تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817510026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اطلاعات کامل در مورد بازی جدید Counter-Strike: Global Offensive


واضح آرشیو وب فارسی:بازی سنتر: اطلاعات کامل در مورد بازی جدید Counter-Strike: Global Offensive
اطلاعات کامل در مورد بازی جدید Counter-Strike: Global Offensive

همانطور که میدانید چندی پیش شرکت بزرگ "Valve" به انتشار خبری مبنی بر ساخت سری جدید بازی "Counter-Strike" با نام "Counter-Strike: Global Offensive" پرداخته بود ؛ ولی هیچ گونه اطلاع جامعی پیرامون سری جدید بازی و اینکه در "Global Offensive" چه تغییرات جدیدی داده شده است را ارئه نکرده بود . ولی خوشبختانه کسانی که در "Valve HQ" حضور داشتند و شانس تست کردن این بازی نسیب شان شده بود اطلاعات کافی و جامعی را به دست ما رساندند .

شایان ذکر است بازی هنوز به صورت "Pre-Beta" بوده و افراد مهمی چون اقایان ، Bastian Veiser", Torbull nickli Craig Levine" توانستند به تست بازی بپردازند ؛ اقای "Bastian Veiser" مدیر تولید "ESL Pro Series" میباشد وی در مورد تستی که از بازی Global Offensive کرده است بسیار خرسند است و بازی را خیلی عالی توصیف میکند . اطلاعات بیشتر را اقای "Craig Levine" در مورد Global Offensive میگوید طبق گفته ایشون : سلاحهای جدیدی در بازی وجود دارد، که میتوان به سلاحهای سنگین ، بودن shotgun های جدید در بازی و همچنین اضافه شدن کُلت های گوناگون نیز اشاره کرد ؛ که از همه مهمتر گزاشته شدن مپ های محبوب در سریهای پیشین Counter-Strike در بازی Global Offensive میتوان اشاره کرد .
نقشه های معروف و محبوب کانتر 1.6 یعنی "de_dust", "de_nuke", "de_inferno", "de_train" و صد البته "de_dust2" نیز در Global Offensive حضور خواهند داشت و به غیر از اینها مپهای جدید دیگری نیز به بازی اضافه خواهند شد .

در مورد گرافیک بازی نیز طبق خبر ، موتور بازی از "Portal 2 Source Engine" بهره میبرد که از همین رو میتوان شاهد یک گرافیک خوب از بازی Counter-Strike: Global Offensive بود ؛ اقای Craig Levine گرافیک و مپ های بازی را بسیار خوب تو صیف میکند و حرکت بازیکنان در بازی را بسیار نرم و محتاط امیز بیان میکند و همچنین در مورد ساخت سلاحها در بازی نیز اذعان کرد مدل ساخت سلاحها در بازی فوق العاده کار شده اند .

اقای Craig Levine در ادامه بیان کرد که شرکت Valve به تنوع و افزایش سلاح در بازی بسیار اهمیت داده است که یکی از سلاحهایی که وی تست کرده است یک بمب کوکتل مولوتف بوده است که در مواقع "rush" شما با اتش و خسارت این بمب میتوانید حمله را bloke کنید . یکی دیگر از بمب هایی که وی تست کرده است "Decoy Grenade" که گفته میشود کارایی بسیار در بازی دارد ، این بمب در موقع پرتاب باعث تغییرات امواج صوتی میشود و بازیکنانی میخواهند با گوش دادن به صدا ، جای شما را پیدا کنند ، دچار سردرگمی میشوند .

البته هنوز به قطع معلوم نیست این دو سلاح در بازی قرار میگیرند یا خیر در تستهای بعدی معلوم میوشد .

اقای Levine همچنین در مورد کسانی که قبلا بازیهای Counter-Strike 1.6 و Counter-Strike Source را بازی کرده بودند بعد از دیدن گرافیک بازی و اجرای Counter-Strike: Global Offensive به طور اعجاب انگیزی خوشحال شده اند و ان حسی که در Counter-Strike اصلی داشتند با این سری جدید نیز همان را تجربه کرده اند ؛ در اخر نیز والو برنامه ای برای تست بازی فقط بازی دعوت شدگان دارد که گفته میشود تست این بازی در ماه اینده انجام پذیرد ، و اگر میتوانید به PAX Prime و یا Eurogamer Expo بروید میتوانید این تست بازی Counter-Strike: Global Offensive را نیز انجام دهید .

بازی Counter-Strike: Global Offensive در اوایل سال 2012 برای سه پلتفرم Xbox 360, PlayStation 3, PC و همچنین Mac وارد بازار میشود http://slumz.boxden.com/f13/real-details-new-counter-strike-pros-who-ve-played-1595083/ لینک منبع





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازی سنتر]
[مشاهده در: www.bazicenter.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 420]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن