تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815468608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

3 شرور سابقه‌دار قصد آتش زدن 2 جوان را داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: 3 شرور سابقه‌دار قصد آتش زدن 2 جوان را داشتند
جام جم آنلاين: 3 مرد كه با زور و تهديد قمه و تبر، از 2 جوان ‌ كه با هم پسرخاله بودند ‌ در يكي از پارك‌هاي كرج اخاذي كرده و قصد آتش زدن آنها را داشتند، در عملي كردن نقشه خود ناكام ماندند و دستگير شدند.


به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه 26 مرداد امسال، ماموران انتظامي استان تهران هنگام گشتزني حوالي پارك نرگس در يكي از محله‌هاي كرج 2 مرد جوان را مشاهده كردند كه هراسان از پارك خارج شدند و با داد و فرياد از ماموران كمك خواستند.

به دنبال اين ماجرا، 2 مرد جوان كه بشدت مجروح شده بودند، براي ادامه تحقيقات به كلانتري 15 رجايي شهر كرج منتقل شدند.

يكي از مردان جوان در اظهاراتش به پليس گفت: من و پسرخاله‌ام در حال عبور از حوالي پارك نرگس بوديم كه 3 نفر از ميان درختان با قمه و تبر به سمت ما حمله كردند. به دنبال اين ماجرا بشدت وحشت كرده و به دنبال راهي بوديم تا از چنگال آنها فرار كنيم كه مردان شرور با قمه و تبر لباس‌هايمان را پاره كردند و پس از كتك زدن، ما را مجبور كردند چمن‌هاي پارك را بخوريم.

هر چه التماس كرديم ما را رها كنند، توجهي به حرف‌هايمان نكردند.

شرورها قصد آتش زدن مالباختگان را داشتند

شاكي ادامه داد: مردان شرور پس از بازرسي بدني من و پسرخاله‌ام، پول‌هايمان را همراه باطري‌هاي تلفن همراهمان به سرقت بردند و بعد يكي از آنها بنزين روي زمين پاشيد و آن را آتش زد و ادعا كرد، يك ساعت پيش مردي را كه در مقابل درخواست ما براي تحويل پول‌ها و اموال قيمتي‌اش مقاومت كرده بود، سوزاندم و هيچ ترسي براي سوزاندن شما 2 نفر هم ندارم. التماس و گريه مي‌كرديم تا رهايمان كند، اما بي‌فايده بود.

مرد شرور با پاشيدن بنزين روي ما، قصد به آتش كشيدن ما را داشت كه با مشاهده خودروي پليس، همراه دوستانش متواري شد، اما تهديدمان كرد در صورتي كه پليس متوجه ماجرا شود، منزلمان را شناسايي و ما 2 نفر را به آتش مي‌كشد. به دنبال اظهارات شاكي، پسرخاله وي هم گفته‌هاي او را تاييد كرد.

ماموران با اطلاعاتي كه از شاكيان به دست آوردند، به چهره‌نگاري رايانه‌اي از متهمان پرداختند كه معلوم شد آنها از اشرار يكي از محله‌هاي كرج هستند، بنابر اين با شناسايي هويت ‌آنها به نام‌هاي وحيد، حسين و حمدالله، پاتوق‌هاي احتمالي آنها را به صورت نامحسوس زير نظر گرفتند تا عاقبت هر 3 نفر آنها دستگير شدند.

كلكسيون سوابق كيفري در پرونده 3 مرد شرور

با انتقال مردان شرور به مركز پليس، معلوم شد آنها داراي سوابق متعددي از قبيل شرارت، اخاذي، زورگيري، آدم ربايي، مزاحمت براي نواميس مردم، تجاوز به عنف، سرقت با سلاح سرد و چاقوكشي هستند و چندي پيش هم توسط يكي از مراكز قضايي براي عبرت ديگران، در يكي از محله‌هاي كرج گردانده شده‌اند.

3 مرد شرور در بازجويي‌هاي پليسي دچار تناقض گويي‌هاي متعددي شدند تا عاقبت وحيد يكي از متهمان اعتراف كرد كه همدستانش، قصد سوزاندن 2 جوان شاكي را داشته‌اند.

اعتراف به سرقت از 2 مرد با تهديد شوم‌

وحيد متهم ‌ در اظهاراتش به پليس گفت: من و همدستانم پس از آزادي از زندان از مردم اخاذي مي‌كرديم تا اين كه شب حادثه به يكي از پارك‌هاي كرج رفتيم و تصميم گرفتيم با تهديد قمه و تبر و پاشيدن بنزين روي افراد، از آنها اخاذي كنيم. بنابر اين، حمدالله و حسين به‌ 2 مرد جوان شاكيان پرونده حمله كردند و كتكشان زدند و روي اين
2 مرد بنزين پاشيدند و قصد آتش زدن آنها را داشتند كه ناكام ماندند و با سرقت اموال آنها متواري شديم. به دنبال اظهارات وحيد، 2 همدستش گفته‌هاي او را تاييد نكردند و دچار تناقض گويي‌هاي متعددي شدند.

بنابر اين گزارش، متهمان روز گذشته از سوي بازپرس صمدي، رئيس شعبه دوم دادسراي امور جنايي كرج روانه زندان شدند تا در ادامه تحقيقات تكميلي، راز ديگر جرايم متهمان فاش شود.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن