تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815342179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
امام جمعه جديد ايوانغرب معرفي شد ‌

ايوانغرب ---- خبرنگار اطلاعات: امام جمعه جديد ايوانغرب در جلسه شوراي اداري اين شهرستان با حضور نماينده ولي فقيه در استان ايلام و تني چند از مسئولان استاني و شهرستان معرفي شد.‌

قنبري بخشدار مركزي ايوانغرب در اين جلسه با اشاره به خدمات دولت در 3 سال گذشته از افتتاح 35 طرح در هفته دولت با حضور استاندار ايلام در اين شهرستان خبر داد.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام لطفي نماينده ولي فقيه در استان ايلام، حجت‌الاسلام مرتضي موحدي را بعنوان امام جمعه جديد ايوانغرب معرفي كرد و از خدمات حاج آقا حيدري امام جمعه سابق اين شهر قدرداني بعمل آمد.

داستان‌هاي قرآني در خراسان جنوبي تصويرسازي مي شود

بيرجند---- خبرنگار اطلاعات: سرپرست حوزه هنري خراسان جنوبي گفت: كار تصويرسازي برخي از داستانها و سوره‌هاي قرآن كريم در حوزه هنري استان آغاز شده است.

حسين عباس‌زاده افزود: ارائه مفهوم سوره‌هاي قرآن كريم به زبان هنر، زمينه‌سازي براي ايجاد هنر فاخر و غني‌سازي هنر معاصر با الهام از كلام قدسي از جمله اهداف اين طرح است.

وي با بيان اين كه با همت و تلاش جوانان هنرمند حوزه هنري استان خراسان جنوبي داستان زندگي حضرت يوسف(ع)، حضرت موسي(ع)، ازدواج حضرت محمد(ص)، نبرد حضرت علي(ع) و ماجراي غدير تصويرسازي مي‌شود، گفت: در گامهاي بعدي اميد است بتوانيم تمامي سوره‌هاي قرآني را تصويرسازي كنيم.

محفل انس با قرآن كريم در اسدآباد همدان‌

اسدآباد ---- خبرنگار اطلاعات: محفل انس با قرآن در مراسمي با حضور استاد ابوالقاسمي قاري بين‌المللي قرآن كريم و اجراي سيدرضا نواب، مجري شبكه‌ قرآن و علاقه‌مندان در سالن آمفي‌تئاتر اداره‌ ارشاد اسلامي اسدآباد برگزار شد.

در اين مراسم نيز كه با حضور حجت الاسلام طباطبايي‌نسب از شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور، سالمي امام جمعه اسدآباد، حسيني مدير كل ارشاد اسلامي استان همدان، دياري فرماندار و ديگر مسئولين اين شهرستان برگزار شد، 2 نفر از قاريان برجسته‌ اين شهرستان به تلاوت قرآن مجيد پرداختند.گفتني است كه ضابطي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اسدآباد همدان، باني اين مراسم بود.

افتتاح كتابخانه ديجيتالي اسدآباد

* كتابخانه ديجيتالي اسدآباد همدان به مناسبت گراميداشت هفته دولت در مراسمي افتتاح شد و همچنين كلنگ ساخت خانه عالم روستاي اين شهرستان به زمين زده شد.‌

فرماندار اسدآباد در اين مراسم گفت: كتابخانه ديجيتالي اين شهرستان نزديك به 20 ميليون تومان از محل اعتبارات استاني هزينه داشته است.

همچنين كلنگ ساخت خانه عالم روستاي بهراز در زميني به مساحت 250 متر مربع و با هزينه‌اي بالغ بر 40 ميليون تومان توسط فرماندار اسدآباد همدان به زمين زده شد.

معرفي برترين‌ قاريان قرآن كريم ناجا در زاهدان‌

زاهدان -- خبرنگار اطلاعات: برترينهاي هجدهمين دوره مسابقات نيمه نهايي قرآن كريم ناجا در زاهدان معرفي شدند.‌

در اين دوره از مسابقات، 85 قاري در پنج رشته حفظ، قرائت، ترتيل، درك مفاهيم و اذان با يكديگر رقابت كردند.‌

در پايان اين دوره از مسابقات 11 نفر برتر هر رشته به مرحله نهايي كه در خراسان رضوي برگزار مي‌شود، راه يافتند.‌

حجت‌الاسلام بهشتي جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا در جمع رزمندگان قرارگاه عملياتي حضرت رسول اكرم(ص) گفت: اصل نياز به منجي در فطرت انسان‌ها نهفته است و انسان‌هاي منتظر بايد امام خود را خوب بشناسند و نسبت به ايشان شناخت عميق پيدا كنند.‌

راه‌اندازي يك واحد توليدي در زاهدان‌

* يك واحد توليدي پوشاك در شهرك صنعتي زاهدان به بهره‌برداري رسيد.‌

اين واحد توليدي كه به بنياد تعاون ناجا وابسته است، ملحفه و لباس براي نيروهاي نظامي و انتظامي توليد مي‌كند.‌سرمايه‌گذاري اين واحد توليدي دو هزار و پانصد ميليون ريال با اشتغالزايي 100 نفر عنوان شد.‌

افزايش توليد شير در آذربايجان غربي‌

اروميه ---- خبرنگار اطلاعات: مدير كارگروه آب، كشاورزي و منابع طبيعي آذربايجان غربي گفت: ميزان توليد شير تا پايان امسال در استان روزانه از يكهزار و 200 تن به يكهزار و 500 تن افزايش خواهد يافت.

عبدالله‌زاده در جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه آذربايجان غربي با اشاره به روند توسعه صنعت توليد استان براي تامين شير مورد نياز صنايع تبديلي افزود: با توسعه مجتمع‌هاي پرورش گاوشيري در اين استان ميزان توليد شير افزايش پيدا مي كند.

وي در ادامه گفت:‌ تاكنون از محل اعتبارات بنگاه‌هاي كوچك و زودبازده اقتصادي در آذربايجان غربي 38هزار طرح با اعتباري بيش از 4 هزار و 20 ميليارد ريال در زمينه‌هاي مختلف كشاورزي و منابع طبيعي با اشتغالزايي 32 هزار نفر در مناطق مختلف استان به بهره‌برداري رسيده است.

گراميداشت بنيانگذار عكاسي نوين ايران در تبريز

تبريز---- خبرنگار اطلاعات: آيين گراميداشت سالروز تولد بنيانگذار عكاسي نوين ايران در تبريز برگزار شد.

به گزارش واحد ارتباط با رسانه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، انجمن عكس تبريز با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و خانه عكاسان ايران و به مناسبت گراميداشت سالروز تولد استاد هادي شفائيه، بنيانگذار عكاسي نوين ايران در سلسله برنامه‌هاي اين آيين را در تبريز برگزار كرد.

براساس اين گزارش، برنامه يك روز يك عكاس با حضور استاد كرامت‌الله منظوري از دوستان و همدوره‌هاي استاد شفائيه، مولف و مترجم آثار بسياري در زمينه آموزش عكاسي و استاد مسعود اميرلويي از شاگردان استاد شفائيه، مولف و مترجم و صاحب امتياز نشريه‌هاي عكس و دوربين عكاسي و بنيانگذار مدرسه عكاسي برگزار شد.اين برنامه در 166 سالگي تولد عكاسي در تبريز و ايران برگزار شد.نمايشگاه آثار استاد شفائيه نيز با عنوان به مدت يك هفته در نگارخانه استاد ياسمي خانه فرهنگ تبريز برپا بود.

ديدار جمعي از پزشكان با امام جمعه يزد ‌

يزد ---- خبرنگار اطلاعات: نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد در ديدار جمعي از پزشكان اين استان بر اهميت علم طب در جامعه تأكيد كرد.‌

حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلي صدوقي به مناسبت بزرگداشت حكيم بوعلي‌سينا گفت: وي از افتخارات بزرگ ايران بود.‌

صدوقي در ادامه بر اهميت آموزش افراد در رشته‌هاي مختلف پزشكي تأكيد كرد و گفت: تربيت افراد در رشته‌هاي پزشكي موجب ارتقاي كيفيت بهداشت در جامعه مي‌شود. ‌وي با بيان اهميت مسائل بهداشتي در اسلام بر ترويج فرهنگ بهداشت فردي و اجتماعي تأكيد كرد.‌

معرفي مديركل جديد گمرك استان يزد

* معاون اداري مالي گمرك ايران در مراسم معرفي مديركل جديد گمرك استان يزد گفت: برنامه‌هاي گمرك بايد به سمت روانسازي و شفافيت در امور گمركي حركت كند.‌

وي با اشاره به ظرفيتهاي اين استان براي تجارت، ابراز اميدواري كرد، گمرك ايران بتواند به اهداف پيش‌بيني شده دست يابد.

فاتحي، بومي بودن را از امتيازات اردشير محمدي مديركل جديد گمرك استان يزد عنوان كردو افزود: پس از 30 سال اين براي نخستين بار است كه، مديركل اين استان از بدنه گمرك انتخاب مي‌شود.

علي‌اكبر شاماني مديركل پيشين گمرك يزد نيز در اين مراسم، راه‌اندازي فروشگاه شاهد در فرودگاه يزد، اخذ مجوز ترانزيت كالاهاي رسوبي از گمرك بندرعباس به گمرك يزد و عملياتي شدن منطقه ويژه را از جمله عملكردهاي دو سال اخير اين اداره عنوان كرد.وي در ادامه با اشاره به عملكرد گمرك يزد در چهارماهه نخست امسال، گفت: در اين مدت 123هزار و 635 تن كالا به ارزش بيش از يكصد ميليون و 915 هزار دلار از گمرك يزد به ساير كشورها صادر شده است، كه نسبت به دوره مشابه، از نظر ارزش 54 درصد و از نظر وزن 51 درصد رشد نشان مي‌دهد.

توقيف 3/2 تن فرآورده‌هاي گوشتي غيربهداشتي در قم‌

قم----- خبرنگار اطلاعات: بيش از دو تن محصول يك واحد توليد فرآورده‌هاي گوشتي در استان قم به دليل رعايت‌نكردن استانداردهاي لازم توقيف شد.‌

به گزارش دانشگاه علوم پزشكي قم، اين واحد توليدي در بازديد كارشناسان معاونت غذا و داروي اين دانشگاه شناسايي شد و به دليل رعايت‌نكردن استانداردهاي لازم، دو هزار و 300 كيلوگرم محصول توليدشده اين واحد توقيف و از چرخه مصرف خارج شد.

دانشگاه علوم پزشكي قم در ادامه گزارش خود از شهروندان قمي خواست تا هنگام خريد محصولات خوراكي و نوشيدني حتماً به مواردي از قبيل شماره پروانه بهداشت، پروانه ساخت، تاريخ توليد و انقضاء و علامت استاندارد توجه كنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را با شماره تلفن 2852740 در ميان گذارند.

معرفي مدير جديد آب و فاضلاب ساوه‌

اراك---- خبرنگار اطلاعات: مدير جديد امور آب و فاضلاب ساوه معرفي شد.

در مراسمي كه با حضور فرماندار ساوه، مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي و جمعي از مسئولان محلي برگزار شد، يوسف عرفاني‌نسب به‌عنوان مدير جديد امور آب و فاضلاب ساوه معرفي شد.






 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 367]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن