تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813150401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار اصفهان: ميزان خدمتگزاري به ملت با دلدادگي بيشتر به خدا افزايش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: استاندار اصفهان: ميزان خدمتگزاري به ملت با دلدادگي بيشتر به خدا افزايش مي يابد
استاندار اصفهان با اشاره به ويژگي هاي شهيدان رجايي و باهنر گفت: به هر ميزان دلداده خدا شويم به همان ميزان خدمتگزاريمان به ملت بيشتر است همانطور كه در شهيدان رجايي و باهنر، سوز خدمتگزاري ديده مي شد و اين برخواسته از ايمان ناب آنان بود.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از اصفهان، مرتضي بختياري در يازدهمين يادواره شهيد رجايي و گراميداشت هفته دولت كه عصر روز ديروز از سوي استانداري اصفهان در سالن اجتماعات اداره راه و ترابري استان اصفهان برگزار شد، ضمن گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر به بررسي راز ماندگاري اين شهيدان پرداخت.

وي يكي از ويژگي هاي اين شهيدان را ولايت مداري دانست و اظهار داشت: شهيد رجايي بارها تكرار مي كرد كه من مقلد امام خميني (ره) هستم و اين فقط در حرف نبود بلكه وي در عمل نيز نشان مي داد، لذا به همين علت دولت شهيد رجايي دولت مكتبي ناميده شد.

بختياري يكي از مظاهر بارز حب دنيا را دلبستگي به پست و مقام دانست و تصريح كرد: خروجي ايمان به خدا خدمت كردن به مردم است.

وي امتيازات دولت نهم را مشي ساده، دلدادگي به خدا، خادم مردم بودن و به آن افتخار كردن و رفتن بين مردم عنوان كرد.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: خصلت ديگر شهيدان رجايي و باهنر ساده زيستي آنها بود و اگر امروز احمدي نژاد محجوب دل هاست به خاطر سادگي اوست.

وي در پايان افتخار به نوكري و خدمت به مردم را ويژگي ديگر شهيد رجايي ذكر و بر رعايت اين موارد توسط مديران و كارمندان اين استان تاكيد كرد.

در اين مراسم همچنين مهندس نيلي، معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري اصفهان فرايند ارزيابي عملكرد دستگاه هاي اجرايي اين استان در قالب شاخص هاي عمومي و اختصاصي را با هدف بهبود عملكرد در آينده، مثبت ارزيابي كرد و گفت: ارزيابي دستگاه هاي اجرايي اين استان در قالب شش محور مديريت راهبردي، مديريت منابع انساني، ساختار سازماني بهبود و روش ها، شهروند مداري، قانون گرايي و سلامت اداري انجام شده است.

وي دستگاه هاي ارزيابي شده در اين دوره را 77 دستگاه عنوان كرد كه براساس ماهيت و نوع ارزيابي به سه گروه تفكيك شده اند و از هر گروه سه دستگاه برتر مورد تقدير قرار مي گيرند.

بر پايه اين گزارش، در اين مراسم بيانيه يازدهمين يادواره شهيد رجايي نيز توسط مهندس نيلي قرائت شد كه در بخشي از اين بيانيه كار گروه تخصصي تحول اداري و بهره وري فناوري اطلاعات تاكيد كرده است: براي همه دستگاه هاي دولتي ضروري است با تغيير در ساز و كارهاي روش هاي انجام كار براي ارتقاي بهره وري و جلب رضايت ارباب رجوع، بهبود روش هاي انجام كار را در اولويت برنامه هاي تحول اداري قرار دهند.

اين بيانيه مي افزايد: آموزش نيروي انساني اعم از كاركنان و مديران به عنوان يك سرمايه گذاري دراز مدت تلقي مي شود و برنامه ريزي جدي در اين خصوص كاري لازم و ضروري است كه انتظار مي رود مديران دستگاه ها در اين خصوص اهتمام ويژه اي داشته باشند.

اين بيانيه در پايان خاطرنشان كرده است: براي تحقق اهداف مترتب بر قوانين بازنشستگي پيش از موعد و مديريت خدمات كشوري برنامه ريزي دقيق، علمي و تاثيرگذار توسط مديران دستگاه هاي اين استان به خصوص در هنگام جايگزيني نيروها امري ضروري است و كارگروه تحول اداري و مديريت منابع انساني استان آماده هر گونه همكاري از مشاورت تا اجرا خواهد بود.

براساس اين گزارش، در پايان اين مراسم در گروه دستگاه هاي وابسته به وزارتخانه ها و سازمان هاي مستقل وابسته به نهاد رياست جمهوري، اداره كل راه و ترابري استان اصفهان، سازمان امور اقتصادي و دارايي و فرماندهي انتظامي استان اصفهان به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم را كسب كردند.

همچنين در گروه موسسات و سازمان هاي وابسته به دولت نيز اداره كل ثبت احوال استان اصفهان، اداره كل ثبت اسناد و املاك و اداره كل بيمه و خدمات درماني اصفهان نيز رتبه هاي اول تا سوم و اداره كل آموزش فني و حرفه اي اين استان نيز بيشترين ارتقاي رتبه نسبت به سال 85 را كسب كرد.

بر اين اساس، در گروه شركت هاي دولتي، بانك ها و بيمه ها نيز شركت مخابرات استان اصفهان رتبه اول، شركت برق منطقه اي رتبه دوم و اداره كل پست استان اصفهان رتبه سوم را كسب كردند و شركت آب و فاضلاب روستايي اين استان نيز بيشترين ارتقاي رتبه در سال 86 به نسبت سال 85 را به دست آورد.

خاطرنشان مي شود، اداره كل كار و امور اجتماعي اين استان به دليل ايجاد اشتغال، دستگاه منتخب استان اصفهان شناخته شد و عنوان منتخب ويژه يازدهمين يادواره شهيد رجايي نيز به اداره كل صدا و سيماي استان اصفهان تعلق گرفت.

لازم به ذكر است، در اين مراسم از 407 نفر از كارمندان نمونه استان اصفهان نيز تجليل شد./انتهاي پيام/
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن