تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821102076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ ازتمامي زوار ايراني كه عصر پنج شنبه 87.5.31 به دليل بداخلاقي و بدرفتاري مامور عراقي در ورودي مرز بدره معطل شده اند به سهم خود عذرخواهي مي كنم و مطمئنا همه مردم عراق مخالف رفتارهاي ناشايست امثال اين مامور بوده وهستند و انشاءالله مسئولين عراقي افرادي بردبار و بافرهنگ در اين جاي حساس بگمارند و وسايل آسايش بيشتر براي رفاه حال زوار محترم عتبات عاليات در عراق در آن نقطه مرزي فراهم كنند.
يك عراقي در ايران
¤ يكي از مسئولين با اعلام وضع اضطراري توصيه نموده است كه به وحدت با يكديگر بينديشند و در عين حال به تخريب دولت نهم و ناكارآمدي مديران اقدام مي كند و بيان مي دارد كه از سند چشم انداز فاصله گرفته ايم چقدر خوبست با دلايل متقن به ذكر مواردي كه دولت نهم را از سند چشم انداز دور كرده است بپردازند.
عليمرداني
¤ بنياد جانبازان و ايثارگران اقدام به يكنواخت كردن قبور مطهر شهدا در كشور نموده است . فضاي فعلي گلزار شهدا كه به مناسبتهاي ديني و ملي خانواده شهدا در جوار گلزار شهيدشان تجمع مي كنند متاسفانه آن حالت روحاني گذشته را ندارد و قبور شهدا نيز تبديل به گورستان معمولي شده است. از مسئولين بنياد تقاضا مي شود با تجديدنظر در اين طرح حالت معنوي و روحاني گذشته گلزار شهدا را زنده كنيد.
جمعي از خانواده شهدا
¤ معمولاً در هفته دولت ازنقاط ضعف و قوت دولتيان و آمار وارقام كاري صحبت به ميان مي آيد مي خواستم بگويم در ا ين چند ساله خيلي ها آمدند و رفتند و نامي خوب و يا بد از خود بر جاي گذاشتند و مردم نيز به بعضي رفتار و خلق و خوي ها دم ساز شده اند. ولي آنچه در بين دولتيان نهم مشهود است ادب واخلاق و معرفت و تواضع آنهاخاصه رياست محترم جمهور است كه كمتر از آن صحبت شده و اين رفتار آبي بر آتش مي باشد.
محمودي
¤ كارمند جانباز صنايع و معادن هستم. با اينكه ازدست رياست محترم جمهوري ديپلم افتخار دريافت كردم و پايه حقوقي بنده از 9 به 14 ارتقاء يافت ولي حقوقم از گذشته كم تر شده است. هرچه پيگيري مي كنم جواب درستي نمي دهند.
لواساني
¤ دانشگاه آزاد اسلامي در اعلام نتايج كارشناسي ارشد سهميه بسيج فعال را اعمال نكرده است و هرچه پيگيري مي كنيم نتيجه اي حاصل نمي شود ازمسئولين محترم دانشگاه تقاضاي اعمال سهميه مذكور را دارم.
مهدي همتي از شيراز
¤ به آقاي احمدي نژاد رياست محترم جمهوري عرض مي كنم از اشتباهات دو رئيس جمهور قبل از شما اين بود كه از انحرافات فاحش نزديكان و دوستانشان چشم پوشي مي كردند و نتيجه اش راهم ديدند. اميدواريم ايشان در مورد آقاي مشايي با مواضع غير اصولي كه در رابطه با اسرائيلي ها گرفته مرتكب اشتباه دو رئيس جمهور سابق نشود.
محمد شامي
¤ بلوار شهيد محمدي در شهرستان كرج مدتي است كه به توقفگاه اتوبوس هاي خصوصي قديمي تبديل شده و باعث سلب آسايش از ساكنين محل گرديده است. بارها به پليس 110 شكايت كرده ايم به بهانه اين كه فقط شما شاكي هستيد و بايد استشهاديه داشته باشيد از انجام وظيفه طفره مي روند. چرا به عنوان يك شهروند نمي توانم خواستار برخورد با مورد خلاف قانون باشم و از كي تا حالا برخورد با قانون شكني نياز به تهيه استشهاديه دارد؟
پژمان كريمي
¤ از جناب مهندس ميرحسين موسوي خواهشمندم كه نسبت به سوءاستفاده دوم خردادي ها از اعتبارش هوشيار باشد.
پيرعطايي
¤ مطالبي كه روزنامه ها در آستانه ماه مبارك رمضان در مورد تأمين مايحتاج اين ماه عزيز مي نويسند و چاپ مي كنند اين بدآموزي را دارد كه ديگران تصور مي كنند ماه رمضان ماه پرخوري است در حالي كه برعكس است. لازم است مطبوعات به اين نكته توجه ويژه داشته باشند.
رسولي
¤ اتوبوس شركت مسافربري طالقاني كرج، در مسير كرج به كرمانشاه در تاريخ 87.5.22 اقدام به نمايش فيلم مبتذل و شو نمود. متاسفانه در هنگام اذان نيز براي نماز توقف نكرد. از مسئولان خواهشمنديم رسيدگي نمايند.
يك شهروند
¤ به مسئولان وزارت نيرو پيشنهاد مي دهم كه به گونه اي برنامه ريزي كنند تا در ماه مبارك رمضان شاهد خاموشي نباشيم.
حسن بيگي
¤ در ارديبهشت ماه شبكه دوم سيما به ما اعلام كرد كه يك سكه ربع بهار آزادي برده ايم، لكن از آن زمان تاكنون از ارسال جايزه خبري نشده است.
ابراهيم حيدري از فسا
¤ اخباري كه از توافقنامه عراق و آمريكا به گوش مي رسد بسيار ضد و نقيض است. اما به نظر مي رسد، آمريكايي ها درپي بهره كشي از دولت عراق هستند و اگر دولت عراق تن به امضاي آن دهد، به نوعي به تاييد جنايات آمريكا عليه مردم عراق و حق سوءاستفاده از اين كشور عليه همسايگانش از جمله ايران مي پردازد.
يك هموطن
پاسخ شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاريخ 1387.5.14 با عنوان «اتوبوس هاي بلااستفاده» به اطلاع مي رساند اتوبوس هاي بخش خصوصي تحت نظارت اين شركت، از ابتداي زمان واگذاري، به يك راننده تحويل شده كه ضمن بهره گيري از يك راننده كمكي باعث ارتقاء سطح كيفي خدمت رساني به شهروندان محترم گرديده است. لازم به ذكر مي باشد اتوبوس هاي فاقد راننده كمكي نيز به لحاظ جلوگيري از بروز هرگونه اختلال در امر جابجايي شهروندان محترم، به صورت 12 ساعتي و با احتساب يك وقفه زماني 4 ساعته جهت استراحت رانندگان در زمان هاي غير از ساعات اوج مسافر، خدمت رساني مي نمايند.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن