تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820455124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام قرائتي:اسلام ناب محمدي(ص) منهاي خرافات است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام قرائتي:اسلام ناب محمدي(ص) منهاي خرافات است
بجنورد - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در ستاد اقامه نماز كشور گفت: اسلام ناب محمدي (ص) بدور از هرگونه خرافه پرستي و تحريف است.

به گزارش خبرنگارمهر در بجنورد، حجت الاسلام محسن قرائتي نماينده ولي فقيه در ستاد اقامه نماز كشور در دومين همايش مرزبانان عرصه دين در شهرستان بجنورد افزود: روحانيون بايد سعي كنند در امور تبليغي و ديني خود قرآن و ائمه اطهار را سر لوحه امور خود قرار دهيد نه به گونه اي كه از اين الطاف الهي به صورت نادرست و تحريف شده بهره مند شويد.

وي تصريح كرد: در ارشاد، اصلاح و امر به معروف و نهي از منكر كميت شرط نيست بلكه كيفيت مهم است.

وي اضافه كرد: روحانيون بايد در امور تبليغي خود از قرآن مجيد و نهج البلاغه استفاده كنند به طوري كه بتوانند جامع ترين و غني ترين سخنراني ها را در محضر مردم انجام دهند.

امام جمعه شهرستان بجنورد نيز گفت: ياد كردن شخصيت هاي الهي روحيه تبليغ را تقويت كرده و شرايط تبليغ را در انسان به وجود مي آورد.

آيت الله حبيب الله مهمان نواز افزود: امروز مواليان اهل بيت در شرايط بسيار حساس ودر عين حال خطرناك بسر مي برند.

وي تصريح كرد: دشمنان انقلاب و اسلام شب و روز اعتقادات ديني ما را هدف قرار داده و سعي در تضعيف آن را دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به وظايف روحانيون موقعيت خطير كشور در عرصه بين المللي اذعان داشت: روحانيون عرصه دين بايد براي رفع شبهات ديني كه از سوي دشمنان به ملت و جوامع ما وارد مي شود وبراي دفاع از دين و مذهب قيام كنند.

يكي از مدرسين حوزه علميه قم هم در اين همايش گفت: روحانيون حافظان دين و اخلاق هستند.

آيت الله حسيني خراساني افزود: كسانيكه در مسير روحانيت قرار مي گيرند به شاگردان ولي عصر(عج) و شاگردان امام صادق (ع) تعبير مي شوند و متعهد مي گردند كه به رسالت دين باني و مرزباني عمل كنند و در خودشان شايستگيها و صلاحيتهايي ايجاد كنند.

وي خاطر نشان كرد: برخي از صلاحيت ها تكنيكي و تاكتيكي و بعضي هم استراتژيك هستند به طوري كه طلبگي نصب است نه سبك و طلبگي شان است نه شغل.

آيت الله حسيني خراساني اذعان داشت: روحانيون بايد در اداره جامعه و در مرزباني از دين داناترين افراد بوده و اطلاعات ديني شان به روز باشد.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن