تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815318135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاپیکی برای پست های کوتاه با موضوعات متفاوت : داروخانه ی معنوی ، ارتباط با خدا


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: دوستان عزیز 
لطفا برای موضوعات کوتاه و یا کم پست
و هم چنین موضوعاتی که قابل بسط و گسترش نیست
تاپیک جدا باز نکنید و پست هاتون رو وارد این تاپیک کنید
چنین تاپیک هایی پس از این به این تاپیک منتقل می شود
سپاس 

سلام...
ببخشید هرچی فکر کردم نتونستم یه عنوان خوب واسه تاپیک پیدا کنم....به نظرم اومد این عنوان تقریبا گویا هست....
Imam Hussain Billbords in London
 
اگر حسین یکی از ما بود، علم و بیرق او را و یادبودش را در هر نقطه از زمین برپا می کردیم و تمام مردمان را به مسیحیت دعوت می کردیم
 
پژوهشگر مسیحی - آنتونیو بارا


 پيوست:
1.jpg [ 118.86 KiB | بازديد 268 بار ]

 
اگر حسین برای ارضای خواسته های دنیوی خویش جنگیده بود، من نمی فهمم چرا خواهر، همسر و فرزندانش را همراه خود برد. این دلالت دارد بر اینکه او فقط برای اسلام فداکاری نمود
 
چالز دیکنز - رمان نویس انگلیسی


 پيوست:
2.jpg [ 129.65 KiB | بازديد 268 بار ]

 
پیروزی حسین، با آنکه در اقلیت بود، مرا شگفت زده نموده است
 پيوست:
3.jpg [ 122.61 KiB | بازديد 268 بار ]

 
پیشرفت اسلام، متکی به شمشیر نبوده بلکه به فداکاری والای حسین بدست آمد. من از حسین یاد گرفتم چطور پیروز شوم در حالیکه مظلوم و ستمدیده هستم
گاندی


 پيوست:
4.jpg [ 115.03 KiB | بازديد 268 بار ]

 
===============================================
توضیح اینکه این مطالب توی یه ایمیل برام اومده بود که حیفم اومد اینجا نذارم...
التماس دعا



یا حسین مظلوم....

دوستا گلم امام حسن می دونسته که قراره تو کربلا شهید بشه واسه همین خیمه هشو تو گود ترین قسمت ساخته بود حضرت زینب سوال کرده بو که چرا در این جا برادر امام پدران و اجدادمون همیشه در بالاترین قسمت خیمه میزدند امام عرض کرده بود چون من در این جا شهید خواهم شد
تا جایی که من اطلاع داشتم پیامبران و امام می دونستند حسین در کربلا شهید خواهد شد

چه خوب میشد اگه تو ایران هم رسم میشد بجای این پلاکاردهای  باز این چه شورش است و... جملاتی از این قبیل می زدن و یا هر جا پرچم سیاه می زدن کنارش یه جمله درباره امام حسین می نوشتن
شهرهای دیگه رو نمی دونم ولی شهر ما محرم تنها چیزی که خبری ازش نیست عزاداریه واقعیه
 فقط و فقط چشم و هم چشمی
اینکه چون فلان هیئت فلان چیزو خریده هیئت ما باید سال بعد یا دوبرارشو بخره یا...
متاسفانه البته

خانمها زیاد خوشحال نشین. ظاهرا این بیلبوردها رو وهابی های سعودی با هزینه کلان سفارش دادند که شیعیان رو بدنام کنند. حتما می پرسید چطوری؟ لینک زیر رو بخونید:
http://farans.blogfa.com/post-12.aspx

Rosy نوشته است:
خانمها زیاد خوشحال نشین. ظاهرا این بیلبوردها رو وهابی های سعودی با هزینه کلان سفارش دادند که شیعیان رو بدنام کنند. حتما می پرسید چطوری؟ لینک زیر رو بخونید:
http://farans.blogfa.com/post-12.aspx

بدبين نيستم اما برام عجيب بود تو يه كشور مسيحي يه همچين تبليغاتي
اما با لينكي كه گذاشتيد متوجه شدم حسي كه دارم زياد هم اشتباه نيست
سپاسگزارم از اطلاع رساني مفيدتون

Rosy نوشته است:
خانمها زیاد خوشحال نشین. ظاهرا این بیلبوردها رو وهابی های سعودی با هزینه کلان سفارش دادند که شیعیان رو بدنام کنند. حتما می پرسید چطوری؟ لینک زیر رو بخونید:
http://farans.blogfa.com/post-12.aspx


واقعا که سلام گرگ بی طمع نیست .......

بسم الله الرحمن الرحیم
بیلبوردهای لندن بی‌طمع نیست

مدتی قبل که دیدگاه برخی از اندیشمندان جهان را در مورد امام حسین(ع) مطالعه می‌کردم در دل به داشتن چنین امامی که آوازه آزادگی و شجاعتش دین و مذهب نمی‌شناسد افتخار کردم. اما یک نگرانی در اعماق وجود احساس می‌کردم و آن نگرانی از این جنس بود که؛ آیا ابرقدرت‌های جهان به راحتی از کنار این صحبت‌ها خواهند گذشت؟
امسال در ایام محرم با تصاویری مواجه شدم که برگرفته از همان جملات بود. تصاویر آن اندیشمندان مشهور جهان در کنار جملات ایشان در وصف امام حسینِ ما شیعه‌ها، که بر بیلبوردهایی شکیل و قابل توجه در شهر لندن نقش بسته بود. این تصاویر بعضاً در سایتهایی(از جمله + و +) منتشر شد و ایمیل‌های زیادی هم شامل همین تصاویر بین مردم امام‌حسین‌دوستِ ما رد و بدل شد. هر شیعه‌ای که در یک نگاه کلی به آن بیلبوردها بنگرد به وجد می‌آید که چطور این بیلبوردها در لندن نصب شده‌اند؟ اما ... اما متاسفانه عده ای به نگاه کلی به تصاویر بسنده کردند و از غوغایی که پشت این تصاویر بود بی‌اطلاع ماندند و هر روز بیشتر و بیشتر این تصاویر را منتشر کردند.
وقتی کمی در این تصاویر دقت کنیم، متوجه می‌شویم که پایین این تصاویر، ‌آدرس یک سایت نقش بسته؛www.azadari4imam.org .  آدرس سایت را باز می‌کنیم ؛ زبان مورد نظر را انتخاب کرده ؛ کمی از ورودمان به سایت نگذشته که با مطالب عجیبی نظیر مقدس شمردن قمه‌زنی و آسیب‌رساندن به بدن، روبرو می‌شویم. متوجه می‌شویم که این سایت بیان می‌دارد؛ روی آتش راه رفتن و قمه‌زنی جزء شعائر اسلام است. تصویر زیر حاوی یکی از پرسش و پاسخ های مطرح در این سایت است:

 
اینگونه است که دشمنان ما، در شهری که مردمش از آیین دیگری هستند و  نه می‌دانند اسلام چیست و چه می‌گوید و نه حقیقتاً امام حسین (ع) و هدف و مسیر مقدس ایشان را می‌شناسند، با ظاهری کاملاً پسندیده مردم را به سایتی شیطانی می‌کشانند و به طور ضمنی و زیرپوستی، تیشه به ریشه ی شیعه و فرهنگ امام حسین (روحی له الفداء) می‌زنند.
دشمن کارش را خوب بلد است؛ هم می‌داند چگونه آن جملات ناب را با دستان آلوده‌اش دستمالی کند؛ و هم می‌داند چگونه عشق به امام حسین (علیه السلام) را با انحرافات غیرعقلانی، مشوش جلوه دهد.
در این ایام که همراه با جنبش بیداری اسلامی و جنبش ضدسرمایه‌داری، هر روز به تعداد حق‌طلبانِ جهان افزوده می‌شود‌؛ چه راهی بهتر از این راه که بشود تاثیر گذاری امام حسین (ع) را (به عنوان اسطوره حق‌طلبی) برای ادیان دیگر کم کرد؟! یک روز در لباس دوست، یک روز در لباس دشمن.
در انتها دو تقاضا از دوستانی که بدون داشتن اطلاعات کافی و با نیات پاک اقدام به انتشار ، ایمیل و به اشتراک گذاریِ تصاویر بیلبوردهای مذکور می‌کنند دارم؛ اول اینکه وقتی تصاویر بیلبورد‌های لندن را می‌بینیم به یاد آن ضرب المثل معروف بیفتیم که "سلام گرگ بی‌ طمع نیست" و انگلیس هم ازین قاعده مستثناء نیست. پس قبل از آنکه تصمیم بگیرید این تصاویر را منتشر کنید، بادقت بیشتری به تصاویر نگاه کنید، حتی زمانی را اختصاص دهید به تحقیق در مورد حقیقت این تصاویر ؛ بعد عمل کنید. و دیگر اینکه؛ نگذارید حصار غربت امام حسین بیشتر شود. در صدد اصلاح و توضیح در مورد پشت‌ پرده ی آن تصاویر اقدام کنید. در سایت‌هایتان، از طریق ایمیل، گوگل‌پلاس و ... از هرکدام ازین طرق که تصاویر را منتشر کرده‌بودید، از همان طریق توضیحاتی که ارائه شد را نقل کنید تا ناخواسته با دشمن همراهی نکرده‌باشید.
 


سهل ممتنع كه ميگن مطالبي شبيه اينه....يه حس خاصي به ادم دست ميده...

این تاپیک قفل می شود 
کاشکی قبل از گذاشتن مطلب مطالب رو بیشتر بخونیم 
تا از علایق دینی ما سوء استفاده نشود
 
 

نهضت دعای فرج - وعده دوم دعای همگانی برای تعجیل فرج امام زمان- عج

بسم االله الرحمن الرحیم
نهضت جهانی دعای فرج همچنان ادامه دارد ؛ در پی استقبال پر شور و عالی منتظران حضرت از طرح دعای همگانی برای فرج در شب جمعه 8 دی همنوا با گروهی از منتظران که به قصد دعا و اجرای این برنامه به حرم مطهر مولا اباعبدالله مشرف شده بودند برنامه دوم دعای همگانی نیز به حول و قوه الهی و مدد مولا صاحب الزمان سلام الله علیه اعلام می گردد.



وعده دوم دعای همگانی برای تعجیل فرج مولا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه شب جمعه 22 دی ماه سال 90 از ساعت 21:30 به وقت ایران
عزیزانی که علاقه مند به مشارکت هستند جهت ثبت نام عدد 1022 را به شماره پیام کوتاه 30001431 پیامک کنند و در حد توان با ترویج این طرح و اطلاع رسانی آن سهم بیشتری در این حرکت همگانی داشته باشید.
برنامه دعای همگانی :(به ترتیب)

1- صد مرتبه ذکر شریف صلوات با وعجل فرجهم
2- زیارت آل یاسین(زیارت حضرت صاحب الامر در مفاتیح)
3- 5 مرتبه دعای سلامتی حضرت (اللهم کن لولیک)
4- 110 مرتبه ذکر شریف "اللهم عجل لولیک الفرج"
از تمامی همراهان عزیز تقاضا داریم در صورت امکان در این شب اقدام به تشکیل هیئت جهت اجرای دعای همگانی کنند و به مسئولان محترم هیآت و مداحان اطلاع رسانی نمایند .

با آرزوی استجابت دعاها و دیدار جمال دلربای یوسف زهرا در دوران ظهور شریفش برای تمامی دوستان و محبین آن عزیز خدا

ومن الله توفیق

دوستان خوبم سعی کنید این تاپیک را تا شب جمعه بالا نگه دارید

up

منم هستم






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن