تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820195767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

31هزار سي‌دي غيرمجاز در كرمانشاه كشف و ضبط شد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: 31هزار سي‌دي غيرمجاز در كرمانشاه كشف و ضبط شد
فرمانده انتظامي شهرستان كرمانشاه گفت: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با عاملان و فروشندگان سي‌دي‌هاي غيرمجاز و مبتذل 31 هزار و 360 حلقه سي‌دي غيرمجاز كشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، محمد مراد ايزدي در گفتگو با خبرنگاران افزود: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با عاملان و فروشندگان سي‌دي‌هاي غيرمجاز و مبتذل 20 اكيپ از ماموران يگان امداد و 30 اكيپ از ماموران كلانتري‌هاي تابعه ضمن پاكسازي محل‌هاي آلوده، 31 هزار و 360 حلقه سي‌دي غيرمجاز كشف و ضبط كردند. 35 نفر از فروشندگان سي‌دي‌ها دستگير و براي طي مراحل قضايي به اداره پليس منتقل شدند. وي همچنين گفت: درپي اطلاع يك دستگاه خودرو پيكان با سرنشيني سه نفر در داخل شهر اقدام به جيب‌بري مي‌كردند.

ماموران پليس شهرستان كرمانشاه پس از يك سري كارهاي اطلاعاتي و با استفاده از منابع بنا به اظهار تعدادي از شاكيان مبني بر اينكه سارقان در عقب خودرو تعدادي كارتن خالي گذاشته و مسافران ناچار در صندلي جلو سوار مي‌شوند كه اموال آنها به سرقت مي‌رود، در يك اقدام غافلگيرانه پس از شناسايي سارقان درحالي كه در يكي از شهرها در حال خريد كارتن خالي بودند، دستگير و به اداره پليس منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان كرمانشاه افزود: در اين رابطه هر سه متهم دستگير و متهمان علاوه بر تخلفات سرقت و جيب‌بري با تغيير يك شماره پلاك خودرو از 3 به 2 بي‌مهابا اقدام به اين كار مي‌كردند كه رئيس باند با دستور مقام قضايي و قرار 100 ميليون توماني براي طي مراحل بعدي پرونده در اختيار پليس آگاهي قرار دارد.




 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن