تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 آذر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1834579454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اظهارات عجیب سرکرده فرقه انحرافی عرفان کیهانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اندیشه  - قسمت هایی از سخنان محمد علی طاهری، سرکرده فرقه انحرافی "عرفان کیهان " که امروز توسط خبرگزاری فارس منتشر شده است. سرکرده فرقه انحرافی "عرفان کیهان " (حلقه) که برای سومین بار متوالی در یک سال اخیر بازداشت شده است، در قالب کلاس‌های آموزشی ادعاها و موهوماتی را درباره مسائل نظیر هستی شناسی و شناخت شناسی مطرح کرده است. به منظور آشنایی بیشتر با اندیشه‌های مسموم و توهمات ذهنی وی که حتی در کسب مدرک دیپلم نیز ناتوان بوده به بازخوانی بخشی از ادعاهای وی پرداخته‌ایم. *طرح مباحث شرک آمیز دررابطه با الوهیت"... الان شما هم خدای مجسم هستی، من هم هستم، همه هستند، همه وجه او هستند ..... مفهوم من پسر او هستم، الان همه پسرش هستیم، همه فرزندش هستیم ، به یک عبارت هایی چون حالا در اون ماجرای اون جا ، مثلأ ما به خدا می گیم دوست ، اون جا بحث پدر ، پدر آسمانی ، حالا اون شده پدر ، ما شدیم فرزند ، یک تشبیه عرفانی است ... ... خوب آخه اینجا مسائلی هست خدای زنده مرتبطه با بسم الله و این صفات دیگه مربوط است به خدای زنده ، خوب مربوط است به تجلیات... " *به خود او نمی‌توانیم بگیم زنده!"...اینک ما به هم رسیده ایم؛ چیزی که ظاهراً منتظرش بودید و وصالی که طلبش را داشتید؛ اما نه به اندازه ای که من مشتاق بودم. شما مرا بخشنده می دانید؛ ولی اصلاً حد آن را نمی دانید و از آن صرفا تصوری مبهم دارید. میزان بخشندگی من را پس از وصال خواهید فهمید؛ وقتی که همه ی قدرت خود را به شما ببخشم. فقط در آن جاست که مفهوم بخشنده ی مهربان را خواهید فهمید. حال من هستم و شما. آیا با داشتن همه ی قدرت من و احساس بی نیازی، باز هم طالب من خواهید بود؟در عالم ملکوت یک توان بالقوه ای هست که نمی داند چی کار می خواهد بکند؟ نه تضاد دارد. یک عالم خنثی است به محض اینکه شیطان ماموریت پیدا می کند از خنثی بودن می آید بیرون. - از حالت خنثی می آید بیرون و یک عالم دیگر از توش می آید بیرون مثلا عالم دوقطبی. در عالم دیگر به صورت دیگر ابلیس های خاص خود را دارد.- به ما می رسد جنس خاک مال عامل پایین تر می گه ا من پیام خودم در اختیار این قرار بدم نمی دهم. اولین معلم ما شیطان بوده. اولین درسی که می دهد که وقتی بگی من غریز خواهم که باشی سقوط می کنی. بحث رمز خاک و آتش در واقع در اینجا رمز خاک و آتش که خاک شکل پذیر است و آتش عامل پختگی است.- ما هم که آگاهی است اگر در معرض شیطان قرار نمی گرفتیم که پخته نمی شدیم. جن آتش شامل شیطان و جن . جن از بیرون حمله می کند و شیطان از درون. و این پختگی را برای جنس خاک فراهم می کند. اما سایر ملائک به تسخیر ما در می آید. این حلقه حلقه شیطان است.- یکی از آن ملائک یا قوانین بنام عدالت است ، بحث این است که هر جزء و ذره ای از عقل کل ناشی شده است و تقسیم شده است به عقل اول وعقل دوم و...یعنی به عقول مختلف تقسیم شده است ، گفتیم که راجع به تقدس هیچ ذره ای نمی توانیم بگوئیم این ذره از آن ذره مقدس تر است یا این ذره این مقدار بار تقدس دارد و خدا آن مقدار! تمام اجزاء سرجای خودشان تقدس یکسان دارند و در مقابل همه آنها اصلی حکم فرما است که این ها از یک چیزی برخوردارند که بین همه اشان آن تقدس توزیع شده است و هیچ ذره ای از ذره دیگر متکامل تر و یا جلوتریا مقدس تر نیست وعدالت حاکم است .که اینها از یک چیز ی برخوردارند که بین همه اشان آن تقدس توزیع شده است و هیچ ذره ای از ذره دیگر متکاملتر و جلوتر ومقدس تر نیست ، عدالت حاکم است . حالا وقتی که به ما می رسد که ما خدائیم که ما خالقیم ،خالق لیوان هستیم در سطح ما هم نیامده اند دربین من وشما توزیع نامتناسبی داشته باشند عقلی که در شما جاری شده در من هم جاری است عقلی که در ذرات وجود شما هست درمن درایشان و...جاری است ، درست شد ؟ لذا همه ما درمقابل کل خودمان از عقل برابری برخورداریم ،این عقل به عدالت جاری شده است . عقل کل من با عقل کل شما به برابری داده شده است در کل یکی از ملک های عدالت است . عاملی که توزیع عقل را به عدالت کرده است مثل یک ظرفی که سوراخ سوراخ بکنی و نو ر را از آن بتابانی و نور نقاط به تساوی می افتد و.... کلیه این عقول مختلف که بیش از ۵۰ نوع است .... " *ادعای وحی و الهامزمانی که الهام می شود رنگ چهره ام عوض می شود و کلاً دگرگون می شوم *بی اعتنا ساختن مریدان نسبت به واجبات خصوصا نماز".....مرتبه ستاره یک مرتبه ای است ومرتبه گیاه یک مرتبه ای است و... در تفکر سنتی به دنبال این است همان گونه که ستاره سجده کرد من هم سجده می کنم !! ( استاد دولا وراست شدن مکانیکی را نشان دادند ) ملائک گفتند ما که هستیم این را می خواهی چکار کنی؟ پس چرا به دنبال ما آمدند ؟ حتما باید نحوه عبادت ما فرق بکند ! پس آنجا می خواسته بگوید این موجود بالاتر از اینی است که شما انجام می دهید ، پس بازتابی که ازما انتظار می رود بیشتر است از بازتابی که از شجر و...دارد ... ". *ترویج تقدس شیطان"...به شیطان گفتند یه جا گفتن جز بر من بر کسی سجده نکن . شیطان تنها موحد بارگاه الهی است یعنی تنها مخلوقی است که جز بر او بر هیچ چیزی دیگری سجده نکرده است یعنی یک امتیاز یعنی یه رکورد بی نظیری برای خودش داره .............یعنی تنها مخلوقی است که جز بر خدا بر هیچ چیز دیگری سجده نکرده .........یعنی به سمت من دون الله نرفته . درست شد یا نه ؟بعد اونجا بهش گفتند جز بر من بر کسی سجده نکنی اونوقت اینجا گفتن .... واذقلنا للملائکه اسجدو لادم فسجدوا ...گفتن منو باید سجده بکنی همه سجده کردند این سجده نکرد بعد اینجا می گه منو اغوا کردی . قبلا به من گفتی که جز بر من بر کسی سجده نکنی منتها اینها در قالب مثال و داستان و این ماجراهاست ولی می رسونه که اینها طرح و نقشه و برنامست و نقشه الهی دیمی نیست بلکه بر اساس چیه بر اساس طرح و برنامه‌است. - همیشه در طول این مسیر دریافت الا ماشاءالله . با این دریافتها ست که بعد از جهنم می خواهیم آن گنجینه را باز کنیم بعد از جهنم.- نصف وجود ما در اختیار اوست. نصف برنامه نرم افزاری در اختیار اوست. نصف در اختیار مثبت و نصفش در اختیار منفی است برای همه همین بوده پس یک سهم مفروضی در وجود ما دارد. بحث من های متعدد من های کمال و خود کمال. من ضد کمال سهم تعیین شده شیطان. - برای ملائک تقدس قائل شده اند و آمده اند به زبان رمزی حرفی زده اند که ما امروز داریم می گوئیم همه ارکان هستی عقل کل هست و باید با احترام با آن رفتار کنیم ، و این که گفته اند به ملائک احترام بگذارید ، می خواستند آنها را کشف کنیم ، در حالی که انسان آمده تفسیر کرده که ملائک با دوبال و سه بال و... دارند در حالی که این بحث نیست . - همه اجزاء هستی دارند تقدیس می کنند یعنی چه ؟ یعنی ملائک دارند اذن الهی را جاری می کنند .آن عاملی که دارد اذن الهی را جاری می کند دارد تقدیس می کند ! خود ابلیس هم دارد لبیک می گوید ، اگر از دید عامیانه بیاییم بیرون ، هر عاملی که دارد اذن الهی را جاری می کند دارد تقدیس می کند دارد لبیک می گوید " یسبح لله ما فی السموات و... " یعنی همه چیز دراو غوطه ور ودرحال اجابت دستور الهی است ، حالا در آنجا که گفت سجده کنید به آدم آن عامل ضد حرکت هم باید باشد ! - در عرفان کمیت نداریم که مثلا در موضوع تقدس ، که احترام چگونه بگذاریم ، یک وقت نگویند که اینها ذره وماده پرست هستند !! ما به همان میزانی که برای او احترام تقدس قائلیم برای همه ذرات هستی احترام وتقدس قائل هستیم و شاید در آیه " اینما تولو ا فثم وجه الله " منظور اشاره به همین مهم است ! برای همه اجزای هستی تا حدی که قادر به ادای احترام هستیم ! ما اصلا نمی دانیم که چگونه باید احترام بگذاریم ! ما همان احترامی راکه برای یک ذره قائل هستیم وقتی به خدا می رسیم می بینیم که همان است ، از درون ما نمی تواند آنچه که شایسته است تراوش نماید ، چه کسی می تواند بگوید احترام این بیشتر یا کمتر است !! این حرف یک جنبه کمی دارد وجنبه کمی در مرحله احترام وتقدس مقدار راه ندارد. - ببینید آنجایی که می گوید ملائکه با دوبال وسه بال و...اشاره به اوربیتال های اتم دارد ولی ما نمی گوئیم فقط ! در یک جا هم ممکن است اشاره به میدان ها باشد ویا دریک جا اشاره به حوزه عملیاتی آن عامل باشد .- ما یک کاری می خواهیم بکنیم وآن این است که دید مکانیکی را بگیریم ، مردم فکر می کنند حالا این دو بال دارد و آن یکی سه بال دارد بهتر است و... - خود شیطان مگر غیر از این که داره به کمال کمک می کند. داره به الله کمک می کند. داره به اون غایت کمال کمک می کند به عبارتی ولی هم می شود.- ما یک چیزهایی داریم جنبه شعاری دارد مثلا جنبه باطل این و جنبه حق این راه نفوذش که شناختیم پس به یک جایی می رسیم که باید تجهیز شویم به یک بینشی اگر ما تجهیز به بینش باشیم اون بینش که حواس ما را هدایت می کند. ما به یک نتیجه رسیدیم که ؟ مستقیم الیه اون مستقیم نمی تواند وارد شود باید از پشت سر و اطراف وارد شود این یک کشف رمزی است. - جن قبل از انسان. قبل از اینکه انسان خلق شود جن خلق شد یعنی اول زمینه آمدن ما فراهم شده. آْخر سرما را گذاشتن این وسط. تسخیر درون با ما متولد شود شیطان . تسخیر بیرون جن است . تسخیر بیرون مشروط تسخیر درون مشروط. با ما متولد شده جزوء ماست. جزوء وجودی ماست. تسخیر ازبیرون مشروط است مشروط از چیه؟ تخلف من. تخلف نکنم اضافه نمی شود و تخلف بکنم اضافه می شود اما شیطان درونی برای نبی هست برای همه هست. قرار خودشناسی مهار و مدیریت من. اونیکه بیرون جن است که بیرون است یکی از ترفندهای ترسانده ما می گه من شیطانم.... " *طرح موضوعات متناقض و ضدو نقیض درباره اعتقادات وقتی دید لعن و نفرین باشد، تشعشع منفی است و افراد را درگیر می کند و بشریت را درگیر می کند و چون طلب مغفرت نکردیم برای همه خودمان هم گرفتار شدیم *تفسیر به رای آیات و روایات درتفسیر آیه لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ :سن و سالی از خدا نگذشته است." کشتی نوح از نظر علمی نمی تواند اتفاق افتاده باشد ،نمی توان از نظر علمی همه انواع حیوانات را دریک کشتی جمع کرد ."الان داریم هی داد می زنیم که بابا ! طوفان نوح دارد می آید .توجه کنید کشتی مفهوم معرفتی دارد ، طوفان مفهوم معرفتی دارد ،در هر عصری در اثر حرکت ما می شود طوفانی بپا شود .بحث طوفان نوح یک بحث علمی دارد اگر در تنوع انواع برویممی بینیم نمی شود با چند جفت حیوان که بروند داخل کشتیمسئله این همه انواع حیوانات را توضیح داد !اما مهم نیست که اتفاق افتاده یا نه می خواهد بگویدبشر از قوانین تخلف بکند طوفان درراه است .کشتی هم سمبل آنهایی است که تبعیت از قانون کرده اند !ظلم نسبت به هستی را بیان می کند .در بحث گازهای گلخانه ای ظلمی است که به هستی می کنیماو هم یخ هایی را که در قطبین در طول میلیون ها سال جمع کرده آب می کندو همه جا می رود زیر آب !شعور حاکم بر کره زمین وارد عمل می شود وکلک مارا می کند !تجربه نوح تجربه خاص است .قوم های عاد وثمود و...مورد مجازات قرارگرفتندهرکدام ازاین شکل ها باهم فرق می کندتجربه نوح گفته است احترام شعور زمین را نگه دار !کمک خواستن از مرده ها ، برج و بارو و مصداق شرک استبعد از فهم این توان بالقوه به بالفعل در می آیدفی ارض وسماء به عالم ملک مربوط استخالق آن هم روح القدس است ،بعداز جهنم توان بالقوه تبدیل به بالفعل می شودو ما از " اله بودن " به سمت " رب بودن " سوق پیدا می کنیم .ما تا زمانی که با ارض و ملک سروکار داریم هنوز بالقوه هستیمولی وقتی که وارد جهنم شدیم و عبور کردیم بالفعل می شویم ."...در آخرین مرحله سئوالی هست که"حالاکه خدا شدی " با او هستی یابرای خودت می خواهی خدایی کنی ؟در آنجا ما خودمان رب هستیماگر بله را بگوئیم دیگر رب هستیم ،ما رب الناس می شویم . " *دامن زدن به آموزه های التقاطی خصوصا مسیحیت گرایی منحرف دوباره شروع میشه ، این است که این خیلی معنی میده حالا در مسیحیت اطلاقش می کنند به عیسی مسیح (ع) که او خدای مجسم است و نمرده در بین مردگان زنده شد . بعد از سه روز از بین مردگان زنده شد، حاضره و بین ما هست ، میشه خدای زنده، مفهوم وجه الله را در مسیحیت اشتباه تلقی کردند، مفهوم من پسر او هستم، مفاهیم، الان همه پسرش هستیم، همه فرزندش هستیم ، به یک عبارت هایی چون حالا در اون ماجرای اون جا ، مثلأ ما به خدا می‌گیم دوست، اون جا بحث پدر، پدر آسمانی، حالا اون شده پدر، ما شدیم فرزند، یک تشبیه عرفانی است، یک تشبیه است ، یک تشبیه در خور فهم ماست دیگه !! خوب حالا این ها دیگه، گفتن پسر، منظور او را متوجه نشدند ! او درست گفته، خدای مجسم الان شما هم خدای مجسم هستی، من هم هستم، همه هستند، همه وجه او هستند ، و نفهمیدند که موضوع چیه ، یواش یواش زدند به یک جای دیگری " ! *طرح مباحث شرک آمیز دررابطه با الوهیت اینک ما به هم رسیده ایم؛ چیزی که ظاهراً منتظرش بودید و وصالی که طلبش را داشتید؛ اما نه به اندازه ای که من مشتاق بودم. شما مرا بخشنده می دانید؛ ولی اصلاً حد آن را نمی دانید و از آن صرفا تصوری مبهم دارید. میزان بخشندگی من را پس از وصال خواهید فهمید؛ وقتی که همه ی قدرت خود را به شما ببخشم. فقط در آن جاست که مفهوم بخشنده ی مهربان را خواهید فهمید. حال من هستم و شما. آیا با داشتن همه ی قدرت من و احساس بی نیازی، باز هم طالب من خواهید بود؟در عالم ملکوت یک توان بالقوه ای هست که نمی داند چی کار می خواهد بکند؟ نه تضاد دارد. یک عالم خنثی است به محض اینکه شیطان ماموریت پیدا می کند از خنثی بودن می آید بیرون. از حالت خنثی می آید بیرون و یک عالم دیگر از توش می آید بیرون مثلا عالم دوقطبی. در عالم دیگر به صورت دیگر ابلیس های خاص خود را دارد. به ما می رسد جنس خاک مال عامل پایین تر می گه ا من پیام خودم در اختیار این قرار بدم نمی دهم. اولین معلم ما شیطان بوده. اولین درسی که می دهد که وقتی بگی من غریز خواهم که باشی سقوط می کنی. بحث رمز خاک و آتش در واقع در اینجا رمز خاک و آتش که خاک شکل پذیر است و آتش عامل پختگی است. ما هم که آگاهی است اگر در معرض شیطان قرار نمی گرفتیم که پخته نمی شدیم. جن آتش شامل شیطان و جن . جن از بیرون حمله می کند و شیطان از درون. و این پختگی را برای جنس خاک فراهم می کند. اما سایر ملائک به تسخیر ما در می آید. این حلقه حلقه شیطان است. یکی از آن ملائک یا قوانین بنام عدالت است ، بحث این است که هر جزء و ذره ای از عقل کل ناشی شده است و تقسیم شده است به عقل اول وعقل دوم و...یعنی به عقول مختلف تقسیم شده است ، گفتیم که راجع به تقدس هیچ ذره ای نمی توانیم بگوئیم این ذره از آن ذره مقدس تر است یا این ذره این مقدار بار تقدس دارد و خدا آن مقدار! تمام اجزاء سرجای خودشان تقدس یکسان دارند و در مقابل همه آنها اصلی حکم فرما است که این ها از یک چیزی برخوردارند که بین همه اشان آن تقدس توزیع شده است و هیچ ذره ای از ذره دیگر متکامل تر و یا جلوتریا مقدس تر نیست وعدالت حاکم است .که اینها از یک چیز ی برخوردارند که بین همه اشان آن تقدس توزیع شده است و هیچ ذره ای از ذره دیگر متکاملتر و جلوتر ومقدس تر نیست ، عدالت حاکم است . حالا وقتی که به ما می رسد که ما خدائیم که ما خالقیم ،خالق لیوان هستیم در سطح ما هم نیامده اند دربین من وشما توزیع نامتناسبی داشته باشند عقلی که در شما جاری شده در من هم جاری است عقلی که در ذرات وجود شما هست درمن درایشان و...جاری است ، درست شد ؟ لذا همه ما درمقابل کل خودمان از عقل برابری برخورداریم ،این عقل به عدالت جاری شده است . عقل کل من با عقل کل شما به برابری داده شده است در کل یکی از ملک های عدالت است . عاملی که توزیع عقل را به عدالت کرده است مثل یک ظرفی که سوراخ سوراخ بکنی و نو ر را از آن بتابانی و نور نقاط به تساوی می افتد و.... کلیه این عقول مختلف که بیش از ۵۰ نوع است . *انتشار خرافات جن قبل از انسان. قبل از اینکه انسان خلق شود جن خلق شد یعنی اول زمینه آمدن ما فراهم شده. آْخر سرما را گذاشتن این وسط. تسخیر درون با ما متولد شود شیطان . تسخیر بیرون جن است . تسخیر بیرون مشروط تسخیر درون مشروط. با ما متولد شده جزوء ماست. جزوء وجودی ماست. تسخیر ازبیرون مشروط است مشروط از چیه؟ تخلف من. تخلف نکنم اضافه نمی شود و تخلف بکنم اضافه می شود. *توهین عملی به مقام انبیا الهی پیامبر نمی دانسته که چی می نویسد !، شما می دانید که من هنوز یک دور قرآن را نخوانده ام ،یک دفعه تا یک چیزی پیش می آید برای من آشنا است ،این هم فازی با لوح محفوظ است ،در اینگونه موارد دیگر شک نمی کنم ، می بینم که این آشنا است .اما شیطان درونی برای نبی هست برای همه هست. قرار خودشناسی مهار و مدیریت من. اونیکه بیرون جن است که بیرون است یکی از ترفندهای ترسانده ما می گه من شیطانم. *تبلیغ پلورالیسم دینی آیا اعتقاد دارید فرادرمانی همان روش حضرت مسیح (ع) است؟ - اولا با این که عامل فرادرمانی رحمت الهی است، نمی¬توانیم اظهار نظر دقیقی داشته باشیم و هرگز هم نگفته ایم که این شباهت به کدام درمان آسمانی دارد. شاید در طول تاریخ هزاران مورد درمان مشابه در تمام دنیا بوده است که قابل دسته بندی و تشخیص نیست. به هر حال، ما در فرادرمانی از فیض الهی بهره¬مند می¬شویم و این کار به طور قانونمند و با دخالت کارگزار او یعنی "هوشمندی الهی " انجام می¬شود؛ اما باعث نمی شود که ادعایی داشته باشیم. *طرح مسائل خرافی ،غیر علمی و متوهمانه اصولا کار ما مشاوره ای و ابزاری نیست و تمام کارها باید نرم افزاری انجام شود. ما حرف زدن و مشاوره نداریم، مکالمه نداریم. چون تفکرمان نرم افزاری است. اصولا وقتی مساله ای پیش می آید که ما به شادی می¬رسیم یا افسرده می¬شویم، اتفاقاتی درونی می افتد که به عنوان ورودی است و در روش درمانی که اشاره شد، بدون دخالت خود فرد این اتفاقات و مشکلات شناسایی و برطرف می شود. /6262




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 584]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن