تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816515192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1 ( صفحه يك )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 1 ( صفحه يك )
نمايش اينترنت روي گوشيهاي تلفن «همراه اول» خراسانيها تا 2ماه ديگر

خراسان امروز- كدخداي عرب: مديرعامل شركت مخابرات خراسان رضوي اعلام كرد: سرويس اينترنت تلفن همراه (GPRS) همراه اول تا دو ماه آينده در استان راه اندازي مي شود.
مهندس علي كارگزار افزود: تجهيزات و امكانات فني اين سامانه مهياست و بزودي متقاضيان در استان مي توانند از امكانات آن استفاده كنند.يادآوري مي شود: قرار بود اين سرويس تا پايان سال گذشته راه اندازي شود كه نشد.وي همچنين در مراسم بهره برداري از430 پروژه مخابراتي كه همزمان با آخرين روز هفته دولت با حضور معاون آموزش، پژوهش و امور بين الملل وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در استان خراسان رضوي افتتاح شد، گفت: اين پروژه ها با حدود 200 ميليارد ريال اعتبار به بهره برداري رسيده است.
اين مقام مسؤول افزود: شش هزار و 327 شماره تلفن ديجيتال، تأسيس 17 مركز تلفن كم و پرظرفيت، نصب و راه اندازي 48 ايستگاه تلفن همراه، تأسيس 72 دفتر مخابرات روستايي، نصب 31 دستگاه كافوي نوري و راه اندازي 52 سايت بي سيم روستايي از جمله اين پروژه هاست.وي گفت: تأسيس 178 دفترفناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستايي، ايجاد يكهزار و 631 پورت ديتا، ايجاد مراكز 100 هزار شماره اي كنترل تلفن همراه، پروژه فيبر نوري سرخس - مشهد به طول 175 كيلومتر، نصب و راه اندازي مركز سوئيچ روستايي با ظرفيت هزار و 160 شماره تلفن در 18 روستا از ديگر پروژه هايي است كه به بهره برداري رسيد.كارگزار تعداد روستاهاي داراي تلفن ثابت از ابتداي تأسيس مخابرات تا شهريور 84 را 469 روستا عنوان كرد و اظهار داشت: يكهزار و 401 روستا نيز از ابتداي دولت نهم تاكنون داراي ارتباط شدند و تا پايان سال آينده يكصد روستاي باقي مانده نيز داراي تلفن ثابت مي شوند.
وي با بيان اينكه از ابتداي دولت نهم تاكنون سه هزار و 797 كيلومتر فيبر نوري در خراسان رضوي راه اندازي شده است، گفت:از ابتداي تأسيس مخابرات تا شهريور 84، شش هزار و 287 كيلومتر فيبر نوري در استان نصب شده بود.
كارگزار تعداد آنتنهاي تلفن همراه (BTS) استان را در عملكرد دولت نهم 628 دستگاه ذكر كرد و افزود: 323آنتن تلفن همراه نيز از ابتداي تأسيس مخابرات تا شهريور 84 نصب شده بود و تا پايان سال 150 ايستگاه ديگر افزوده مي شود.اين مسؤول عملكرد شركت مخابرات در حوزه مشتركان تلفن همراه استان از ابتداي تأسيس تا شهريور 84 را 397 هزار و 82 مشترك عنوان كرد و گفت:يك ميليون و 92 هزار و يك مشترك از ابتداي كار دولت نهم به اين رقم اضافه شده است.
او با اشاره به اينكه 61 دفتر خدمات ارتباطي شهري در استان خراسان رضوي از ابتداي دولت نهم تاكنون ايجاد شده، افزود: اين رقم از ابتداي تأسيس مخابرات تا شهريور 84 تنها 53 دفتر بود.برپايه اين خبر، دراين مراسم استاندارخراسان رضوي و سيد حسين قاضي زاده هاشمي نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي در خصوص نقش مخابرات و ارتباطات در زيرساختهاي توسعه كشور سخنان كوتاهي بيان كردند.گفتني است، سرويس اينترنت تلفن «همراه اول» قرار بود سال گذشته راه اندازي شود كه اين موضوع تحقق نيافته بود.

بارش باران تابستاني؛ بجنوردي ها غافلگير، مشهدي ها خوشحال

خراسان امروز: بارش باران پنجشنبه شب شهروندان بجنوردي و مسافران عبوري از اين شهرستان را غافلگير كرده و موجب شگفتي آنان شد همچنين بارش باران در بعد از ظهر روز گذشته باعث خوشحالي مردم مشهد شد. بارندگي در بجنورد كه بصورت رگباري به مدت حدود دو ساعت و تا ساعت هفت بعد از ظهر پنجشنبه ادامه داشت موجب آب گرفتگي معابر و خيابانها و تجمع آب در حواشي ميادين و گذرگاههاي شهري شده و رفت و آمد شهروندان را با مشكل روبرو كرد.اداره كل هواشناسي خراسان شمالي ميزان اين بارندگي را در شهر بجنورد مركز استان 3/9 ميليمتر عنوان كرد و افزود: اين بارندگي در شهرستان مانه و سملقان در غرب استان 14 و در شهرستان فاروج در شرق استان 4/3 ميلي متر بوده است. اداره كل هواشناسي خراسان شمالي بارش در اين استان را ناشي از عبور يك جريان هوايي خاص از منطقه دانست.ايرنا به نقل از «رضايي» معاون سازمان آتش نشاني بجنورد اعلام كرد: بارندگي سيل آسا موجب آب افتادگي بيش از 20 منزل مسكوني و تخريب برخي از سازه هاي ضعيف شهري بخصوص در نواحي حاشيه مركز خراسان شمالي شد.وي افزود: براساس گزارشهاي دريافتي اين بارندگي براي برخي روستاهاي منطقه از جمله «اركان و ا... ورديخان» در جنوب بجنورد نيز خساراتي وارد آورده است.سازمان هواشناسي استان خراسان رضوي نيز وضعيت هواي مشهد را براي امروز كمي تا نيمه ابري گاهي همراه با وزش باد عنوان كرد. كمينه دما 18 و پيشينه دما 22 درجه سانتيگراد براي امروز مشهد پيش بيني شده است.

معاون وزير: جهادكشاورزي آماده ترين بخش براي پيوستن به سازمان تجارت جهاني است

بجنورد - خبرنگار قدس: معاون امور آب و خاك و صنايع وزارت جهادكشاورزي گفت: به رغم كاهش 50 درصدي منابع آب كشور فقط 15 درصد كاهش محصول داشته ايم كه يكي از نقاط قوت ما به شمار مي آيد.
دكتر اجلالي در جمع مديران و كارشناسان سازمان جهاد كشاورزي خراسان شمالي افزود: با وجود آنكه امسال بيشترين خسارت به بخش كشاورزي وارد شده، به دليل برنامه ريزي مناسب و كارهاي زيربنايي به جز محصولات ديمي، در برخي محصولات آبي و باغي افزايش محصول نيز داشته ايم.
وي با اشاره به اينكه تمام محصولات كشاورزي كشور تعرفه صادراتي دارند، تصريح كرد: اين در حالي است كه به جز تعداد اندكي، هيچ كدام از محصولات تعرفه وارداتي ندارند، بنابراين ما آماده ترين بخش براي پيوستن به سازمان تجارت جهاني هستيم.وي متذكر شد: سعي ما براين است تا در امور آب و خاك عمليات زيربنايي بيشتر مدنظر قرار گيرد كه بودجه آن هم ديده شده و در صورت هزينه شدن پول در بخشهاي زيربنايي به جاي بخشهاي جاري 30 درصد سهميه استان را افزايش خواهيم داد.
وي يادآور شد: با توجه به اينكه صنايع تبديلي و تكميلي ما هم از نظر توزيع جغرافيايي و هم از نظر محصول به طور نامناسب تقسيم شده و سردخانه و سورتينگ ميوه جات، تخم مرغ و بخشهاي فرآوري محصول كم داريم، قرار است به كساني كه صنايع دارند، مجوز دامداري و به كساني كه دامداري دارند، مجوز صنايع اعطا شود.
وي تأكيد كرد: هدف ما اين است كه در ايران به سمت شركتهاي سهامي زراعي به عنوان موفق ترين نظام بهره برداري برويم تا برنامه ريزي براي سالهاي آينده به صورت بهينه انجام شود.
وي ادامه داد: بعد از اين مشكل ما در بخش كشاورزي در بحث بازار است و مشكل توليد ديگر وجود ندارد، بنابراين نياز به ساماندهي در بخشهاي توليد و صنايع تكميلي- تبديلي وجود دارد.
وي با اعلام اينكه بهترين نوع بودجه ها به صورت ملي استاني است، اظهارداشت: اگر بتوانيم بودجه ها را بيشتربه صورت ملي استاني در آوريم، بهترين نوع توزيع بودجه صورت گرفته، چرا كه خرد شدن برخي از اعتبارات عمراني در شهرستانها باعث بالا رفتن هزينه ها و ناتمام ماندن پروژه ها و ناكارآمدي آنها مي شود.
وي با بيان اينكه بهترين اراضي زراعي در اطراف شهرها قرار دارند، افزود: به همين دليل بلند مرتبه سازي ساختمانها در شهرها بهترين راه جلوگيري از نفوذ واسطه ها و زمين خواران به منظور استفاده از اراضي اطراف شهرها براي ساختمان سازي است.
در پايان دكتر اجلالي، رشد كشاورزي در خراسان شمالي را بعد از استان شدن فوق العاده خوب دانست و گفت: در كمتر استاني با چنين قدمتي رشدي به اين اندازه را در بخشهاي مختلف كشاورزي شاهد بوده ايم.

حضور بانوان خراسان جنوبي در جشنواره زنان نوآور و نام آور

بيرجند- خبرنگار قدس: 30 نفر از بانوان فعال خراسان جنوبي در جشنواره زنان نام آور و نوآور منطقه پنج كشور حضور يافتند.
رئيس روابط عمومي و امور بين الملل استانداري خراسان جنوبي گفت: اين جشنواره با هدف ايجاد روحيه مشاركت و تعادل در راستاي فعاليتهاي اجتماعي؛ ارتقاي توانمندي هاي بانوان و اعتماد به نفس در آنها در راستاي توسعه سلامت اجتماعي، تبيين جايگاه، منزلت زنان با رويكرد ديني و افزايش روحيه نشاط و اميد در جامعه ايراني برگزار مي شود.
ابوالفضل نوفرستي افزود: در اين جشنواره كه از پنجم شهريور ماه تا يازدهم شهريورماه در استان كرمان برگزار مي شود، 30 نفر از بانوان فعال استان آثار خود را در عرصه هاي مختلف علمي، ايثارگري، صنايع دستي، آورده هاي زنان روستايي و عشاير در 15 غرفه به نمايش مي گذارند.
وي عنوان كرد: به 10 نفر از بانوان برگزيده استان در اين جشنواره لوح تقدير از سوي وزير كشور اهدا مي شود.
گفتني است، جشنواره زنان نام آور و نوآور همزمان در سه منطقه كشور (قزوين، چهارمحال و بختياري و كرمان) برگزار مي شود.

حضور 250 جانباز و معلول در نخستين جشنواره فرهنگي ورزشي خراسان جنوبي

بيرجند - خبرنگار قدس: رئيس هيأت ورزشي جانبازان و معلولان خراسان جنوبي از حضور 250 جانباز و معلول در نخستين جشنواره فرهنگي ورزشي اين استان خبر داد.علي شريعتي فر گفت: از مجموع شركت كنندگان 150 نفر حائز كسب مقام برتر شدند.وي هزينه برپايي اين جشنواره را 70 ميليون ريال اعلام كرد و خاطرنشان ساخت: در هيأت ورزشي جانبازان و معلولان 700 ورزشكار در حال فعاليت هستند.در اين جشنواره شركت كنندگان در رشته هاي تيراندازي، فوتسال، شطرنج، تنيس روي ميز، شنا، آمادگي جسماني، واليبال نشسته با يكديگر به رقابت پرداختند. در اين دوره از مسابقات تيمهاي بيرجند، سرايان و فردوس به ترتيب حائر مقامهاي اول تا سوم شدند.

احداث 100 معلم سرا در مناطق روستايي خراسان جنوبي

بيرجند- خبرنگار قدس: رئيس سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبي از احداث 100 معلم سرا در روستاهاي اين استان خبرداد.دكتر حميد رضا وردي با اشاره به دستاوردهاي دولت نهم در زمينه آموزش و پرورش استان گفت: از ابتداي دولت نهم تاكنون، بيش از 270 پروژه آموزشي با اعتباري معادل 155 ميليارد و 619 ميليون ريال در استان خراسان جنوبي به بهره برداري رسيده است.به گفته وي، با افتتاح اين پروژه ها 79 هزار و 216 مترمربع به فضاي آموزشي و فرهنگي استان افزوده شده است.
وي خاطر نشان كرد: طي سه سال گذشته 665 نفر جذب آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي شده اند.
رئيس سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبي افزود: بيش از 600 دانشجو در راستاي تأمين نيروي متخصص طي سه سال اخير، جذب مراكز تربيت معلم استان شده اند.
دكتر وردي در پايان اظهار داشت: در هفته دولت 30 پروژه آموزشي با اعتباري معادل 48 ميليارد و 69 ميليون ريال در استان به بهره برداري رسيده است.

به كارگيري آسفالت پليمري براي اصلاح زيرساختهاي مشهد

خراسان امروز: شهردار مشهد از تشكيل هسته هاي كارشناسي معماري در نواحي مختلف شهر خبر داد.
سيد محمد پژمان با اعلام اين خبر گفت: چهره شهر، كهنه، فرسوده و نازيباست و نياز دارد با نوسازي شخصيت و هويت آن آشكار شود.
وي افزود: اين كارشناسان تمام محورهاي شهر را بررسي و نارسايي هاي هر بخش را ثبت كرده و براي اصلاح آن برنامه ريزي مي كنند.
وي ميدان ملك آباد را از ميادين زيبا دانست و اظهار داشت: معابر آن نيز به لحاظ ترافيكي از شريان هاي اصلي شهر است كه تخريب آن نازيبايي هايي را به وجود آورده است.
وي از انتخاب مشاوري براي طراحي حد فاصل ملك آباد تا تقي آباد خبر داد و تصريح كرد: امسال با تجهيز مصالح، معابر و مبلمان شهري در اين بخش اصلاحاتي انجام مي شود.
شهردار مشهد اظهار اميدواري كرد: با استفاده از آسفالت پليمري زيرساختهاي شهر را اصلاح كنيم.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن