تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820837815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار پرديس عنوان كرد:قيمت مسكن در شهر جديد پرديس حداقل متري 750 هزار تومان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار پرديس عنوان كرد:قيمت مسكن در شهر جديد پرديس حداقل متري 750 هزار تومان
شهردار شهر جديد پرديس تهران با بيان اينكه قيمت واحدهاي مسكوني در 9 فاز اين شهر جديد متفاوت است، عنوان كرد: قيمت هر متر واحد مسكوني در شهر جديد پرديس حداقل 750 هزار تومان و حداكثر يك ميليون و 300 هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، در بازديد خبرنگاران از شهر جديد پرديس تهران سعيد مردانه گفت: سالانه به طور متوسط بالغ بر 150 فقره پروانه ساختماني داراي واحدهاي مسكوني با متراژ 200 هزار متر مربع در شهر جديد پرديس تهران صادر مي شود، ضمن اينكه معادل يكصد هزار قطعه زمين سالانه پايان كار ساخت و ساز را دريافت مي نمايند.

شهردار شهر جديد پرديس تهران افق تكميلي شهر را سال 1395 اعلام كرد و افزود: در حال حاضر با توجه به افق افزايش جمعيت از 150 هزار نفر در طرح تفصيلي شهر تا 180 هزار نفر پيش بيني شده اين ميزان جمعيت به 300 هزار نفر افزايش يابد.

وي با بيان اينكه شهردار آمادگي همكاري جهت صدور پروانه و پرداخت تسهيلات به ساخت و ساز واحدهاي مسكوني را دارد، افزود: قيمت واحدهاي مسكوني در شهر جديد پرديس تهران تابع عرضه و تقاضاست با اين تفاوت كه اين واحدها به دليل اينكه از سوي تعاوني هاي مسكن احداث مي شوند تسهيلات ارزانتري جهت ساخت برخوردار هستند و به طور كلي رونق بازار مسكن از قيمت مسكن شهر تهران تابعيت مي كند.

مردانه در خصوص قيمت گذاري واحدهاي مسكوني در شهر جديد پرديس تهران، اظهار داشت: تعدادي از واحدهاي مسكوني با سند دفترچه اي شركت عمران و بهسازي معامله مي شود به اين ترتيب كه پس از واگذاري زمين به متقاضيان سندي صادر نمي شود بلكه پس از اتمام ساخت و يا تفكيك واحدها سند قطعي به صاحبان املاك داده مي شود كه اين امر يكي از معيارهاي تاثير گذار بر روي قيمت مسكن تلقي مي شود.

وي بيان داشت: قيمت واحدهاي مسكوني در 9 فاز شهر پرديس تهران متفاوت است به طوريكه هم اكنون به دليل وجود زير ساختها و امكانات در فاز يك قيمتها بالاتر از ساير فازها است.

شهردار شهر جديد پرديس تهران يكي ديگر از معيارهاي قيمت گذاري مسكن در اين شهر را تراكم تعلق گرفته به واحدها بر اساس طرح تفصيلي خواند و گفت: قيمت زمين در شهر جديد پرديس تهران حداقل متري 300 هزار تومان و حداكثر 550 تا 600 هزار تومان است و قيمت هر واحد مسكوني از متري 750 هزار تومان تا يك ميليون و 300 هزار تومان با توجه به متراژ واحدها تعيين مي شود.

مردانه عنوان كرد: شهرداري پرديس با همكاري شركت عمران و بهسازي شهري و شوراي اسلامي شهر بر اساس سياستگذاري هاي وزارت مسكن و شهرسازي در صدد تامين و پرداخت تسهيلات جهت جلوگيري از افزايش قيمتها در اين شهر است.

وي با بيان اينكه ميزان عوارض ساخت و ساز در پرديس تهران از سال 82 تا كنون تغيير چنداني نداشته است، تصريح كرد: در سال جاري قيمت اجاره بهاي واحدهاي مسكوني در پرديس تهران 20 درصد افزايش داشته است.

شهردار پرديس با بيان اينكه تعاوني 9 مسكن مهر در اين شهر راه اندازي شده است، اعلام كرد: زمين مناسب براي تعاوني مهر در پرديس در نظر گرفته نشده و بايد تملك اراضي براي تعاوني دهگانه مهر در اداره كل تعاوني شهرستان دماوند قطعي شود.

مردانه افزود: در حال حاضر مقرر شده زمين 500 عضو تعاوني مسكن مهر پرديس تهران از طريق زمين هاي همجوار شهر تامين شود.

وي با بيان اينكه قطعي آب در پرديس تهران وجود ندارد، افزود: تصفيه خانه آب فاضلاب پرديس تهران بايد با شركت عمران و بهسازي شهري حل اختلاف شود. اين در حالي است كه اختلاف شهرداري با اين شركت نبايد سبب محروم ماندن مردم از امكانات رفاهي و يا فضاي سبز شود.

به گفته شهردار شهر جديد پرديس تهران سرعت ساخت زير ساختها و فعاليتهاي خدمات عمومي از سرعت ساخت و سازهاي مسكوني كندتر است و شركت عمران و بهسازي شهري بايد به تعهدات خود به موازي فعاليتهاي ساخت عمل نمايند.

مردانه عنوان كرد: در حال حاضر 75 درصد ساخت و ساز واحدهاي مسكوني در فاز يك و دو پرديس تهران صورت گرفته در حاليكه هنوز زيرساخت هاي شهري در فاز 2 تحويل داده نشده است.

وي با اشاره به تداخل فعاليت شهرداري و شركت عمران و بهسازي مسكن خاطر نشان كرد: بر اساس قانون شهرهاي جديد پس از رسيدن جمعيت به 10 هزار نفر متولي امور فعاليت ها شهرداري است ولي شركت عمران و بهسازي شهري بايد آماده سازي زمين را در اين شهرها كماكان ادامه دهد.

شهردار پرديس با اشاره به مسكوني شدن 4 فاز از 9 فاز موجود در پرديس تصريح كرد: در حال حاضر 60 تا 70 درصد در فاز دو و 35 تا 40 درصد در فاز 3 اين شهر ساكن شده اند و فاز 5 و 9 در مرحله تملك زمين قرار دارد.

مردانه گفت: اگر شركت عمران و بهسازي شهري پس از تكميل يك فاز ساخت فازهاي بعدي را آغاز مي نمود مشكلات خدمات رساني امروزه در اين شهر بسيار كمتر بود.

وي با اشاره به پيش بيني 6 ميليارد تومان اعتبار براي اجراي پروژه در شهر پرديس تهران افزود: 60 درصد اعتبارات به اجراي پروژه هاي عمراني و 40 درصد مابقي نيز به هزينه هاي جاري اختصاص مي يابد.

به گزارش مهر، به مناسبت هفته دولت 5 پروژه عمراني - خدماتي در شهر جديد پرديس تهران افتتاح شد.

كلنگ زني پروژه پاركينگ عمومي شهر با مساحت 3 هزار متر مربع و با اعتبار 250 ميليون تومان، پروژه بوستان جوان با مساحت 1000 متر مربع و با اعتبار 30 ميليون تومان، پروژه احداث مركز گردشگري پرديس تهران با مساحت يكصد هزار متر مربع و با اعتبار استاني 300 ميليون تومان به عنوان كريدور فضاي سبز، پروژه بوستان سلامت به مساحت 3 هزار متر مربع و با اعتبار 40 ميليون تومان و پروژه پارك بانوان با مساحت 3 هزار متر مربع و با اعتبار 100 ميليون تومان به مناسبت هفته دولت در شهر جديد پرديس تهران افتتاح شد.

همچنين پروژه آب نماي شهر با اعتبار 250 ميليون تومان به مناسبت 22 بهمن امسال در پرديس تهران افتتاح خواهد شد.
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن