تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815632721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد افزايش 200درصدي كشف مواد مخدر شيشه در 5 ماهه اول سال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد افزايش 200درصدي كشف مواد مخدر شيشه در 5 ماهه اول سال
خبرگزاري فارس: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا از افزايش 200 درصدي كشف مواد مخدر شيشه در 5 ماهه اول امسال خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، سردار حميدرضا حسين آبادي امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به كشف 233 تن و 400 كيلو انواع مواد مخدر در 5 ماهه اول سال جاري گفت: كشف اين رقم مواد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20درصد افزايش داشته است.
وي ادامه داد:طي اين مدت 9 هزار و 54 كيلو هروئين و 198 هزار كيلو ترياك كشف شده است كه به ترتيب با 25 و 29 درصد افزايش كشف نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده‌ايم.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بيان اينكه 128 تن كشفيات مواد مخدر در شرق كشور صورت گرفته است گفت: اين ميزان مواد مخدر 55درصد از كل كشفيات را به خود اختصاص داده است.
سردار حسين آبادي در مورد كشف ميزان مواد مخدر روانگردان طي 5ماه سال جاري گفت در اين مدت يك ميليون و 388 هزار قرص روانگردان در كشور كشف شده است كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزايش 300 مواجه است.
وي گفت:در كشف آمپول‌هاي مرفين نيز با افزايش كشف 50درصدي مواجه بوده‌ايم و طي اين مدت 534 هزار آمپول مرفين در كشور كشف شده است.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: بيشترين كشفيات طي 5 ماهه گذشته مربوط به استان كرمان با 44تن 355 كيلو ، قرارگاه رسول اكرم با 26 تن و 726 كيلو ، خراسان رضوي 25 تن و 373 كيلو و هرمزگان 22 تن و 600 كيلو بوده است.
وي در پاسخ به پرسشي در مورد وضعيت قاچاقچيان بين‌المللي و اقدامات پليس جهت دستگيري اين افراد گفت: پليس ايران 170 هزار قاچاقچي بين‌المللي را كه در حوزه پاكستان و افغانستان در زمينه قاچاق و ترانزيت مواد مخدر فعاليت عمده دارند شناسايي و ليست آنها را در اختيار سازمان ملل قرار داده است.
وي ادامه داد: اسامي اين افراد كه همگي سرشبكه‌هاي بزرگ مواد مخدر مي‌باشند و به صورت سازماندهي شده نيز فعاليت دارند در سفري كه به پاكستان داشتيم به مسئولان پاكستاني نيز اعلام شده است.
سردار حسين‌آبادي در پاسخ به پرسش ديگري در زمينه حمل مواد مخدر از طريق بلع توسط حيوانات نيز گفت:تاكنون طي 15 روز گذشته در سه مرحله حيواناتي كه در معده آنها مواد مخدر جاسازي شده بود توسط پليس كشف شد.
وي ادامه داد: در منطقه زابل 100راس بز در حال انتقال به كشتارگاه‌هاي ديگر كشور بودند كه با توجه به اطلاعاتي مبني بر جاسازي مواد مخدر در معده اين بزها پليس كاميون حامل اين حيوانات را متوقف و در معده آنها 3كيلو ترياك جاسازي شده كشف كرد.
وي ادامه داد: دو محموله ديگر نيز كه توسط كاميون در حال انتقال به تهران بود نيز توسط پليس كشف و در معده بزها حدود 73 كيلو ترياك كشف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر درباره برخورد نيروي انتظامي با خرده فروشان مواد مخدر نيز گفت:پليس هر دو ماه يكبار با شناسايي محل‌ها و محيط‌هايي كه خريد و فروش مواد مخدر در آنجا انجام مي‌شود با هماهنگي مقام قضائي طرح‌هايي را اجرا مي‌كند كه در طرح اخير نيز 750 نفر دستگير و به اردوگاه كهريزك منتقل شدند.
سردار حسين آبادي در زمينه تهديدات مواد مخدر صنعتي گفت: در زمينه مواد مخدر صنعتي با دو موضوع جدي كه يكي مربوط به كراك و ديگري مربوط به آنفيتامين‌ها مي‌باشد مواجه هستيم كه اينگونه مواد مخدر صنعتي مانند شيشه و آنفيتامين‌ها عموما از طريق بار مسافر از كشورهاي غربي و آسياي جنوب شرقي به كشور مي‌آيند كشف مي‌شود و در زمينه كراك كه توليد جديد افغانستان است به صورت جدي در تلاش هستيم تا با اقدامات پيشگيرانه و آگاه سازي با اين موضوعات مقابله كنيم.
انتهاي پيام/ز
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن