تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه بي‌بازگشت IE8 !


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: راه بي‌بازگشت IE8 !


سرويس اخبار خارجي ايتنا - مايكروسافت درخصوص يكي از ويژگي‌هاي بالقوه‌اي كه در مرورگر جديد اين شركت وجود داشته و مطابق آن بعد از نصب اين نسخه امكان بازگشت به نسخه پيشين وجود نخواهد داشت، به كاربران هشدار داد.

اين شركت ديروز طي پستي كه به وبلاگ خود ار سال نمود اعلام كرد كاربراني كه از ويندوز XP SP3 استفاده مي‌كنند بعد از نصب IE 8 ديگر امكان Uninstall نمودن اين نسخه و بازگشت به نسخi پيشين مرورگر وجود نخواهد داشت.

اين مشكل زماني بوجود مي‌آيد كه يك كاربر SP3 را بر روي دستگاهي كه قبلاً IE 8 beta1 بر روي آن وجود داشته بود نصب نمايد.
پس از اين و بعد از نصب IE 8 beta2 ديگر كاربر قادر نخواهد بود مرورگر اينترنت اكسپلورر و يا حتي ويندوز XP را به وضعيت قبل بازگرداند.

براي جلوگيري از اين مشكل مايكروسافت به كاربراني كه SP3 را بعد از IE8 beta1 نصب كرده‌اند توصيه نمود پيش از نصب beta2، مرورگر قبلي را بصورت دستي Uninstall نمايند.

مايكروسافت همچنين به كاربراني كه از ويندوز ويستا، سرور 2003 و سرور 2008 استفاده مي‌كنند نيز توصيه كرد قبل از انجام عمليات ارتقاء، نسخه IE8 beta1 را بطور دستي از روي سيستم خود بردارند.
گرچه در ادامه اين مطلب تصريح شده است كه مشكلات ناشي از downgrade، اين سيستم‌عامل‌ها را تحت تأثير خود قرار نخواهد داد.

مايكروسافت ديروز دومين نسخه بتاي مرورگر اينترنت اكسپلورر نسخه 8 خود را منتشر كرد.
در نسخه جديد امكاناتي شامل مقابله با بدافزارها و همچنين توجه به حريم خصوصي كاربران با محافظت از اطلاعات كوكي‌ها و history مشاهده مي‌شود.
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن