تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803716445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
جوايز هادي ساعي و مراد محمدي امروز اهدا مي شود
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان به معاون توسعه و منابع سازمان دستور داد در اسرع وقت جوايز دو مدال آور ورزش ايران از بيست و نهمين دوره المپيك 2008 پكن پرداخت شود. محمد علي آبادي از احمد ارشدي خواست تا با توجه به جوايز در نظر گرفته شده براي مدال آوران ورزش ايران از بازي هاي المپيك، مبلغ 110 ميليون تومان به هادي ساعي و مبلغ 55 ميليون تومان به مرادمحمدي به عنوان جايزه پرداخت شود. هادي ساعي در المپيك پكن به كسب دومين مدال طلاي المپيك خود نايل آمد و مرادمحمدي در كشتي نيز صاحب مدال برنز شد. جوايز هادي ساعي و مراد محمدي قرار است روز شنبه و طي مراسمي به آنان اهدا شود.

ناكامي حدادي بخشي از ماهيت ورزش است
رضا قراخانلو گفت: كميته ملي المپيك فدراسيون دووميداني را به عنوان فدراسيوني موفق در عرصه ورزش كشور و حضور در المپيك ارزيابي مي كند. رئيس كميته ملي المپيك در پاسخ به نامه سيد مصطفي كريمي رئيس فدراسيون دووميداني در رابطه با عملكرد اين فدراسيون نوشت: " كميته ملي المپيك فدراسيون دووميداني را به عنوان يكي از فدراسيون هاي موفق در عرصه ورزش كشور و حضور در المپيك ارزيابي كرده و كسب 7 سهميه المپيك براي اولين بار در تاريخ دووميداني كشورمان را يكي از مهمترين دلايل اين ارزيابي تلقي مي كند. حضور شايسته ورزشكاران، سجاد مرادي، هادي سپهرزاد و احسان مهاجر شجاعي در اين رقابتها نيز دليل ديگري بر ارزيابي فوق الذكر است. ناكامي احسان حدادي كه به دليل آسيب ديدگي اش در روزهاي پاياني نتوانست به نتيجه مطلوب دست پيدا كند را نيز بايد بعنوان بخشي از ماهيت ورزش تلقي كرد و امري است كه كارشناسان ورزش بخوبي به آن واقفند. اين ورزشكار پرافتخار انشا»الله مجددا با كسب مدال هاي متعدد، آسيايي، جهاني و المپيك شايستگي هاي خود را به ملت عزيزمان اثبات خواهد كرد، چنانچه ركوردهاي اين ورزشكار پرتلاش مايه اميدواري و افتخار است. كميته ملي المپيك همچنان خود را موظف به حمايت از برنامه هاي زيربنايي آن فدراسيون و قهرمانان كه سرمايه ملي هستند دانسته و براي جنابعالي و همكارانتان آرزومند توفيق روزافزون و كسب موفقيتهاي بيشتر در عرصه ميادين بين المللي است.

كاراته ايران صدرنشين گروه مردان آسيا
در دومين روز از نهمين دوره مسابقات كاراته قهرماني جوانان و اميد آسيا، تيم ملي كوميته جوانان ايران به سه مدال طلا و سه برنز دست يافت. در پايان مسابقات روز دوم كاراته قهرماني آسيا، تيم ملي جوانان ايران با كسب سه مدال طلا و سه برنز در صدر گروه مردان ايستاد و ژاپن با دو مدال طلا در جايگاه دوم قرار گرفت. با توجه به دو مدال برنز و يك نقره كاتاي تيمي و انفرادي جوانان و اميدها در روز نخست، كاروان اعزامي ايران در پايان دومين روز، مجموعا موفق به كسب سه نشان طلا، يك نقره و پنج برنز شده است. اين مسابقات فردا با انجام رقابت هاي كوميته انفرادي و تيمي اميدها در شهر كوتا كينا بالو مالزي به پايان خواهد رسيد.

تكواندو شاگرد ممتاز ورزش ايران است
حسن ذوالقدر اعتقاد دارد روح المپيك در جامعه پديدار نشده بود و اين دوره از بازي هاي المپيك به هر دليل مانند رقابت هاي عادي ديده شد. سرپرست تيم ملي تكواندو در بازي هاي المپيك پكن در رابطه با نتايج ضعيف كاروان ايران در اين بازي ها گفت: مجموع مسئولان و دست اندركاران ورزش، رسانه ها و متوليان برنامه هاي فرهنگي در اين رابطه هر كدام دخيل هستند، زيرا حساسيت المپيك براي ورزشكاران قابل لمس نبود. در المپيك هاي آتن، سيدني، بارسلون و... از يكسال قبل از آغاز بازي ها شرايط به نحو ديگري بود و حتي رسانه ها از شرايط آب و هوايي ميزبان بازي هاي المپيك نيز خبر تهيه مي كردند. مدير فني تيم ملي تكواندو افزود: در عدم كسب نتايج مطلوب در بازي هاي المپيك پكن همه جامعه و حتي ورزشكاران مقصرند و هر كس بايد به سهم خود كلاهش را قاضي كند و اينكه چند درصد در اين نتايج مقصر است. هر كس بايد به خود بپردازد و در ادامه با انجام يك برنامه ريزي ويژه به المپيك 2012 لندن فكر كند. هرگونه نقد و انتقاد در اين شرايط نيز بايد با ارايه راهكار انجام شود و انتقاد صرف بدون راه كار درست نيست. وي با اشاره به اين كه بايد با كنكاش و ريزبيني به دنبال عوامل ناكامي گشت و به لحاظ اقتصادي، شرايط موردنياز فراهم شده بود، گفت: با وجود تامين منابع مالي لازم در جهت آماده سازي تيم هاي المپيكي اما، امكانات بالايي در دسترس نبود زيرا براي تامين امكانات كافي، نياز به زمان و زيرساخت مناسب است. گاهي تصور مي كنيم سالن تمرين آزادي و آكادمي ملي المپيك مجهز است، در حالي كه در مقايسه با سالن هاي تمريني چين به بضاعت محدود خود پي برديم. مدير فني تيم ملي تكواندو در ادامه گفت وگوي خود با ايسنا، در پاسخ به اينكه برخي كارشناسان اعتقاد دارند "هادي ساعي" به عنوان يك اسطوره، با تكيه بر تجربيات و خلاقيت خود به طلاي المپيك دست يافت، اظهار كرد: همين گروه از كارشناسان پيش از المپيك ساعي را تمام شده مي دانستند ولي ساعي با طي كردن شرايط المپيك و با روحيه المپيك و تكيه بر تجربيات ارزنده خود، مسابقه اي منطقي را انجام داد و به مدال طلاي المپيك رسيد. وي افزود: هيچ تضميني وجود نداشت كه بهزاد خداداد بتواند نتيجه بهتري بدست آورد. در اين شرايط و با توجه به مصدوميت خداداد، بهترين گزينه نادريان بود ولي شرايط و روح المپيك نادريان را تسخير كرد كه ديگر از دست كادر فني و تجارب آنها كاري برنمي آيد. حتي واعظ موسوي، روانشناس كميته ملي المپيك نيز دائما در كنار نادريان حضور داشت ولي همان طور كه اشاره شد، روح المپيك نادريان را احاطه كرد و نتوانست بر آن غالب شود. ذوالقدر يادآور شد: به دفعات اعلام كرده بودم تكواندو شاگرد ممتاز كلاس ورزش ايران است و شرايط بايد به نحوي باشد تا شاگردان ممتاز زيادي در اين كلاس پرورش يابند. زيرا تكواندو به تنهايي قادر نخواهد بود بار تمامي رشته ها را به دوش بكشد. مدير فني تيم ملي تكواندو تصريح كرد: در المپيك پكن، شاهد كسب يك سهميه بانوان ايران بوديم كه در مقايسه با چهار سال قبل به معني رشد و پرورش است. از طرفي مدال طلاي خود را نيز حفظ كرديم كه امري بسيار دشوار تلقي مي شود. نبايد صرفا نگاه نتيجه گرايانه داشته باشيم و با در نظر داشتن مجموع شرايط تكواندو كار خود را انجام داده است.

تيم كشتي مازندران به اوماخانوف دعوت شد
داغستاني ها به صورت رسمي از تيم كشتي آزاد مازندران براي شركت در جام بين المللي اوماخانوف دعوت كردند. تورنمنت اوماخانوف همراه جام علي يف از جمله بهترين جام هاي بين المللي كشتي دنيا است كه هر ساله تيم هاي خوب جهان و كشتي گيران صاحب نام براي حضور در آن، عازم ايالت داغستان مي شوند. با تغييري كه در زمان برگزاري اين تورنمنت ايجاد شده، جام اوماخانوف مهر ماه برگزار خواهد شد. بعد از امضاي پروتكل همكاري بين اداره كل تربيت بدني مازندران و ورزش داغستان، روس ها درخواست كتبي خود را براي دعوت از تيم آزاد اين استان به هيئت كشتي ارسال كرده اند. مازندراني ها قصد دارند جوانان خود را به اين مسابقات اعزام كنند.

شش داور بين المللي ايران قضاوت مي كنند
شش داور بين المللي ايراني در رقابت هاي بسكتبال جوانان قهرماني آسيا قضاوت مي كنند. بيستمين دوره رقابت هاي بسكتبال جوانان آسيا در تهران برگزار مي شود. بر ساس اعلام كميته برگزاري، 6 داور ايراني در اين ديدارها به قضاوت مي پردازند. اميرحسين صفرزاده، رضا جوادي، شهرام پرنياك، حسن نيكخواه، جعفر محمدپور و محمد دوست در كنار داوراني از لبنان، اردن، هند، ژاپن و كويت، قضاوت بيستمين دوره قهرماني جوانان آسيا را برعهده خواهند داشت.

پيروزي الوصل با گلزني ايمان مبعلي
تيم الوصل امارات در ديدار تداركاتي با نتيجه 3 بر يك تيم دسته دومي دبي را شكست داد. در اين ديدار تداركاتي ايمان مبعلي هافبك ايراني تيم الوصل اولين گل تيمش را به ثمر رساند.ديگر گل هاي تيم الوصل را خالد درويش و الويراي برزيلي به ثمر رساندند. ايمان مبعلي پس از سه سال حضور در تيم الشباب به تازگي به تيم الوصل پيوسته است. تيم الوصل در اولين ديدار خود در فصل جديد ليگ امارات به مصاف تيم عجمان خواهد رفت، ايمان مبعلي در اين ديدار بعلت كارت زرد فصل قبل محروم خواهد بود.

بايد در زدن ضربات آخر دقت كنيم
بازيكن تيم فوتبال النصر معتقد است بازيكنان تيم ملي ايران بايد در زدن ضربات آخر دقت بيشتري داشته باشند. مهرزاد معدنچي اظهار كرد: در ديدار مقابل آذربايجان، بازي بسيار خوبي را انجام داديم و فرصت هاي گلزني متعددي را بدست آورديم، در مجموع عملكرد بازيكنان تيم ايران بسيار خوب بود اما، معتقدم بايد در زدن ضربات آخر دقت بيشتري داشته باشيم. وي افزود: در بازي مقابل آذربايجان اگر در استفاده از موقعيت ها بيشتر دقت مي كرديم، شايد تعداد گل هاي بيشتري را وارد دروازه حريف مي كرديم اما، بي ترديد بازي مقابل عربستان آن هم در خانه حريف بسيار دشوارتر خواهد بود و شايد موقعيت هاي گل ما كمتر باشد، به همين دليل است كه بايد در زدن ضربات آخر دقت كنيم تا بتوانيم فرصت ها را به گل تبديل كنيم. معدنچي افزود: از روز پنج شنبه با تمام توان آماده بازي مقابل عربستان شده ايم و بي ترديد اردو در جزيره كيش نيز با توجه به نزديكي شرايط آب و هوايي اين جزيره با عربستان مي تواند براي تيم ملي بسيار مفيد باشد. معدنچي تصريح كرد: با اضافه شدن لژيونرهاي اروپايي تركيب تيم كامل مي شود و با تمركز و جمع بندي تمرينات در اردوي كيش با آمادگي كامل به مصاف عربستان مي رويم. وي در پايان گفت: تمام تلاشم را انجام مي دهم تا اگر در بازي مقابل عربستان به ميدان رفتم، پاسخ اعتماد دايي را داده و بهترين بازي ممكن را انجام دهيم.

رسانه ها از تيم ملي حمايت كنند
مهاجم تيم ملي فوتبال ايران خواستار حمايت همه جانبه رسانه ها از تيم ملي شد. رسول خطيبي اظهار كرد: به پيروزي ايران مقابل عربستان بسيار اميدوار هستم; اما، در اين مقطع اين موضوع اهميت دارد كه رسانه ها به جاي حاشيه سازي براي تيم ملي از آن حمايت كنند. وي افزود: حمايت از بازيكنان و كادرفني تيم ايران سبب مي شود تا در نهايت به جام جهاني راه پيدا كنيم كه بي ترديد اين نتيجه به سود روزنامه نگاران و تمامي رسانه ها خواهد بود، بنابراين مهم نيست كه كدام بازيكن به ميدان مي رود بلكه بايد نتيجه را در نظر گرفت، بايد فارغ از نام هاي بازيكنان به موفقيت تيم ملي و شاد ساختن مردم ايران فكر كرد. رسول خطيبي با ابراز رضايت از عملكرد بازيكنان ايران در ديدار مقابل آذربايجان گفت: ديدار برابر آذربايجان يك محك بسيار خوب براي تيم ملي ايران پيش از بازي مقابل عربستان بود و به انسجام بازيكنان كمك كرد اما، بي ترديد ما كار دشواري را برابر عربستان پيش رو خواهيم داشت. وي افزود: با اين حال باور دارم با اضافه شدن لژيونرهاي اروپايي و حمايت رسانه ها انگيزه بازيكنان افزايش پيدا مي كند و مقابل عربستان نتيجه خواهيم گرفت. كاپيتان تيم ايران در بازي مقابل آذربايجان درباره وضعيت جسماني خود نيز گفت: اردوي يك ماه و نيمه اي را همراه با الظفره برگزار كردم و اكنون در شرايط خوبي قرار دارم و تصور مي كنم پس از مدت كوتاهي كه به تيم ملي بازگشتم، توانستم با ساير بازيكنان هماهنگ باشم.

هاشميان به بازي شالكه مي رسد
وحيد هاشميان با وجود ترك زودهنگام تمرين هاي روز پنج شنبه بوخوم، مي تواند اين تيم را در بازي هفته سوم بوندسليگا برابر شالكه همراهي كند. مهاجم ايراني بوخوم كه تمرين صبح بوخوم را پيش از پايان به دليل ناراحتي عضله ترك كرده بود، پس از معاينه پزشك بوخوم در بيمارستاني در دورتموند اجازه يافت تا تيمش را در تمرين هاي روز جمعه و بازي شنبه برابر شالكه همراهي كند. نام هاشميان در فهرست بازيكنان اصلي بوخوم براي ديدار برابر شالكه ديده مي شود. به نوشته كيكر و اشپورت بيلد اين مهاجم همچون دو بازي گذشته از ابتدا براي تيم مارسل كولر به ميدان مي رود. بوخوم از دو بازي گذشته اش، تنها يك امتياز اندوخته است.

با سه امتياز از عربستان برمي گرديم
مدافع تيم ملي فوتبال ايران، از برتري مقابل عربستان ابراز اميدواري كرد. حسين كعبي پس از برتري تيم ملي فوتبال ايران برابر آذربايجان اظهار كرد: بازي بسيار خوبي مقابل آذربايجان انجام داديم و تصور مي كنم تيم ايران نشان داد كه با اضافه شدن بازيكنان لژيونر اروپايي مي تواند عربستان را نيز شكست دهد. وي افزود: بازي با آذربايجان محك مناسبي بود تا بازيكنان براي بازي مقابل عربستان هماهنگ تر شوند، در مجموع نيز بازي قابل قبولي انجام داديم. كعبي خاطرنشان كرد: بي ترديد بازي مقابل عربستان آن هم در خانه حريف بسيار دشوار خواهد بود چرا كه آنها به هر وسيله متوسل مي شوند تا ايران را شكست دهند اما، من اطمينان دارم كه ايران عربستان را در خانه اش مي تواند شكست دهد. كعبي افزود: اطمينان داشته باشيد كه تيم ايران حتي براي تساوي به عربستان نمي رود و به طور حتم با كسب هر سه امتياز به ايران بازخواهد گشت.

تعطيلي ليگ برتر به ضرر استقلال است
مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تعطيلي ليگ برتر به ضرر تيم ما است.هادي شكوري اظهار داشت: استقلال در ديدار برابر مس بد بازي كرد و باخت. با وجود آنكه در اين مسابقه حاضر نبودم; اما خودم را در اين شكست شريك مي دانم. مدافع استقلال درباره تعطيلي ليگ برتر، گفت: اين تعطيلي به ضرر تيم ما است و كادر فني بايد در مدتي كه مسابقه نداريم، تيم را در شرايط مطلوب نگه دارد. اين مسئله كار مشكلي است. شكوري درباره دليل نتايج ضعيف اين تيم، عنوان كرد: يازده بازيكن جديد به استقلال آمده اند و براي هماهنگي اين نفرات، به زمان نياز داريم. اين تيم در آينده نزديك به شرايط مطلوب خواهد رسيد.

دژاگه و مهدوي كيا در تركيب اصلي حضور ندارند
بازيكنان ايراني ولفسبورگ و اينتراخت فرانكفورت در تركيب اصلي براي جدال هفته سوم بوندس ليگا قرار ندارند.هفته نامه كيكر از اردوي تيم هاي ولفسبورگ و اينتراخت فرانكفورت گزارش كرد كه اشكان دژاگه (ولفسبورگ) و مهدي مهدوي كيا (اينتراخت فرانكفورت) بختي براي حضور در تركيب بازي كه فردا شب در ورزشگاه فولكس واگن آره نا برگزار مي شود، ندارند. براي اين ديدار كه از هفته سوم انجام خواهد شد، فليكس ماگات، سرمربي ولفسبورگ نام دژاگه را در تركيب قرار نداده و احتمالا در حين بازي از وجود گلزن ايراني اش استفاده مي كند. فريد هلم فونكل، مربي اينتراخت نيز نام مهدوي كيا را جمع نفرات ذخيره قرار داده و به نظر مي رسد مانند دژاگه بخت حضور در حين بازي را دارد.
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن