تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815529137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الو مردم سالاري


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: الو مردم سالاري
تقاضا از مسوولا ن محترم آموزش و پرورش

از مباركه اصفهان تماس مي گيرم. براساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مديراني كه 5 سال سابقه كار دارند بايد جابجا شوند. كه اين امر باعث ايجاد خلا قيت مي شود. مي خواستم به اطلا ع مسوولا ن آموزش و پرورش برسانم كه در منطقه مباركه اصفهان هيچ يك از مديران روستايي و شهري حاضر به جابجايي نشده اند و مديريت را ارث خود مي دانند. از معاونت محترم آموزش و پرورش استان اصفهان تقاضا دارم ضمن بررسي عملكرد مديران شهري و روستايي اين منطقه مديران شايسته را مورد تشويق قرار دهند و نسبت به تغيير و جابجايي بعضي از مديران اقدام كنند.
موسوي

لزوم نظارت بر باغ هاي فرحزاد

برخي از افراد كه در باغ هاي فرحزاد مكاني را اجاره كرده و قهوه خانه سنتي راه انداخته اند، بابت يك قوري چاي و قليان و چند دانه خرما 8 هزار تومان از مشتريان مي گيرند. از مسوولا ن وزارت بازرگاني استان تهران تقاضا داريم با نظارت از مكان هاي تفريحي از گران فروشي و اجحاف به مشتريان جلوگيري كنند.
عبدالله محبتي - تهران

توفيق خدمت

مردم به برخي از نمايندگان يا روساي جمهوري قبلي علا قه مند هستند و تقاضاي كانديداتوري دارند. چرا برخي از اين افراد به درخواست هاي هموطنان توجهي ندارند و براي مسووليت پذيري كشور شانه خالي مي كنند؟
بانو كاشفي - گرگان

گراني مرغ

مسوولا ن گرامي! قيمت مرغ به كيلويي سه هزار تومان رسيده است. آيا همچنان بايد دست روي دست گذاشت و فقط شعار داد؟ لطفا به جاي اين حرف ها به فكر كاهش قيمت ها باشيد.
پرهام پزشكپور

ايستگاه داير كنند

ساخت ايستگاه اتوبوس شركت واحد در تقاطع بزرگراه مدرس - ميرداماد ضروري به نظر مي رسد و كمك موثري به مسافران بلوار ميرداماد و ميدان محسني خواهد كرد. از مسوولا ن شركت واحد اتوبوسراني و شهرداري منطقه 3 تقاضاي رسيدگي به اين درخواست را داريم.
كيانا كلا نتري - تهران

سايبان

در خيابان پيروزي، 400 دستگاه جايگاه اختصاصي 123 فاقد سايه بان براي كاركنان اين پمپ بنزين است و اين موضوع باعث شده در تابستان و زمستان مشكلا ت فراواني را تحمل كنند. از مسوولا ن ذي ربط تقاضا داريم به اين موضوع رسيدگي كنند.
عده اي از ساكنان خيابان پيروزي

رئيس كجا است!

به عنوان شاكي به شوراي حل اختلا ف «منطقه 14» تهران كه مراجعه كردم، ديدم مقابل در اصلي اين شورا خودرو رئيس پارك و يكي از كارگران مشغول نظافت و شستشوي خودروي آقاي رئيس است! اما از رئيس خبري نيست. وقتي غيبت ايشان را از همكارانش پرسيدم، گفتند كه وي اكثر مواقع در محل كارش نيست و اين موضوع نيز مشكلا ت فراواني را براي مراجعان فراهم كرده است. از مسوولا ن محترم قوه قضائيه تقاضا داريم تا ضمن نصب صندوق انتقادات و پيشنهادات در تمامي دادگاه ها، بر كار روساي شوراهاي حل اختلا ف نظارت لا زم را داشته باشند.
حسين جاسبي - تهران

تعميرگاه در منطقه مسكوني

تعميرگاه هاي مكانيكي، تعويض روغني و ساير شغل هايي كه نبايد در منطقه مسكوني باشند، متاسفانه به دليل سهل انگاري در رسيدگي به امور مشاغل، همچنان در گوشه و كنار شهر به چشم مي خورند. اميدواريم مسوولا ن ذي ربط نسبت به انتقال تعميرگاه ها به مكاني غير از مكان هاي مسكوني اقدام كنند.
مرجان غفاري - تهران

بي توجهي به سد معبر

با اينكه مدتي قبل در ستون «الو مردم سالاري» به سد معبر خيابان واضحي فرد سرآسياب دروازه دولاب اعتراض شد، اما هيچ اقدامي در اين زمينه صورت نگرفته است. برخي از ميوه فروشي هاي اين منطقه اظهار مي دارند كه ما به شهرداري پول مي دهيم و سد معبر مي كنيم! اگر قرار است هر صنفي با پرداخت وجهي به شهرداري، پياده رو كه محل رفت و آمد عابران است را مورد تصرف قرار دهد كه ديگر سنگ روي سنگ بند نمي شود. از شهردار محترم تهران تقاضاي رسيدگي و برخورد جدي با اين معضل را داريم.
علي اكبر فرقاني - تهران

پياده رو يا نمايشگاه اتومبيل؟!

روز گذشته در ستون «الو مردم سالاري» مطلبي تحت عنوان توقف خودروها در پياده رو خيابان شوش شرقي چاپ شد ضمن قدرداني از توجه مسوولان روزنامه نسبت به درج آن پيام، خواهشمند است در ستون مربوطه بنويسيد تعدادي از نمايشگاه هاي اتومبيل، مقابل پلاك هاي ثبتي 232 و 234 و مقابل كوچه پروانه خودروهاي فروشي را در پياده رو كه محل رفت و آمد مردم است، مي گذارند. ضمن اين كه درگيري و به كاربردن الفاظ ركيك آنان باعث سلب آسايش اهالي محل شده است. از نيروي انتظامي تقاضا داريم ضمن رسيدگي به اين موضوع، اين مكان را بيشتر مورد كنترل و نظارت قرار دهند.
عرفان - تهران

نسيه ممنوع!

داخل برخي از مغازه ها اطلاعيه اي نوشته اند مبني بر اينكه: «نسيه ممنوع» يا «خواهشمند است درخواست نسيه نكنيد، حساب دفتري نداريم»، «نسيه مرد» اما علي رغم اين كلمات، برخي از مردم به اين گونه نوشته ها توجهي ندارند و به دليل فقر و مشكلات اقتصادي تقاضاي نسيه مي كنند. اينها از معضلات جامعه است. حذف يارانه ها و پرداخت نقدي آن به مردم دردي را دوا خواهد كرد يا خير؟
مهندس علي عليدوست
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن