تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820970880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آزادي قديمي ترين اسير جهان از زندان اسرائيل


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آزادي قديمي ترين اسير جهان از زندان اسرائيل
سعيد العتبه قديمي ترين اسير جهان پس از 32 سال و ابوعلي يطا پس از 28 سال اسارت در زندان هاي رژيم صهيونيستي ديروز ( دوشنبه ) آزاد شدند.

به گزارش رجانيوز به نقل از واحد مركزي خبر، اين دو اسير فلسطيني همراه 197 اسير ديگر در اقدامي فريبكارانه كه تحت عنوان نشان دادن حسن نيت به محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان نام گرفته است، آزاد شدند.

هزاران فلسطيني براي استقبال از اين اسيران در مقر تشكيلات خودگردان در رام الله گردهم آمده بودند.

" سناء العتبه " خواهر " سعيد العتبه " به واحد مركزي خبر در رام الله گفت : نمي توانم حس و حالي كه از شادي ديدار با برادرم دارم را وصف كنم پس از 32 سال انتظار، تحمل لحظات باقي مانده تا ديدار برادرم برايم طاقت فرسا شده است.

وي افزود : با اين حال همان قدر كه از آزادي برادرم شادمانم از آزاد نشدن ديگر اسيران فلسطيني غمگين هستم زيرا مي دانم خواهر ديگري از هم وطنانم ، آزادي برادرش را انتظار مي كشد من 32 سال طعم تلخ اسارت برادر را چشيده ام و به خوبي حال خانواده هاي ديگر اسيران فلسطيني را درك مي كنم.

خالده جرار نماينده مجلس قانونگذاري فلسطين نيز شادي آزادي 199 اسير فلسطيني را شادماني ناتمام توصيف كرد و گفت: آزادي العتبه و يطا بي شك موجي از شادي را در دل مردم فلسطين برانگيخت اما اين شادماني ناتمام است زيرا همچنان هزاران اسير فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي به سر مي برند، هنوز اسيران زن، اسيران سرزمين هاي اشغالي و اسيران بلندي هاي جولان از آزادي محرومند و گرفتار درد و رنج اسارت در زندان هاي رژيم صهيونيستي هستند.

" احمد يطا " برادر " ابوعلي يطا " نيز در حالي كه منتظر در آغوش كشيدن برادر خود بود، از آزادي برادر خود ابراز شادماني و آرزو كرد همه اسيران فلسطيني از زندان هاي رژيم صهيونيستي آزاد شوند.

به جز ابوعلي يطا و سعيد العتبه، بقيه اسيران فلسطيني محكوميت هاي ساده داشته يا مدت محكوميت آنان رو به پايان بوده و رژيم صهيونيستي از اين مسئله براي فريفتن افكار عمومي جهان بهره برده و اين درحالي است كه هنوز 11 هزار اسير فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي بسر مي برند.

نظرات كاربران:
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن