تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816512651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چی به کی میاد؟ : مد روز


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: کاش یه مبحث باز بشه درمورد اینکه چه مدل لباسی مناسب چه هیکلیه؟

زنان ریز اندام و کوتاه قد چگونه لباس بپوشند ؟
در این مقاله نکات کلیدی و مهمی را که هر زن ریز اندام و کوتاه قدی باید بداند تا با رعایت آنها خوش اندام و زیباتر به نظر برسد را شرح می دهیم.

کت، مانتو و پالتو مناسب 




مدل :155 سانتیمتر قد دارد.

لباس های ساده ای که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنید. از پوشیدن دامن های خیلی گشاد و کلوش، پلورها و ژاکت های بزرگ خودداری کنید.

مانتو، بارانی یا پالتویی انتخاب کنید که سایز کوچک و اندازه شما باشد. اگر در انتخاب سایز خود دقت نکنید، مجبورید شانه های بزرگ و آستین های بلند لباستان را به خیاط بسپرید تا آن را اصلاح کند.
کت ها و مانتوهای خیلی بلند موجب می شود که کوتاهتر دیده شوید. یک مدل کوتاه تا روی زانو برای شما بسیار مناسب است.

شلوارهای پاچه گشاد برای زنان ریزه و کوتاه قد بسیار خوب است، به شرط اینکه حجم آن با بالا تنه لباس و پاشنه های کفش هماهنگ باشد.
پیراهن و کت 







مدل :160 سانتیمتر قد دارد.

کت و لباسی که راه های عمودی باریکی دارد، باعث ایجاد خطوط عمودی بیشتری روی لباس می شود و در نتیجه شما را بلندتر نشان می دهد و علاوه بر این مدلی رسمی و کلاسیک است.

در مدلی که در تصویر می بینید یک کت راه دار باریک بر روی پیراهنی راه دار پوشیده شده است. شما می توانید با در آوردن کت، به راحتی یک لباس شب ساده و زیبا داشته باشید، دقت کنید که دامن لباس تا روی زانو است و این به بلندتر دیده شده شما کمک می کند.

زنان ریزه و کوتاه قد از دختران نوجوان کوتاهتر نیستند، اما تناسبات اندام آنها فرق می کند، فاصله گردن تا کمر و کمر تا رانشان کوتاهتر است.
کت و شلوار باریک و بلند 







مدل : 157 سانتیمتر قد دارد.

کت کوتاه که تا بالا یا روی ران باشد، برای خانم های کوتاه قد بسیار مناسب است. از پوشیدن هر مدلی که جعبه مانند باشد( که شما را چاق و تپل نشان می دهد) یا مدل های چروک خودداری کنید.

شلواری که در قسمت کمر و بالا تنگ باشد و از زانو به پایین گشاد بشود، بسیار شیک است. و بیشتر از هر مدل شلواری به اندام شما می آید.

کیفی مناسب با کت و شلوارتان انتخاب کنید. باید کیفی که انتخاب می کنید، خیلی بزرگ نباشد، مثلاً به جای کیف می توانید از یک کیف پول استفاده کنید.
لباسهای کشباف






مدل :150 سانتیمتر قد دارد.

اگر شما هم قد کوتاهی دارید اما بالاتنه پهن و عریضی دارید، لباس های سایز کوچکی که معمولا در بازار پیدا می شود، برای شما خیلی جالب نیست و بیشتر برای خانم هایی خوب است که شانه و سینه های بزرگی ندارند.

اما بعضی از لباس های کشباف در عین حال که راحت و اندازه شما هستند، خیلی حجیم و بزرگ نیستند.
پاهای خود را با پوشیده دامن بالای زانو، کفش پاشنه دار متناسب و ساق جورابی، کشیده تر نشان بدهید. ساق های مات و تیره برای چنین اندامی بهترین انتخاب است.
لباس های کتان و جین 





مدل :153 سانتیمتر قد دارد.

شلوارهای کتان تیره سنگشور شده همیشه پا را نسبت به شلوارهای روشنتر، بلندتر و کشیده تر نشان میدهد. البته این مدل شلوار شیک تر است و بهتر می توانید آن را با لباس های دیگر ست کنید.
شلوارهای کوتاه که تا ماهیچه ساق پا یا بالای قوزک پا است، برای زنان کوتاه قد خوب نیست. برای ایجاد خطی مداوم و کشیده که به بلندتر دیده شدن شما کمک می کند، بهتر است شلوارتان بلند باشد و لبه پایین شلوار بالای پاشنه کفش شما را بپوشاند.
شلوارهایی که کمر بلندی دارند و لباسهایی  که در قسمت بالاتر کمردار است، پاها را بلندتر نشان می دهد.
پیراهن معمولی    







مدل:155 سانتیمتر قد دارد.

این پیراهن چسب و قالب تن نمونه بسیار خوبی برای رفتن به یک میهمانی ساده است.
پیراهن تکرنگ که از بالا تا پایین یکرنگ دارد، همیشه شیک و مد است و برای اندام شما بسیار عالی است. به طور کلی لباس های تکرنگ برای زنان ریزه اندام و کوتاه قد مناسب تر است. اگر اندام خود را با رنگهای مختلف به چند بخش تقسیم کنید اصلا به شما نمی آید.

استفاده از پارچه براق و شیک هم پیراهن را زیباتر و شکیل تر می کند. می توانید روی این پیراهن یک کت کوتاه هم بپوشید. بازهم قد پیراهن تا روی زانو است چون پیراهن، دامن و مانتو هرچقدر کوتاهتر باشد به چنین اندامی بیشتر می آید.

چنین پیراهن کلاسیکی را بهتر است با کفشی که پاشنه های خیلی بلندی ندارد بپوشید.


کدام کوپ دامن مناسب اندام شماست ؟



باریک بودن کمر دامن باعث می شود كه باریك بودن كمر بیشتر به چشم آید و ساسون های روی باسن باعث می شود دامن قالب تن گردد






با رعایت چندین توصیه مفید می توان از برش صاف دامنهای تنگ برای هر نوع اندامی استفاده كرد .

اگر اندامی شبیه ساعت شنی دارید ( كمر باریك و پایین تنه پر )


قالب هایی را انتخاب كنید كه باریك بوده اما استرچ نباشد تا پهلوها را بپوشانند . به درد مدلهایی می خورد كه بر روی ناف یا زیر ناف قرار می گیرند .Bridgette Raes بریجت ریس كارشناس مد ساكن شهر نیویورك و نویسنده كتاب مدل RX می گوید : دامنهایی كه ارتفاع دور كمرشان زیاد است بالا تنه را پرتر و پایین تنه را لاغرتر نشان می دهند .

پرو كردن : باریک بودن کمر دامن  باعث می شود كه باریك بودن كمر بیشتر به چشم آید و ساسون های روی باسن باعث می شود دامن قالب تن گردد . 

نحوه ست كردن دامن : این دامن را با یك تاپ چسب بدن ، ژاكت های تنگ و یا بلوز ساسون دار بپوشید تا كمر باریك تان بیشتر به چشم آید .

 

اگر ران و باسن پری دارید







دامن را به تدریج و فقط كمی تنگ كنید . خانم ریس می گوید : اگربرش دامن طوری باشد كه از روی باسن به سمت پایین راسته و صاف باشد شما شبیه یك مربع خواهید شد و میخكوب می مانید و با این دامن نمی توانید راه بروید و شبیه یك لامپ به نظر خواهید رسید . برای دوخت این دامن پارچه را از نوع نخی محكم و یا پشمی سبك كه رنگ تیره یكدستی دارد انتخاب كنید كه آهار كمی داشته باشید ( از انتخاب پارچه های پشمی كلفت ، زری یا فاستونی خوداری نمایید ) .

پرو كردن : این دامن پشمی كه توسط Brooks Brothers براداران بروكس طراحی شده است بر روی پاسن كاملاً آزاد است اما به تدریج به سمت پایین تنگ می گردد . یك آستری استات مانع چسبیدن دامن به بدن می گردد . 

ست كردن دامن : ژاكت های تنگ یقه دكمه ای یا ژاكتهای كمربند دار بر روی قسمتهای لاغر و باریك بدن تاكید می كند و موجب می شود این قسمتها بیشتر به چشم آیند . Aimee Wolpin-Evans خانم آمی ولپین ایوانز رییس بخش طراحی لباس زنانه شركت Brooks Brothers برادران بروكس دوست دارند كه لباسهای تنگ و تیره ای از همان رنگ دامن اضافه كنند تا یك خط بلند كج بسازند . 



اگر كه اندام صافی دارید





برای اینكه پایین تنه تان تپل تر و پرتر به نظر آید از پارچه های ضخیم و نقش دار استفاده نمایید و آن را به اندازه قالب تن كه به تدریج تنگ می گردد برش دهید . Ricci DeMartino ریچی دی مارتینو طراح مد معروف ساكن لوس آنجلس می گوید : با انجام كارهای تزیینی شبیه یك كمر بلند كه بر روی رانها پیلی می خورد یا بصورت كمربند به دور كمر پیچیده می شود تصویری شبیه ساعت شنی به اندامتان بدهید . 

پرو كردن : ریس می گوید : پارچه طرح دار و چیبهای دوخته شده در جلوی دامن پشمی كمك می كند كه قسمت رانها تپل تر و پرتر به نظر آید . 

ست كردن دامن : دی مارتینو می گوید : یك ژاكت كوتاه و یا ژاكت یقه دار قالب تن كمك می كند كه كمرتان متمایز و مشخص تر گردد .



اگر كه شكم دارید





از مدل دامنهایی استفاده كنید كه كمر پهنی داشته باشد تا شكم را نگه دارد . Wolpin-Evans وولپین ایوانز می گوید : با دوختن جیب بر روی دامن و بستن كمربند بزرگ بودن شكمتان را از نظرها بپوشانید . 

پرو كردن :  كمر پهن این دامن كه توسط Eileen Fisher الین فیشر طراحی گردیده است كارایی قسمت میانی بدن را افزایش می دهد . آن اندازه كه تنها برای قسمت میانی مورد استفاده قرار گیرد پارچه ویسكوز كشی تهیه كنید . 

ست كردن دامن : ریس می گوید : این دامن را با یك تاپ لخت بلند بپوشید و حتماً بر روی تاپ یك ژاكت قالب تن بپوشید ، در غیر این صورت خیلی چاقتر از آنچه هستید به نظر می آیید . 
  


 







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4407]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن