تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802761191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
مجتبي جباري بازيكن تيم فوتبال استقلال:
نتايج استقلال طبيعي است

مجتبي جباري بازيكن مياني تيم فوتبال استقلال در خصوص عدم نتيجه گيري استقلال در هفته هاي نخست گفت:
طبيعي است كه در ابتداي فصل ناهماهنگي هايي در تيم وجود داشته باشد اما باور من اين است كه استقلال هر هفته پيشرفت مي كند و بي ترديد ما در نتيجه گيري نيز موفق خواهيم بود.
وي افزود: در بازي با سپاهان نتوانستيم تمام دستورات كادر فني را به خوبي اجرا كنيم، خود من بازي چندان جالبي انجام ندادم اما معتقدم تيم ما به طور مداوم در حال بهتر شدن است و نتيجه ي اين موضوع را به زودي در استقلال خواهيد ديد. وي ادامه داد: بازي مقابل مس ديدار دشواري است، به خصوص آن كه در خانه حريف برگزار مي شود اما ما براي كسب سه امتياز به كرمان مي رويم و به اين سه امتياز احتياج داريم. وي درباره وضعيت خود نيز گفت: از نظر جسماني شرايط خوبي دارم و خوشبختانه تمرينات استقلال به گونه اي است كه تمامي بازيكنان آماده هستند.
وي درباره شرايط روحي خود نيز گفت: هنوز نتوانستم با موضوع فوت پدرم كنار بيايم، شرايط به گونه اي است كه حتي وقتي با استقلال به سفر مي روم دلم براي خانواده ام تنگ مي شود. اميدوارم بتوانم شرايط روحي بهتري پيدا كنم تا به استقلال كمك كنم.

سياوش اكبرپور مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران:
انتقادها از استقلال منصفانه نيست

سياوش اكبرپور مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال در ليگ برتر عملكرد خوبي داشته و انتقادها از اين تيم چندان منصفانه نيست.
وي افزود : ما سه بازي در ليگ برتر انجام داديم كه در نخستين بازي پيروز شديم و در دو بازي ديگر نيز عملكرد خوبي داشتيم. ما در نيمه دوم بازي مقابل پگاه و همچنين بازي مقابل سپاهان بسيار خوب بازي كرديم اما تا اندازه اي بدشانس بوديم و پيروز نشديم. با اين حال تمامي بازيكنان عملكرد خوبي داشتند و نمي توان انتقادات زيادي را متوجه تيم ساخت. وي ادامه داد: استقلال در ابتداي فصل تغييراتي داشت، خود من نيز از جمله بازيكناني هستم كه در اين فصل به استقلال آمدم، ما براي هماهنگ شدن نياز به زمان داريم، اطمينان دارم كه استقلال در اين فصل مشكلات فصل گذشته را نخواهد داشت و ما به زودي نتايج خوبي را به دست مي آوريم. وي خاطرنشان كرد: تيم ما بازي هاي خوبي انجام مي دهد و عملكرد بازيكنان رو به رشد است، تنها در نتيجه گيري بدشانس هستيم اما يك تيم هميشه بدشانس نيست و بي ترديد با يك پيروزي روند صعودي استقلال آغاز مي شود. وي درباره وضعيت مهاجمان اين تيم نيز گفت: مهاجمان استقلال نيز تلاش خود را انجام مي دهند اطمينان دارم كه با زدن يك گل توسط مهاجمان استقلال فشار و استرس موجود از دوش مهاجمان استقلال برداشته مي شود. وي درباره بازي مقابل مس كرمان نيز گفت: مس تيم خوبي است و در خانه به دنبال پيروزي خواهد بود اما ما نيز سه امتياز اين بازي را نياز داريم تمام تلاش خود را انجام مي دهيم تا در كرمان ميزبان خود را شكست دهيم من اطمينان دارم كه استقلال به زودي در جمع صدرنشينان جدول قرار بگيرد.

امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال :
استقلال صددرصد قهرمان ليگ مي شود

امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال در خصوص وضعيت تيمش و ديدار در مقابل مس كرمان گفت: بازيكنان استقلال روز به روز از نظر فني پيشرفت مي كنند و بازي هاي استقلال طي سه بازي اخير اين موضوع را نشان مي دهد. ما كمي به زمان و هماهنگي بيشتر نياز داريم، ضمن آن كه در زدن ضربات آخر كمي بدشانس هستيم اما اطمينان دارم كه استقلال تا يكي دو هفته ديگر در شرايط آرماني قرار مي گيرد و اين قول را مي دهم كه استقلال صددرصد قهرمان ليگ برتر است.
وي ادامه داد: استقلال تيم بسيار خوبي است و ما تنها بايد فعل خواستن را صرف كنيم خوشبختانه بازيكنان بسيار خوبي داريم تنها جان واريو و اميد روانخواه به دليل مصدوميت در تيم ما حضور ندارند كه اميدوارم آن ها نيز رفته رفته به جمع بازيكنان ملحق شوند، ضمن اين كه هاشم بيگ زاده نيز رفته رفته شرايط بهتري را پيدا مي كند و تصور مي كنم تا يكي دو بازي ديگر بتواند به تركيب استقلال وارد شده و جز» يازده نفر قرار گيرد. وي درباره بازي استقلال مقابل مس كرمان نيز گفت: به هر حال هر بازي شرايط مخصوص به خودش را دارد، مس كرمان از مربي آگاه و بازيكنان بسيار خوبي برخوردار است و بي ترديد ما بازي دشواري را در كرمان پيش رو خواهيم داشت. با اين حال تنها هدفمان در كرمان كسب سه امتياز است. وي خاطر نشان كرد: تيم مس نيز مانند استقلال تغييراتي در تركيبش داشته است، با اين حال از اين تيم شناخت كافي داريم و بر روي نقاط ضعف و قوت اين تيم كار كرديم.

داوران هفته چهارم ليگ
هدايت ممبيني داور بازي ، مس - استقلا ل

سازمان ليگ برتر اسامي داوران هفته چهارم هشتمين دوره مسابقات ليگ برتر، جام خليج فارس را اعلام كرد.
يكشنبه 3 شهريور
مس كرمان .......................................... استقلال تهران ، ساعت 45:16
داوران :هدايت ممبيني- عليرضا يزداني - محمد رضا ابوالفضلي
پيكان ............................................ مقاومت سپاسي ، ساعت 15:17
داوران :رحيم رحيمي مقدم- محمد نجفي- حميد غمزه
راه آهن ....................................................... سايپا ،ساعت 15:17
داوران :شاهين حاج بابايي- بهرام نقوي- بهرام كياني
بومسلم خراسان.....................................استقلال اهواز ،ساعت 15:17
داوران :اعليرضا فغاني- سعيد علي نژاديان- حميد نظري
پگاه گيلان .............................................. پيام خراسان ،ساعت 15:17
داوران : منصورنوري- حسين عباسي- مصطفي فراهاني
سپاهان...............................................صبا باطري قم ،ساعت 15:17
داوران :يدالله جهانبازي- مجيد شمس- سعيد زارع
برق شيراز .............................................. پاس همدان ،ساعت 15:17
داوران : محمد حسين اسدي- غلام آموزگار- مهدي عاليقدر
فولاد خوزستان ...........................................ملوان انزلي ، ساعت 05:19
داوران : رحيم مهرپيشه- حسين سنجري- علي موغلي
پيروزي تهران ..............................................ذوب آهن ،ساعت 05:19
داوران : سعيد بخشي زاده- حيدر شكور- مجيد ويشگاهي

آرش برهاني مهاجم تيم فوتبال استقلال:
بايد مقابل مس با احتياط بازي كنيم

آرش برهاني مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص ديدار امروز استقلال مقابل مس كرمان گفت: كرمان زادگاه من است و هر موقع به اين شهر مي روم با روحيه بيشتري فوتبال بازي مي كنم. اميدوارم اين حضور در كرمان برايم خوش يمن باشد و بتوانم براي استقلال گلزني كنم.
وي افزود: من كرمان و تيم مس را دوست دارم اما بازيكن استقلال هستم و بي ترديد اگر كادر فني حضورم در ميدان را صلاح بداند تمام تلاشم را مي كنم تا براي استقلال گلزني كنم.
وي اضافه كرد: مس نيز تيم بسيار خوبي است و سرمربي بسيار خوبي چون پرويز مظلومي دارد ما بايد مقابل اين تيم با احتياط بازي كنيم تا بتوانيم نتيجه لازم را به دست آوريم. وي درباره وضعيت مهاجمان تيم استقلال نيز گفت: تمامي بازيكنان تلاش خود را انجام مي دهند تا مقابل حريفان بهترين بازي را براي استقلال داشته باشند. البته تيم ما تغييراتي نيز داشته است و طبيعي است كه هماهنگي ميان بازيكنان كمي زمان ببرد اطمينان دارم كه مهاجمان تيم استقلال نيز پايشان به گلزني باز خواهد شد. وي در پايان گفت: تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم و بازيكنان در كمال آمادگي به سر مي برند، اطمينان دارم كه با هماهنگي بيشتر ميان بازيكنان، تيم استقلال در اين فصل در هر سه جبهه ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا مدعي خواهد بود.

آرژانتين قهرمان مسابقات فوتبال المپيك پكن

در ديدار فينال مسابقات فوتبال المپيك پكن، تيم ملي آرژانتين برابر نيجريه قرار گرفت كه با تك گل دقيقه 58 آنجل دي ماريا حريف پرقدرت خود را شكست داد و مدال طلاي المپيك بيست و نهم را صاحب شد. برزيل هم با سه گل ديگو دقيقه 27 و جو(دو گل) در دقايق 45 و 92 به مدال برنز رسيد. آرژانتين در نيمه نهايي برزيل را شكست داده بود و نيجريه از سد بلژيك گذشته بود.

توره مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران:
از ديدار مقابل ذوب آهن گلزني هايم را آغاز مي كنم

توره مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به هواداران قول مي دهم كه از ديدار برابر ذوب آهن گلزني هايم را آغاز كنم.
وي در مورد ديدار پرسپوليس در هفته سوم ليگ برتر ايران افزود: واقعا مقابل ملوان روز سختي را تجربه كرديم و آنها در خط دفاع خيلي محكم بازي مي كردند.
وي افزود: در انزلي ما خيلي بد شانس بوديم و فرصت هايي زياد گلزني را از دست داديم. اميدوارم در مسابقه هاي بعدي شانس بيشتري داشته باشيم و فرصت هايمان به گل تبديل شود.
وي درباره ضعف گلزني مهاجمان پرسپوليس در 3 مسابقه گذشته عنوان كرد: محسن خليلي بهترين گلزن پرسپوليس به دليل مصدوميت نمي تواند 6 ماه در جمع ما بازي كند; اما به همه هواداران پرسپوليس قول مي دهم كه از ديدار مقابل ذوب آهن گل زني هايم را آغاز خواهم كرد.

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس :
پرسپوليس سي ميليون هوادار دارد

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: توليد علم در باشگاه ها، جذب مربيان علمي و مديريت قوي از جمله عواملي هستند كه براي تقويت ورزش به آنها نيازمنديم.
وي با بيان اين كه در باشگاه ها به مديريت قوي نياز داريم، تصريح كرد: لازمه حضور بسيار قوي در صحنه هاي مختلف از جمله سياست، اقتصاد و ورزش داشتن جامعه اي سالم است، در اين راستا نيازمند نيرومند كردن جوانان توسط ورزش هستيم تا بتوانيم پرچم ايران را در عرصه هاي مختلف به اهتزاز در آوريم. وي افزود: بايد از درون مردم براي مردم برنامه ريزي كنيم، از باشگاه هاي قوي تيم هاي ملي قوي خواهيم داشت و تيم ملي قوي ما را در رسيدن به اهداف الپيكي كه كسب مدال است ياري خواهد كرد. از طرفي داشتن بودجه ي خوب، امكانات و نيروي متخصص از ديگر عواملي است كه نيازمند دستيابي به آنها هستيم. وي اضافه كرد: افتخار مي كنيم كه باشگاه پرسپوليس از جمله باشگاه هايي است كه دولت قصد دارد آن را به بورس ببرد و به مردم واگذار كند. بايد اميدوار باشيم تا باشگاه هاي قوي خصوصي توسط مردم اداره شوند. تيم پرسپوليس سي ميليون هوادار مردمي دارد، واگذاري اين باشگاه به بخش خصوصي نويد مي دهد كه توسط مردم اداره شود. وي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه چرا رباط پاي بازيكنان پرسپوليس يكي پس از ديگري پاره مي شود، خاطر نشان كرد: اين اتفاقي است كه ممكن است براي هر كسي پيش بيايد، عباس آقايي بازيكن سايپا هم به اين مشكل دچار شد. بازيكني كه پول حرفه اي مي گيرد بايد حرفه اي تمرين كند، در بعضي موارد از آنجا كه بازيكنان از سنين كودكي عضلات خود را نساخته اند آسيب مي بينند و با استراحت، عمل جراحي و استفاده از دارو شرايطشان بهبود مي يابد. وي ادامه داد: خليلي زماني كه ايران را ترك كرد سالم بود ولي ضربه خورد و رباط صليبي پايش پاره شد. فدراسيون و باشگاه ها بايد نسبت به مداواي بازيكنان اقدامات لازم را انجام دهند تا آنها به شرايط تمرين و بازي بازگردند.

احمدرضا عابدزاده مربي دروازه بانان تيم پرسپوليس:
پرسپوليس نياز به جذب دو دروازه بان جديد دارد

احمدرضا عابدزاده مربي دروازه بانان تيم پرسپوليس گفت: با توجه به مصدوميت معمارزاده، پرسپوليس نياز به جذب دو دروازه بان جوان دارد تا در مسابقات باشگاه هاي آسيا با مشكل كمبود بازيكن در اين پست مواجه نشود. وي با اشاره به جذب دو دروازه بان جديد خاطر نشان ساخت: پس از مصدوميت معمارزاده به شدت در اين پست احساس كمبود مي كنيم و قصد داريم دو دروازه بان جوان را بزودي جذب كنيم تا در مسابقات باشگاه هاي آسيا با مشكل كمبود دروازه بان مواجه نشويم.
وي با اشاره به آمادگي بازيكنان پرسپوليس براي ديدار مقابل ذوب آهن افزود: خوشبختانه بازيكنان ما براي اين ديدار از آمادگي كامل برخوردارند و مي توانند با انجام دستورات سرمربي در بازي، پيروز اين ميدان باشند. وي در خصوص تيم ذوب آهن گفت: اين تيم در 3 بازي ابتدايي خود در ليگ بسيار آماده و با انگيزه نشان داده است و بدون شك با نيروي جواني كه در اختيار دارد مي تواند حرف هاي زيادي براي گفتن در اين فصل داشته باشد. وي اادامه داد: از بازيكنان خود خواسته ايم تا به هيچ عنوان تيم جوان ذوب آهن را دست كم نگيرند زيرا اين تيم ثابت كرده كه مي تواند در اين فصل يك مدعي باشد.
وي با اشاره به آمادگي دو دروازه بان تيم پرسپوليس براي حضور در ديدار مقابل ذوب آهن تصريح كرد: هر دو سنگربان ما از آمادگي بالايي برخوردارند و مي توانند در ديدار فردا در چارچوب دروازه پرسپوليس قرار بگيرند البته هنوز دروازه بان اصلي را براي اين ديدار انتخاب نكرده ايم و نظر نهايي را در اين خصوص قطبي خواهد داد.
وي در پايان گفت: هواداران ما مطمئن باشند اگر دروازه بانان پرسپوليس برنامه هاي مرا اجرا كنند تيم ما در فصل جاري مشكلي از اين بابت نخواهد داشت.

پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال مس كرمان:
با احترام، استقلال را شكست مي دهيم

پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال مس كرمان كه سابقه بازي و مربيگري در تيم استقلال را دارد ، در خصوص بازي امروز مقابل استقلال گفت:
با وجود تمام علاقه و احترامي كه براي باشگاه، كادر فني و بازيكنان استقلال قائل هستم بايد اين تيم را در كرمان شكست دهيم.
وي افزود: نبايد اين بازي را چندان حساس كرد، با اين حال اين ديدار براي هر دو طرف بسيار سنگين خواهد بود، استقلال تيم بسيار خوبي است و با جذب بهترين نفرات شرايطش نسبت به فصل گذشته تغيير كرده است، آن ها از كادر فني خوبي برخوردار هستند. مس كرمان نيز تغييرات بسياري داشته است. وي ادامه داد: از نتيجه گيري در اين سه هفته هنوز توقعات مان برآورده نشده است، علت آن نيز نبود هماهنگي ميان بازيكنان است، با اين حال پس از شكست در شيراز كه البته حق مان نبود، تيم را سامان داده و ضمن انجام كارهاي روحي و رواني بر روي بازيكنان تمرينات مناسبي را بر روي نقاط ضعف استقلال انجام داديم. دستورات تاكتيكي را به بازيكنان گوشزد كرده ايم و اميدواريم انگيزه بازيكنان سبب شود تا در اين بازي پيروز شويم.
سرمربي مس كرمان خاطر نشان كرد: فشار و حساسيت اين بازي براي دو تيم بي ترديد بر روي كيفيت ديدار تاثيرگذار خواهد بود، البته در كرمان شرايط كمي فرق مي كند، درست است كه استقلال در هيچ شهري احساس غربت نمي كند اما مس نيز تماشاگران بسيار خوبي دارد كه تا آخرين لحظه از تيم خود حمايت مي كنند. وي ادامه داد: با توجه به سابقه همكاري با امير قلعه نوعي بر روي كار و تفكرات او و تيم استقلال شناخت كامل دارم. وي پيشاپيش به برخي بحث هاي حاشيه اي پايان داد و گفت: هم من و هم تمامي بازيكنان مس كرمان پيش از بازي براي قعله نوعي و كادرفني استقلال گل خواهيم برد. در هر صورت قلعه نوعي براي بازيكناني چون رحمتي و صادقي زحمات بسياري كشيده است و من همواره بر احترام گذاشتن به بزرگتر تاكيد كردم، به همين دليل بازي را با احترام به تيم حريف آغاز مي كنيم. وي درباره وضعيت تيم مس كرمان نيز گفت: از نظر من اوضاع بسيار خوب است چرا كه من از همان ابتداي ليگ گفتم كه بايد شش هفته از رقابت ها بگذرد تا مس واقعي خود را نشان دهد. حتي روزي كه چهار گل به استقلال اهواز زديم از تيم تعريف نكردم و عنوان كردم كه اين تيم هنوز كار دارد. وي ادامه داد: چند بازيكن كليدي مس بسيار دير به تمرينات ملحق شدند و ما در تيم يك تغيير روش ايجاد كرديم كه بازيكنان جديد بايد در قالب آن قرار گيرند و طبيعي است كه اين موضوع كمي زمان مي برد. اميدواريم تا خدا كمك كند و در اين چند هفته نتيجه بگيريم. وي خاطر نشان كرد: با اين حال در سه هفته ابتدايي در خانه موفق بوديم اما در ديدارهاي خارج از خانه نتيجه نگرفتيم بي ترديد با افزايش هماهنگي شرايط تغيير مي كند. هم اكنون شاهد هستيد تيم هايي كه تركيب فصل گذشته خود را حفظ كردند مانند ذوب آهن اصفهان در اين هفته هاي نخست نتيجه گرفتند. اما شرايط اين گونه نمي ماند و مس كرمان واقعي را پس از هفته ششم خواهيد ديد.

اميرحسين صادقي مدافع تيم فوتبال مس كرمان:
مي خواهم به تيم قلعه نوعي گل بزنم

اميرحسين صادقي مدافع تيم فوتبال مس كرمان ابراز اميدواري كرد كه در ديدار مقابل استقلال تهران گلزني كند.
وي افزود: در ديدار مقابل استقلال به عنوان يك مدافع تمام تلاشم را انجام مي دهم كه از گلزني مهاجمان اين تيم جلوگيري كنم اما، اگر فرصتي پيدا كنم براي گلزني به استقلال نيز تلاش مي كنم.
وي درباره اين بازي افزود: به هر سه امتياز اين ديدار خانگي نياز داريم و با تمام قدرت به مصاف استقلال مي رويم، استقلال بازيكنان خوبي دارد اما، هنوز هماهنگي ميان آنها كامل نشده است.
وي ادامه داد: هيچ گاه نخواسته ام كه استقلال را بازنده ببينم و اين آرزويم نيست چرا كه هنوز اين تيم و هوادارانش را دوست دارم، اما بازيكن تيم مس هستم و براي تيمم از هيچ تلاشي فروگذار نمي كنم. وي خاطرنشان كرد: هيچ حاشيه اي در تيم وجود ندارد و با تمام قدرت به پيروزي فكر مي كنيم. وي با ابراز رضايت از حضورش در تيم مس كرمان گفت: با شرايط و گروه فعلي كه در استقلال حضور دارند به اين تيم بازنخواهم گشت.

مهدي مهدوي كيا كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران:
آماده حضور در تيم ملي ام

مهدي مهدوي كيا كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: تمام تلاشم را براي موفقيت تيم ملي در رقابت هاي مقدماتي جام جهاني انجام خواهم داد.
وي پس از دعوت به تيم ملي براي ديدار شانزدهم شهريور مقابل عربستان افزود: هنوز به صورت رسمي از سوي فدراسيون فوتبال دعوتنامه به باشگاه اينتراخت ارسال نشده است. اما، پس از آن كه اين دعوتنامه را دريافت كنم مانند گذشته در خدمت تيم ملي هستم و براي حضور در تيم ملي آماده ام.
وي درباره بازي ايران برابر عربستان گفت: كار فوق العاده دشواري را پيش رو داريم. بايد در نخستين ديدار رودرروي حريف ديرينه مان قرار بگيريم. اين بازي در خارج از خانه برگزار مي شود و قطعا بازي سختي خواهد بود. با اين حال در رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2002 هم با اين تيم همگروه بوديم و توانستيم در تهران آنها را شكست داده و در عربستان يك امتياز از آنها بگيريم. فكر مي كنم با تلاش بازيكنان و كادرفني بتوانيم به صورت مستقيم به جام جهاني صعود كنيم.
وي ادامه داد: هر چند كه روي كاغذ عربستان و كره جنوبي دشوارترين حريفان ما هستند اما، نبايد كره شمالي و امارات را دست كم بگيريم. بازي مقابل كره شمالي به ويژه در پيونگ يانگ بسيار مشكل خواهد بود. چمن مصنوعي و شرايط خاص كره شمالي بازي سختي را در آنجا رقم خواهد زد. با اين حال معتقدم با تمركز بر روي بازي ها و تفكر بر روي هر بازي مي توانيم به موفقيت دست يابيم.
وي درباره شكست هفته ي پيش اين تيم برابر هرتابرلين گفت: هيچ كس پيش بيني چنين نتيجه اي را نمي كرد. ما بازي هاي خوبي را در رقابت هاي پيش فصل انجام داده بوديم اما، متاسفانه بد شروع كرديم و در خانه سه امتياز را از دست داديم. وي درباره بازي فرداي اين تيم برابر كلن گفت: با وجود اينكه شكست سختي را در بازي اول پذيرفتيم اما، اين يك واقعيت است كه ما در خارج از خانه شرايط بهتري داريم. اميدوارم در بازي فردا هم چنين شرايطي وجود داشته باشد. وي درباره نيمكت نشيني اش در بازي گذشته اينتراخت گفت: از هر نظر آماده ي بازي كردن هستم. اما، مهم اين است كه مربي چه تصميمي مي گيرد. امسال ترافيك سنگيني در تيم ما وجود دارد و در هر پست ما دو بازيكن داريم. براساس تصميمي كه مربي تيم مان گرفته من بازيكن دفاع راست خواهم بود. پيش از بازي اول مربي تيم با من صحبت كرد و گفت كه همه چيز تا اين جاي كار خوب بوده اما، بايد با تركيبي بازي را آغاز كنيم كه من هم در اين تركيب ذخيره بودم.
وي درباره حضورش در دفاع راست و علاقه اش براي بازي كردن در خط حمله ي اينتراخت گفت: هميشه به تصميمات مربي احترام گذاشته ام. او تصميم گرفته كه از چند جوان كه بيست و يك، بيست و دو سال سن دارند استفاده كند و در خط دفاع هم از باتجربه ها استفاده كند. من هم مي توانم در سه پست براي تيم بازي كنم. اما، هرچه مربي تصميم بگيرد به آن احترام مي گذارم.

وحيد طالب لو دروازه بان تيم فوتبال استقلال :
رويارويي با صادقي برايم دشوار است

وحيد طالب لو دروازه بان تيم فوتبال استقلال رويارويي با اميرحسين صادقي در تيم مس كرمان را براي خود دشوار خواند و ابراز اميدواري كرد كه اين ديدار با برتري آبي پوشان تهراني به اتمام برسد.
وي افزود: بازي ما برابر مس كرمان مي تواند يكي از بازيهاي حساس ليگ باشد. تيم مس كرمان در ديدارهفته گذشته خود شكست خورده و در اين بازي خانگي به دنبال پيروزي است، ما هم براي صعود به رده هاي بالاي جدول و جبران شكست و تساوي در هفته هاي اخير به پيروزي در اين بازي نياز داريم. همه اينها نشان دهنده حساسيت و اهميت بازي براي دو تيم مس و استقلال است.
وي با تاكيد براينكه كسب نتيجه در بازيهاي آتي مي تواند كيفيت كار تيم فوتبال استقلال را افزايش دهد، افزود: حضور چند ستاره پيشين تيم فوتبال استقلال در مس كرمان جذابيت بازي را بيشتر و كارما را سخت تر مي كند. اميدوارم دو تيم استقلال و مس فردا ارائه گر يك بازي جذاب و تماشايي باشند و در پايان برتري به سود تيم ما رقم بخورد.
وي در خصوص تقابل خود با وحيد طالب لو و اينكه از رويارويي دو تيم استقلال و مس كرمان به نوعي تقابل اين دو دروازه بان ملي پوش ياد مي شود، گفت: براي من بازي استقلال برابر مس كرمان يك بازي معمولي است. اين بازي هم مانند تمام بازيهاي ليگ سه امتياز بيشتر ندارد و بي جهت نبايد به حساسيت آن افزود. من با رحمتي اگر هم رقابتي داشته باشم مربوط به اين يك بازي نيست.
وي ادامه داد: كارنامه و عملكرد ما در گذشته و حال مشخص است و هر دو ما به بازي به عنوان ميداني براي رقابت نگاه نمي كنيم. براي من در بازي فردا بيش از اين مسائل پيروزي تيم استقلال و صعودمان در جدول رده بندي اهميت دارد.
وي در خصوص رويارويي خود با اميرحسين صادقي در تيم مس كرمان و اينكه پس از پنج سال بازي در كنار هم بايد رقيب يكديگر باشند، گفت: براي من خيلي دشوار است كه فردا روبه روي اميرحسين بايستم. شايد براي او هم ايستادن مقابل استقلال دشوار باشد. پس از چند سال بازي كنار صادقي هيچ وقت دوست نداشتم روبه روي او بايستم اما چاره اي نيست و نمي توان در فوتبال حرفه اي امروز از اين مسائل فرار كرد.

رشته كارشناسي ارشد مديريت ورزشي در دانشگاه تبريز ايجاد شد

رشته مديريت ورزشي در مقطع كارشناسي ارشد براي اولين بار در گروه تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه تبريز ايجاد شد.
گفتني است كه دكتر يعقوب بدري آذرين مدير گروه تربيت بدني و علوم ورزشي دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه تبريز با بيان اين مطلب، گفت: گروه تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه تبريز در نيم سال اول سال تحصيلي آينده، ده دانشجو در اين رشته براي اولين بار پذيرش خواهد كرد. وي افزود: هم اكنون در گروه تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه تبريز 280 دانشجو در 4 رشته مديريت ورزشي، رفتار حركتي ، فيزيولوژي ورزشي و تربيت بدني محض در مقطع كارشناسي و در دو گرايش مديريت ورزشي و فيزيولوژي ورزشي در مقطع كارشناسي ارشد مشغول به تحصيل هستند. گفتني است با ايجاد اين رشته، تعداد رشته هاي كارشناسي ارشد دانشگاه تبريز به 106 رشته گرايش مي رسد.

اعزام تيم فوتسال دانشجويان دختر ايران به برزيل

مهدي طالب پور سرپرست فدراسيون ورزشهاي دانشجويي گفت: تيم فوتسال دانشجويان دختر به مسابقات دانشجويي جهان در كشور برزيل اعزام مي شود. وي در حاشيه نخستين المپياد ورزشي دانشگاهيان پيام نور در مشهد طي گفت و گو با ايرنا افزود: اعزام اين تيم به برزيل در راستاي اجراي تقويم ورزشي سال جاري است.
وي افزود: بر اساس اين تقويم 14 برنامه اعزام دانشجويان ورزشكار به خارج از كشور طرحريزي شده كه تاكنون هشت اعزام آن صورت گرفته است.
وي ادامه داد: كسب عنوان قهرماني مسابقات كشتي فرنگي يونان، نايب قهرماني جهان در مسابقات پينگ پنگ مغولستان و همچنين تكواندو در رقابتهاي صربستان و نيز عنوان پنجمي مسابقات شطرنج از جمله افتخاراتي است كه در جريان اين اعزامها نصيب كشورمان شده است.

رقابت هاي شطرنج باشگاه هاي برتر كشور
تيم هاي پتروشيمي بندرامام و فجر شمس آتيه در صدر

تيم هاي پتروشيمي بندر امام و فجر شمس آتيه در پايان نيم فصل رقابت هاي شطرنج باشگاه هاي برتر كشور در صدر مسابقات بخش بانوان و آقايان ايستادند. در مسابقات بخش بانوان ( جام فرزانگان) تيم هاي بيات بتن گيلان و دانشگاه آزاد اسلامي و در قسمت آقايان ( جام انديشمندان) تيم هاي راه آهن و دانشگاه آزاد اسلامي در مكان هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

هشتمين المپياد فرهنگي - ورزشي دانشگاه هاي علوم پزشكي
نفرات برتر هر رشته استعداديابي مي شوند

پرويز عالي مسوول ستاد المپياد گفت: مسابقات امسال نسبت به سال گذشته از سطح كيفي بالايي برخوردار بوده و اكثر تيم هاي ورزشي شركت كننده به صورت گزينشي به اين المپياد راه يافته اند. پرويز عالي ستاد اجرايي هشتمين المپياد دانشجويان پسر علوم پزشكي كشورافزود: شركت تيم هاي دانشگاهي با برنامه ريزي هاي مناسب و انجام رقابت هاي سالم و خوب تا مقدار زيادي رضايت ها را بالا برد كه نسبت به المپيادهاي قبلي اين المپياد هم از نظر كيفي و كمي بسيار رضايت بخش بود. وي در اين باره افزود: حضور اكثر دانشگاه هاي شركت كننده در المپياد پسران به صورت حرفه اي انجام شد كه برگزاري رقابت هاي نزديك به يكديگر در رشته هاي مختلف و كسب نتايج تيمي و بروز كمترين مشكل آسيب ديدگي ورزشكاران گوياي اين مساله است. وي درمورد بحث استعداديابي و با بيان اينكه تقويت و حمايت از انجمن هاي ورزشي دانشگاه ها نيازمند توجه و برنامه ريزي است، خاطرنشان كرد: در بحث استعداديابي اين مسابقات نيز ناظران و پيشكسوتان هر رشته ورزشي با حضور در سالن ها به عنوان كميته فني انجمن ها نفرات برتر و نخبه هر رشته را شناسايي مي كنند تا در صورت نياز براي ايجاد تيم هاي ورزشي وزارت بهداشت و درمان از اين ورزشكاران استفاده شود. وي در پايان با بيان اينكه انجام اين المپيادها در تقويت ورزش دانشجويي نقش مهمي را ايفا مي كند، افزود: دانشجويان سرمايه هاي حقيقي و واقعي اين جامعه اند و بايد براي آنها برنامه ريزي و سرمايه گذاري كرد تا با ايجاد مبارزاتي سالم بتوانيم اين افراد را از نظر روحي و رواني و جسمي آماده كنيم تا براي پذيرفتن مسووليت هاي بزرگ اجتماعي در آينده آماده تر شوند.

رقابتهاي ليگ دوچرخه سواري
دانشگاه آزاد اسلامي مقام نخست رشته تيم اسپرينت را كسب كرد

تيم دانشگاه آزاد اسلامي به مقام نخست رشته تيم اسپرينت رقابتهاي ليگ برتر دوچرخه سواري قهرماني باشگاه هاي كشور دست يافت .
در رقابتهاي اين رشته كه ديروز با شركت 12 تيم در پيست دوچرخه سواري مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد، تيم دانشگاه آزاد اسلامي( مركب از امير زرگري، محمود پراش و محمد پراش ) با زمان يك دقيقه و 4 ثانيه و 67 صدم ثانيه به مقام نخست رسيد.
تيم مس كرمان ( مركب از مهدي سهرابي، محمد ابوحيدري و فرشيد فارسي نژاديان ) با زمان يك دقيقه و 5 ثانيه و 50 صدم ثانيه دوم شد و تيم شهرداري مهريز يزد ( مركب از نويد كلاهي، رسول رمشي و مهدي احمدي ) با زمان يك دقيقه و 5 ثانيه و 60 صدم ثانيه در سكوي سوم ايستاد.
در ادامه اين رقابتها دوچرخه سواران در رشته 200 متر نهايي و 4 كيلومتر تعقيبي تيمي با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت . دومين مرحله از رقابتهاي ليگ برتر دوچرخه سواري باشگاه هاي كشور در رشته پيست و جاده از ديروز آغاز شد و تا روز پنجم شهريور ماه جاري ادامه دارد.

برترينهاي مسابقات جام كوثر بسيج
كرمان قهرمان بسكتبال ، همدان قهرمان واليبال

يازدهمين دوره مسابقات قهرماني جام كوثر ويژه خواهران بسيج در دو رشته واليبال و بسكتبال با شناخت تيم هاي برتر در همدان خاتمه يافت. به گزارش روابط عمومي سازمان تربيت بدني و ورزش بسيج در اين دوره از مسابقات كه به ميزباني استان همدان در سالن شهيد محبي برگزار شد،در رشته واليبال 251 واليباليست در قالب 22 تيم در رشته بسكتبال 96 ورزشكار در قالب 10 تيم از سراسر كشور با يكديگر به رقابت پرداختند كه در نتيجه در رشته بسكتبال تيم كرمان عنوان قهرماني را از آن خود كرد،همدان نايب قهرمان شد و تهران بزرگ بر سكوي سوم ايستاد.همچنين در رشته واليبال ميزبان قهرمان شد،مازندران و كرمان به ترتيب عنوان هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. گفتني است از سوي كميته برگزاري مسابقات تيم هاي خراسان رضوي در رشته بسكتبال به عنوان تيم برتر اخلاق برگزيده شدند.

بوايسار سايتي اف نابغه كشتي جهان:
مي خواهم به 7 طلاي جهاني مدويد برسم

بوايسار سايتي اف نابغه كشتي آزاد جهان پس از كسب سومين طلاي المپيك مورد استقبال پرشوري قرار گرفت و اين تصور به وجود آمد كه وي از دنياي قهرماني خداحافظي كرده است; اما، اين كشتي گير روسي چشم به رسيدن به ركورد الكساندر مدويد دارد.
سايتي اف در پاسخ به اين سوال كه در المپيك 2010 شركت خواهي كرد، گفت: الان آمادگي پاسخ به اين سوال را ندارم اما، مي خواهم در جام ياريگين و مسابقات جهاني 2009 شركت كنم. چون مدويد هفت طلاي جهاني دارد و من يكي كم دارم. مي دانيد اين سوال مانند چه مي ماند؟ انگار يك قله را فتح كرده باشي و در آ ن از تو درباره فتح يك قله ي ديگر بپرسند كه پاسخ دادن به آن كار سختي است. اما، به هر حال براي 2012 بايد ديد شرايط چگونه است. من ملي پوش تيم قدرتمند روسيه هستم و رقيبان سرسختي وجود دارند. همچنين نمي خواهم براي كشور ديگري كشتي بگيرم.
پس از كسب سومين طلاي المپيك توسط سايتي اف، رمضان كاديروف رييس جمهوري چچن و همچنين سناتور سليمان كريم اف تلفني به وي تبريك گفتند.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 386]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن