تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813120410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به نمايشهاي حاضر در جشنواره تئاتر كردي سقز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نگاهي به نمايشهاي حاضر در جشنواره تئاتر كردي سقز
سنندج - خبرگزاري مهر: از صبح امروز هفتمين جشنواره تئاتر كردي سقز با حضور 140 هنرمند و در قالب 12 گروه نمايشي آغاز گرديد.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر، در هفتيمن جشنواره تئاتر كردي سقز بيش از 140 هنرمند در قالب 12 گروه نمايشي به مدت چهار روز با هم رقابت خواهند كرد.

در اين جشنواره آثاري از استانهاي مختلف كشور از جمله استانهاي كرمانشاه، ايلام، همدان، آذربايجان شرقي و غربي، خراسان شمالي و كردستان حضور دارند.

جشنواره هفتم از صبح امروز با اجراي نمايش "خدايا ايمان بده" از شهرستان اروميه به كارگرداني حامد اسماعيل وند آغاز شد كه با استقبال بي نظير تماشاگران سقزي مواجه شد.

جشنواره هفتم تئاتر كردي سقز عصر امروز با اجراي نمايش "كه ژال" به كارگرداني سعيد خيرالهي از شهرستان دهلران استان همدان دنبال خواهد شد.

از صبح فردا نيز نمايش هاي "ما مي توانيم" به كارگرداني جواد رادمرد از شهرستان قوچان، "بوسه و اشك" به كارگرداني صلاح محمدي از شهرستان سقز، "رومئو پرنده و ژوليت سنگ" به كارگرداني امير زارع زاده از سقز و "خانواده چين چني" به كارگرداني رحيم عبدالرحيم زاده از بوكان پيگيري مي شود.

در روز سوم جشنواره نيز "ژيله مو" به كارگرداني فريدون حامدي از سقز، "وعده گاه نهنگها" به كارگرداني اميد خاك پور از سقز و "مترسك جنگي به كارگرداني افشين ناصري از بوكان به روي صحنه خواهند رفت.

جشنواره تئاتر كردي سقز پس از توقفي سه ساله از امروز آغاز و تا هفتم شهريور در مجتمع فرهنگي و هنري ارشاد اين شهرستان ادامه خواهد يافت.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن