت كمتري دارند استفاده شود.
انسداد شبكه ماهواره اي اهل بيت توسط وهابي ها
Arabsat شبكه ماهواره اي « اهل بيت تي . وي » كه يكي از شبكه هاي فعال شيعيان مي باشد با فشار لابي وهابيت از دو ماهواره مسدود گرديده است . اين شبكه ماهواره اي به نشر اعتقادات اهل بيت عصمت و طهارت و ترويج مكتب حقه تشيع مي پردازد . Nilesat و توسط وهابيون حمايت مي شوند و به علت كينه اي كه اين فرقه نسبت به مذهب تشيع و اهل Nilesat و Arabsat شبكه هاي ماهواره هاي بيت عليهم السلام دارد اقدام به بستن اين شبكه نمودند. به احتمال زياد برنامه هاي زنده اي كه اين شبكه با مستبصريني چون آقاي تيجاني و عصام العماد داشت و مورد توجه بسياري از مخاطبين اهل سنت و شيعه قرار گرفته بود يكي از دلايل اصلي وهابيت براي مسدود نمودن اين شبكه شيعي بوده است .
كنترل پادگان اشرف اين هفته به نيروهاي عراقي واگذار مي شود
نيروهاي آمريكايي مشغول عقب نشيني از پادگان اشرف مقر گروهك تروريستي منافقين هستند و تا چهارشنبه مسئوليت كنترل امنيتي اين منطقه به نيروهاي عراقي واگذار مي شود. به گزارش پايگاه خبري « ايلاف » نيروهاي آمريكايي از ديروز عمليات انتقال مسئوليت امنيتي كنترل پادگان اشرف (230 كيلومتري شمال شرق بغداد كه 5 هزار نفر را در خود جاي داده است ) به نيروهاي عراقي را آغاز كردند. اين اقدام پس از ماه ها مذاكرات دو كشور و همچنين صليب سرخ بين المللي و اصرار احزاب سياسي اين كشور براي اخراج سازمان تروريستي منافقين كه در به هم ريختگي اوضاع سياسي و امنيتي عراق نيز نقش داشت صورت گرفت . با خروج كامل نيروهاي آمريكايي از اين منطقه يك يگان ويژه عراق كه هم اكنون در منطقه « الخضرا » در مركز بغداد مستقر هستند مسئوليت حمايت نظامي از اين اردوگاه را برعهده مي گيرند. دولت عراق پس از بررسي فعاليت هاي گروهك تروريستي منافقين تصميم به كنترل كامل محل استقرار آنها در پادگان اشرف گرفته تا بتواند آنها را كاملا از عراق خارج كند كما اينكه دولت عراق هر تعامل سازمان حزب موسسه يا افراد عراقي يا خارجي هاي مقيم عراق را با اين سازمان تروريستي ممنوع اعلام كرد و هشدار داد كه متخلفان مشمول قانون مبارزه با تروريسم خواهند شد و محاكمه مي شوند. دولت عراق به دنبال آن از نيروهاي چندمليتي در خاكش خواست محل استقرار و كنترل امور مربوط به اعضاي آن را به نيروهاي ويژه عراقي واگذار كند. سرتيپ « عبدالكريم خلف » فرمانده مركز عمليات وزارت كشور عراق نيز دو ماه پيش با اعلام تشكيل يگان ويژه عراقي براي كنترل پادگان اشرف گفت : سازمان مجاهدين خلق (گروهك تروريستي منافقين ) تنها سازمان خارجي حاضر در عراق است كه بيش از 3500 نيرو دارد . قانون اساسي عراق به هيچ سازمان يا گروهي اجازه استفاده از خاك عراق براي حمله به كشورهاي همسايه را نمي دهد. دولت عراق همچنين اعلام كرد : نيروهاي تحت رهبري آمريكا نيز بايد حمايت از اعضاي اين سازمان تروريستي را متوقف كنند. اين اقدام دولت عراق خشم سران اين گروهك را برانگيخت . آمريكا تاكنون بارها با ممنوعيت فعاليت اين گروهك در عراق مخالفت كرده است .
تاثير گراني بر بخشنامه دولت
اين روزها شنيده مي شود كه برخي از ادارات دولتي بخشنامه دولت مبني بر استفاده از خرما توت و كشمش به جاي قند را لغو كرده اند. به گزارش شهاب نيوز گفته مي شود قيمت بالاي اين محصولات در مقابل قند باعث شد بخشنامه دولت براي ادارات مبني بر ممنوعيت استفاده از قند در سكوت ملغي شود. دولت سال گذشته طي بخشنامه اي به ادارات مصرف قند را ممنوع و خواستار جايگزيني محصولات مشابه شده بود.
فاكس نيوز : كارتر ابله است
فاكس نيوز جيمي كارتر رئيس جمهور پيشين آمريكا را ابله توصيف كرد. به گزارش شبكه تلويزيوني فاكس نيوز جيمي كارتر اين هفته تاكيد كرد اين كه باراك اوباما تجربه ناخوشايند نظامي نداشته است يك نقطه مثبت براي وي به شمار مي رود. مجري شبكه با تشريح اين سخنان جيمي كارتر در قالب برنامه هفتگي « ابله هفته » گفت : مگر غير از اين است كه قهرمان نظامي بودن يك نقطه مثبت براي رئيس جمهور آتي آمريكا به شمار مي رود. اين اظهارات جيمي كارتر ابلهانه بوده است .
اهانت يك شركت صهيونيستي به مسلمانان
جنبش اسلامي حماس چاپ عكس هاي توهين آميز به ساحت پيامبر اكرم (ص ) را بر پيراهن ها و تي شرت ها محكوم كرد. يك شركت صهيونيستي كه مالكان آن يهوديان تندرو هستند در اقدامي اهانت آميز به ساحت پيامبر اعظم (ص ) اقدام به چاپ عكسي توهين آميز بر پيراهن ها و تي شرت ها كردند.
اجنه هم صاحب سايت شدند!
يك گروه پژوهشي و دانشگاهي سايت تخصصي را با محوريت موضوعات علمي درباره موجودات ماورائي به 3 زبان فارسي انگليسي و عربي راه اندازي كرده است . به گزارش سايت برنا در اين سايت مباحث مرتبط با علوم غريبه و زندگي اجنه ارائه شده است . همچنين در قسمت تالار گفتگوي اين سايت مباحث تخصصي ويژه فيلمنامه نويسان كارگردانان و داستان نويسان وجود دارد. از عمده مباحث مطرح شده در اين سايت انواع جن قدرت جن سرعت تسخير مكان زندگي طول عمر شكل و شمائل پري همزاد بختك و تصاويري از جن است !
ژنرال سفير فيليپين در ايران مي شود
فرمانده سابق نيروهاي مسلح فيليپين از سوي رييس جمهور اين كشور به عنوان سفير در تهران انتخاب شد. به گزارش سايت خبري « گما » در فيليپين ژنرال « گنرزو سنگا » كه فرمانده سابق نيروهاي مسلح اين كشور بود بعد از اين سمت به عنوان مشاور « گلوريا ماكاپاكال آرويو » رييس جمهور فيليپين فعاليت داشت . گنرزو سنگا ضمن انتقاد از برخي رسانه هاي اروپايي گفت : حروف اختصاري نيروهاي است و اين رسانه ها به جاي آنكه مرا فرمانده سابق نيروهاي مسلح فيليپين معرفي كنند خبرنگار AFP مسلح فيليپين در زبان انگليسي سابق خبرگزاري فرانس پرس مي خوانند.
سيدمحمد خاتمي : انتقاد صحيح مايه تقويت دولت است
رئيس جمهوري سابق كشورمان گفت : هيچكس معتقد نيست كه دولت بايد تضعيف شود بلكه انتقاد صحيح باعث تقويت است و بايد با ملاك و معيارهايي كه اسلام انقلاب و قانون اساسي به ما داده است موقعيت خود را درست درك كنيم . به گزارش خبرگزاري مهر حجت الاسلام سيدمحمد خاتمي طي سخناني در افتتاحيه دهمين اردوي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران با اشاره به اينكه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران يك سير معقول مستقل و متعهدانه اي را از آغاز تاكنون داشته است اظهار داشت : عنوان انجمن اسلامي مستقل يقينا شايسته انجمن اسلامي دانشگاه تهران است كه همواره پايبند به معيارهاي ديني و وفادار به خط امام بوده در عين حال نسبت به سرنوشت كشور دغدغه داشته است . خاتمي خاطرنشان كرد : ما به نام اسلام از آزادي انسان دفاع مي كنيم ; ما به نام اسلام از عدالت در جامعه دفاع مي كنيم و در عين حالي كه عدالت اقتصادي را مهم مي دانيم بر عدالت اجتماعي عدالت فرهنگي عدالت سياسي تاكيد داريم . وي با طرح اين سئوال كه عدالت سياسي يعني چه افزود : عدالت سياسي يعني مردم حق دارند و صاحب راي هستند و راي آنها بايد محترم باشد هيچ كس حق ندارد در راي مردم دخالت كنند يا كاناليزه كند كه راي مردم به يك طرف برود.
دستور رفع توقيف سايت « الف » صادر شد
آيت الله هاشمي شاهرودي دستور رفع توقيف از سايت خبري و تحليلي « الف » متعلق به دكتر احمد توكلي نماينده مجلس را به دادستان عمومي و انقلاب تهران ابلاغ كرد . به گزارش روابط عمومي قوه قضائيه در اين نامه به نامه مورخ 26 مردادماه احمد توكلي در ارتباط با اقدام دادسراي تهران در توقيف سايت خبري و تحليلي « الف » به رياست قوه قضاييه اشاره شده است و دستور آقاي هاشمي شاهرودي به شرح زير در آن آمده است :
بسمه تعالي
جناب آقاي مرتضوي
دادستان عمومي و انقلاب تهران
از آنجا كه آزادي بيان و اظهارنظر در چارچوب قانون از حقوق اساسي افراد مي باشد لازم است دستگاه قضايي اولين حامي و پشتيبان حفظ و احياي آن در جامعه باشد و در برخورد با تخلفات و جرايم رسانه اي و مطبوعاتي به نحوي عمل كند كه علاوه بر اجراي قانون كليه حقوق و آزادي هاي مشروع دقيقا رعايت شود و ضمنا دستگاه قضايي از هرگونه شائبه سياسي كاري و جناح گرايي مصون و مبري باشد. لهذا مناسب مي بينم كه توقيف و تعطيل سايت ها در غير از جرايم اخلاقي و امنيتي حتي الامكان با نظر محكمه و دادگاه انجام گيرد و در مرحله دادسرا به جنبه كشف جرم تعقيب و تحقيق و صدور كيفرخواست اكتفا شود.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن