تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816859894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور : وحدت امروز ايران كم نظير است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رئيس جمهور : وحدت امروز ايران كم نظير است
تهران/ واحد مركزي خبر/ سياسي 1387/06/02
رئيس جمهور گفت: امروز همه ايران يكپارچه است و همه يك فرياد مي زنند و تمام ايرانيان در همه جاي عالم يكدل و يك زبانند؛ در واقع، وحدتي كه امروز در كشور ما وجود دارد اگر نگوييم بي نظير، بايد بگوييم كم نظير است.
آقاي احمدي نژاد پس از اداي احترام به مقام شامخ بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، شهيدان بهشتي، رجايي و باهنر و ديگر شهيدان دولت و انقلاب اسلامي در جمع خبرنگاران افزود: شما خبرنگاران در سفرهايي كه ما را همراهي كرده ايد از نزديك ديده ايد كه ايرانياني كه دورتر از ايران هستند شايد با عشق و شور بيشتري پاي ايران ايستاده اند و آماده فداكاري براي آرمان هاي ملت ايران هستند.
رئيس جمهور با بيان اينكه كشور در مسير درستي در حال حركت است گفت: اشكالات و ضعف هايي هم هست كه ان شاء الله آنها هم با همت بلند ملت عزيز ايران برطرف خواهد شد.
آقاي احمدي نژاد سه سال گذشته را براي دولت سال ها و ايام ابتكار عمل و طرح هاي نو خواند و افزود: اگر چه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي خدماتي كه تا امروز ارائه شده در تاريخ كشور بي نظير است اما اگر بخواهيم مقايسه كنيم در اين سه سال تقريبا در همه بخش ها، دستاوردها اگر نگوييم بي نظير، كم نظير بوده است.
رئيس جمهور شاخص هاي گوناگون در بخش سرمايه گذاري، عمران و آباداني، علمي و سياست خارجي را قابل مقايسه با هشت سال و شانزده سال گذشته دانست و تصريح كرد: به عنوان مثال در توليد برق در سه سال گذشته به ميزان هشت سال گذشته و يك و نيم برابر هشت سال قبل از آن ظرفيت توليد نيرو به كشور اضافه شده است؛ اگر چه شتاب مصرف بيشتر است بايد كار بيشتري را انجام دهيم .
آقاي احمدي نژاد در بخش جمع آوري و كنترل آبها هم در سه سال گذشته، دولت را موفق خواند و افزود: به همين ترتيب در بخش گاز و به ويژه در توليد و توزيع گاز كاري كه شده بسيار ارزشمند است.
وي اضافه كرد: بيش از دو برابر تعداد روستاهايي كه قبل از اين دولت داراي گاز بوده اند فقط در همين دولت داراي گاز شده اند؛ خطوط اصلي گاز تا قبل از دولت نهم در مجموع 19 هزار كيلومتر بوده اما در اين دولت در مدت سه سال 8 هزار كيلومتر ساخته شده است.
رئيس جمهور با بيان اينكه در سرمايه گذاري سه سالانه ما حدود 60 درصد رشد سرمايه گذاري داريم گفت: در بخش سيمان، فولاد و بخش هاي گوناگون رشد سرمايه گذاري و توليد ما رشد جهشي است.
احمدي نژاد به كنترل بيكاري اشاره و تصريح كرد: با اينكه به خاطر رشد جمعيت سال هاي 1363 و 1364 نيروي ورودي به بازار كار با جهشي مواجه شد اما نخستين بار ميزان بيكاري به زير 10 درصد رسيده است كه اميدواريم به سرعت كاهش يابد.
رئيس جمهور افزود: البته در برخي از بخش ها هم هنوز تلاش هاي دولت به نتيجه نرسيده است كه اميدواريم امسال به نتيجه برسد.
احمدي نژاد طرح تحول بزرگ اقتصادي را دستور كار دولت در سال جاري خواند و تصريح كرد: با اجراي اين طرح مي خواهيم معضلات اقتصادي را به صورت ريشه اي و پايه اي برطرف كنيم تا ديگر ملت و اصحاب اقتصادي ما در نگراني و التهاب و نوسان به سر نبرند.
آقاي احمدي نژاد به شاخصه هاي دولت در بخش هاي گوناگون اشاره كرد و گفت: در بخش هوافضا ايران به عرصه فضايي گام گذاشت كه اين اتفاق بسيار بزرگي است و خيلي ها اين را باور نمي كنند و هنوز هم نمي خواهند باور كنند چون انتظار داشتند ملت ايران در پس دشمني هاي آنان، زمين بخورد اما اين ملت نه تنها در مقابل بدخواهان ايستاده بلكه قد كشيده است.
رئيس جمهور عملكرد دولت را در بخش زيست فناوري، توسعه دانشگاه ها و ظرفيت دانشجويي نيز شاخص توصيف و تصريح كرد: در بخش صنعت امسال پنج ميليون تن به ظرفيت فولاد اضافه خواهد شد كه اين موفقيتي بزرگ است چرا كه در پنجاه سال گذشته ده ميليون تن ظرفيت توليد داشته ايم و در سه سال پنج ميليون تن.
آقاي احمدي نژاد پيشرفت ايران را در صنايع ديگر خاطرنشان كرد و افزود: در هر صورت اگر بخواهيم جمع بندي كنيم، در يك كلمه، بايد بگوييم كه امروز ايران و نام ايران و ملت ايران زيباترين، دوستانه ترين و عزيزترين براي ملت هاست و حتي مردم كشورهايي كه حكومت هايشان دل خوشي از ما ندارند و بداخلاقي مي كنند مردمشان با ملت ايران همراهي مي كنند.
وي اضافه كرد: هر جا مي رويم استقبال مردم را ديده ايد و هر جا هم كه نمي رويم اخبارش مي رسد؛ امروز ايران را به عنوان الگوي سازندگي پايدار، مبتني بر استعدادهاي خودي و بدون وابستگي مي شناسند؛ آنها الگوي عزت مداري، آزادگي حقيقي، خداپرستي و عدالت را انتخاب كرده اند و آن را فرياد مي زنند.
رئيس جمهور گفت: خيلي جاها مردم ديگر كشورها با مشت گره كرده و بسياري از جاها نيز با اشك چشم و بيان بسيار لطيف، عشقشان را به ايران اعلام مي كنند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود در جمع خبرنگاران برگزاري هفته دولت را ابتكاري خوب و بسيار سازنده و راهگشا توصيف و تصريح كرد: اين فرصت سازنده اي است تا دولتمردان جمع بندي مثبتي از عملكرد يك ساله خود ارائه كنند، نقاط قوت و ضعف خود را بشناسند و درصدد رفع نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت برآيند.
احمدي نژاد همچنين با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: هفته دولت همچنين فرصتي براي تجديد ميثاق با امام عزيز و شهيدان است تا با روحيه بهتر براي كار و تلاش بيشتر و گسترده تر آماده شويم.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن